1.8 MPi гасне?
1.8 MPi гасне?
Имам проблем с моя PASSAT, 88 година, 1.8, пълен инжекцион. По принцип нищо не разбирам от коли, важното е да варви, пък и досега не съм имал сериозни проблеми. От 3 седмици насам сутрин когато е студено запоочна да гасне. Дори като карам с 80км просто загасва в движение. Ходих в сервиз където я държаха почти 2 седмици и накрая ми я върнаха с диагноза, че клапана който се отварял и подавал повече въздух при студена кола не работи, но не са 100 процента сигурни. Казаха ми че тазичаст струва 360 лева. Като допълнителен проблем откриха че и кабелите са ми за смяна, но бяха сигурни че не е ништо по компютъра и електрониката. Препоръчаха ми да отида в оторизиран сервиз на BOSCH да ми направат диагностика. Отидох в един сервиз ми направиха диагностика, въртя някакви винтчета и болтчета и каза че е готова. Каза че по колата всичко си е наред, само не била настроена. Оборотите били ниски и малко ги вдигнал. Трябвало да бъдат на 930 иначе били на 860. Наистина колата почна да работи по друг начин. Но тази сутрин загасна отново. Също така под 1100 оборота не пада. Също така като мина през по-дълбока локва или преспа също загасва. Утре имам час за диагностика в Юнитрейд. Незнам там какво ще излезне, но моля ако някой се е зблъсквал с подобен проблем да сподели. Наистина незнам на кой сервиз да се доверя.
1.8 MPi гасне?
Тази сутрин в Юнитрейд ми казаха че всичко по колата е ОК. Все пак щели а я пробват утре сутринта на студено и да ми се обадат.
1.8 MPi гасне?
Днес в Юнитрейд казаха че всичко е наред. И тяхната диагностика нищо не показа. Сега ще чакам просто да почне да гасне пак. Ако има някакво развитие по въпроса ще пиша пак.
1.8 MPi гасне?
Карам на бензин и сипвам най-често в OMV или OPET. Досега винаги съм бил доволен от бензина там.
Заглавие: 1.8 MPi гасне?
Проблемът го реши Vaskoto1, за което му благодаря. В интерес на истината и той не знаеше какво му е при положение че нито една от трите диагностики не показа нищо и предложи да почнеме да сменяме по системата всички части, които е най-вероятно да са се повредили, като започнем от най-евтините. Това упрожнение можеше да бъде много болезнено от финансова гледна точка, но... Първо сменихме синия датчик за температурата, за щастие до там спряхме с подменянето на части. От както го сменихме преди 5 дни, колата варви нормално. Смятам че проблема е решен и темата за приключена.
P.s. Благодаря на човека, който ме насочи към Vaskoto1
P.s. Благодаря на човека, който ме насочи към Vaskoto1
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot], markoni0770 и 116 госта