



Въпрос за въшвен шарнир
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Въпрос за въшвен шарнир
Здравейте колеги. 1-во да уточня модела на автомобила. Пасат Б4 комби, 95-та година, мотор ADZ 90 конски сили 1800 куб.см. Уикенда сменях амортисьорите предни и задни защото старите бяха дали "фира". След това се устремих към стенд за реглаж на предницата. След като маистора на стенда ми повдигна колата и на ръка завъртя гумите на ляво и надясно се чу много странен скърцащт-метализиращ взук. Оказа се че звукът се чува от външните шарнири. Т.е нямат смазване но интересното е че нямат луфт което ме радва поне за момента. Искам да попитам дали може да се намери само гуменият маншон и да ги гресирам или трябва да сменям двата шарнира. Искам да попитам колко лева трябва да чакам ориентировъчна цена за 1 брой шарнир. Прилагам снимка колеги.


- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за въшвен шарнир
Цръкни по малко масло, ако може по-гъсто, трансмисионно, с една спринцофка с игла в маншона и си готов. Преди наколко месеца направих така и спря да скрибуца.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Въпрос за въшвен шарнир
Първо това ,колега е външен накрайник.
Скърцането може да бъде предизвикано от две неща
-скъсан маншон-влизат прашинки и мръсотия.Можеш да го измиеш хубаво с нафта и да го гресираш.След това разбирасе да смениш маншона.
-ако маншона е здрав,значи скърцането е от лошо смазване и може да доведе до изкачане на ябълката от гнездото,което е леко казано неприятно и доста опасно.В тъкъв случай подобре го смени.Няма смисъл за 20-30 лв да стане някоя беля.
И в двата случая маслото в маншоните има временен ефект и след кратко време пак е същото.Маслото има доста кратък живот в сравнение с греста за такъв вид детайли.
Скърцането може да бъде предизвикано от две неща
-скъсан маншон-влизат прашинки и мръсотия.Можеш да го измиеш хубаво с нафта и да го гресираш.След това разбирасе да смениш маншона.
-ако маншона е здрав,значи скърцането е от лошо смазване и може да доведе до изкачане на ябълката от гнездото,което е леко казано неприятно и доста опасно.В тъкъв случай подобре го смени.Няма смисъл за 20-30 лв да стане някоя беля.
И в двата случая маслото в маншоните има временен ефект и след кратко време пак е същото.Маслото има доста кратък живот в сравнение с греста за такъв вид детайли.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за въшвен шарнир
Един накрайник за тази кола е от сорта на 15-20лв според марката.Ако снемяш смени и двата - само реглажа на предницата ти е по-скъп от това да смениш и другия след кратко време.
Успех!
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 27 госта