От днес вече движа Б3 "моното" официално.
Интересува ме как мога да определя дали спирачките са си наред.
"Карбуратора" педала имаше много малък ход на педала, а този хваща, но по-долу. Иначе "моното" си спира нормално, но доста долу му идва педала.
Може да мисля предубедено или понеже съм свикнал на малък ход на педала, този ми се струва доста дълбок.
Кагато се настройвах към тая кола обаче, помня че ми се струваше, че само докато чукна педала на спирачката и спираше. Така че очаквам предложения.
Пиша в основия форум, тъй като това не се отнася само за този вид автомобили...



Въпрос за спирачки
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за спирачки
Колкото повече са се износили дисковете и накладките, толкова по - дълбок е спирачния педал.
Като сложиш нови и се вдига високо и работи с къс ход.
Като сложиш нови и се вдига високо и работи с къс ход.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Въпрос за спирачки
К.Одаджийски написа:....
Ще допълня (доукрася):
По-точно, причината е в намаленото ниво на спирачната течност в изравнителното казанче,което от своя страна ,зависи от това колко са ти износени дисковете и накладките. Колкото по-износени са те,толкова и е по-ниско нивото на течността. Ако не са износени ,значи само доливаш.
Други причини за които се сещам са:
1 Въздух в спирачната система
2.Стари еластични тръбопроводи (прегледай ги , в тях има корда ,"като арматура", като се скъса,започват да се издуват , това става малко преди да се скъсат маркучите и да стане белята )
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Въпрос за спирачки
Колегата дето пише за намаляла течност в казанчето - невярно! Може да е от никаква течност в казанчето - теч, оттам въздух и лошо спиране - провери дали като държиш повече време постоянно натиснат педала на спирачката натиснат дали си остава на същото място!!! Ако пропадне - теч със сигурност!
За тръбопроводите - ми те са си от метал бре ей! Маркучите са друго нещо - при тях става споменатият ефект!
Ако педала не ти потъва значи няма теч - обезвъздуши системата, ако пропада - търси теч или износена помпа! Ако помпата е сдала багажа прехвърля маслото и оттам и споменатият ефект! Айде успех!!!
За тръбопроводите - ми те са си от метал бре ей! Маркучите са друго нещо - при тях става споменатият ефект!
Ако педала не ти потъва значи няма теч - обезвъздуши системата, ако пропада - търси теч или износена помпа! Ако помпата е сдала багажа прехвърля маслото и оттам и споменатият ефект! Айде успех!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 20 госта