мистериозно несполучливо запалване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

мистериозно несполучливо запалване

Мнениеот vesellin » Вто 21 мар 2006 21:09


Онзи ден ми се случи:
Карам си аз, всичко нормално, музиката свири, пуснал съм си фаровете всичко "ток и жица" спирам аз да си взема малко подове да хапна, след като спрях, изгасих фаровете, пуснах си аварийните светлини, но си оставих касетофона да си свири (но го намалих до минимум).
Влизам в колата след направените покупки (не съм се бавил повече от 2-3минути, сядам въртя ключа - "ьок!" ни върти ни помен от стартер. (досега не ми се е случвало такова нещо - преди имах проблем с клемореда но е отдавна отстранен/сменен)
Почесвам се, вадя ключа, вкарвам го, завъртам на "контакт" табло-свети, бензинова помпа- върти, Газово - ОК!
3-ти опит направих на бензин да запаля - пак нищо.
Помолих едни хора да ми помогнат , бутнахме я запали и си тръгнах. Като се прибрах пред блока пробвах да я запаля наново - изгасих, при опта да запаля- безпроблемно!
Шашнах се и се прибрах.




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 21 мар 2006 22:12


landwarrior имаше същия проблем снощи и абсолютно същите признаци. Ходи да ти прегледат стартера.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 21 мар 2006 22:22


Провери кабели и кербовката на клемите. Отнася се и за плюсовият кабел от акумулатора към стартер и алтернатор , така и за минусовият -акумулатор - шаси, двигател.
При лоша връзка има голямо съпротивление и пад на напрежение.
Също провери и включвател на стартер.
ВЯъзможно е и от плочка на контактен ключ. като ще въртиш на стартер размърдай го и малко странично. Трябвая да се отсеят възможностите


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Сря 22 мар 2006 19:55


Мдам и аз го имам от време на време тоя проблем и съм си направил едно мостче от кабел 2.5 кв. Замостявам плюса на шалтера с този на стартера (около 5 см е разстоянието) и колата си върти. Доколкото съм запознат става от клемореда на ключа (при мен е с отделен бутон и пак го прави).
Пробвай тази система като ти се получи проблема за да си сигурен, че е от това. При мен се получава най-често като не съм карал доста време.
@Вастоп - на мен също ми казаха първо, че е от четките на стартера и ги смених, но не се оправи. След това се сетих, че вероянто ми е прегоряло и допълнително сложеното копченце както е прегорял и клемореда преди това и има само един начин да го разберем - като го сменя, но не ми се занимава докато имам workaround. :lol:

Поздрави,
theater


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 22 мар 2006 20:34


На моя началник му се случи нещо подобно, спира да си купи ядене от някаква китайска кръчма, влиза и няма палене, цялата фирма се събрахме чудихме се маехме се, проблема се оказа елементарен - кабелчето на масата на купето не давало добър контакт, не било затегнато като хората. Стегнахме го почистихме го и колата хвръкна.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 23 мар 2006 8:56


Ха и аз има същия проблем от време на време и съм забелязал , че се получава при по дълго каране на колата . нещо в клемореда на ключа май контактува. пример вчера колата ми стояла на слънце (таблото напечено)- качвам се завъртам - следва замисляне 2 сек. все есно не съм подал контакт и след това завърта. Преди няколко седмици карам до банско спирам там, след 5 мин решавам да преместя колата завъртам и....нема никой. Почвам да разцъквам с ключа напред назад нищо , изчаквам малко пак ..замисляне 2 сек и завъртя...загасих пробвах - вс е ОК...ходих на жичкаджия съответно проблема не се проявява, човека вика може да е от клемореда на кюча, може да е стартера ама ела като ти направи проблема пак или ако искаш сменяме наред първо клемите ако не е това правим стартера......та така. Сега ако ми го направи пак пробвм първо ще съветване с тежък предмет на стартера , ако не стане значи са клемите - следва бутане и ходене на майстор... :)


spahi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1989
Местоположение: Троян / Плевен
Контакти:

Мнениеот spahi » Чет 23 мар 2006 9:04


Този проблем и аз го имах. Като се стопли колата и спира да пали, т.е. не завърта стартера. Проблема се реши със смяна на вложката на контактния ключ. Явно от дълга употреба шлица на ключа се разбива и като се постопли не иска да даде верига контакта на стартера. :D


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 24 мар 2006 10:13


Проблема с клемореда на ключа го имам от 2 години. Вътре има някаква пластинка, която явно и е дошло времето за смяна, която при нагряване започва да се огъва и за това при завъртане на ключа не дава контакт. При по-дълго пътуване, топлината от двигателя се предава по кабелите които стигат до ключа и пластинката се нагрява. По същия начин пластината се нагрява когато колата я напече слънце.
Имал съм много случаи , преди да попадна на този форум, когато не ми е оставало нищо друго, освен да чакам да поизстине двигателя/пластината, та чак тогава да запаля. Първия полезен и много ценен съвет който получих в форума, беше свързан именно с този проблем, за това сега съм му толкова върл фен :lol: :wink: .
Именно заради нагрятата и изкривена пластинка, е необходимо при завъртане на ключа , едновременно да се добави малко натиск на ключа напред, с който натиск фактически се компенсира изместването/изкривяването на пластината.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 мар 2006 14:27


залагам на втулки ма стартера :)
Колко съм го ял този проблем с голфарата :)


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пет 24 мар 2006 15:23


wili98 написа:залагам на втулки ма стартера :)
Колко съм го ял този проблем с голфарата :)


Ако имаш предвид закрепването на самия стартер, и аз залагам на това. :D

Ако имаш предвид друго, тогава аз пак залагам на закрепването на стартера. :lol: При мен беше това.


_____________
Zero tolerance!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 25 мар 2006 0:33


Не wili98 говори за втулките на стартера. В тях лагерува роторът. При износване им се получава заклинване на ротора. Случва се дори ротора да стърже по статора.
А може и четките да са износени дотолкова, че да провисват във въдуха .
Имал съм случай на лоша точкова заварка на минуса на включвателя към корпус.Наглед апарата е направил точкова заварка, ама лоша. / Това не беше на VW/.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта