Смяна на релета Б3 - РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Смяна на релета Б3 - РЕШЕН

Мнениеот velinsl » Нед 31 май 2009 21:51


Днес си правих бензиновата помпа и се оказа, че не достига ток. Бушона беше наред. Интересува ме възможно ли е само за проба за мястото на реле 67 да се постави реле 80 без това да създаде ипроблеми в тоците на автомобила?

Крайния резултат е грешка в измервания. Мултицета си е правил "чурки" с мен.

Последна промяна от velinsl на Пет 25 сеп 2009 16:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот suba » Нед 31 май 2009 22:42


Ма те и двете релета са за помпата колега.Може и да се лъжа ама едното е с време (като включиш на контакт и ако не запалиш до 5с то изклюява помпата) а другото е нормално.Ама нека някой друг колега да поясни,да не те объркам нещо.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот zfa159 » Нед 31 май 2009 22:49


Принципно незнам дали са така...понеже знам,че сигнала кога да цъка релето идва от ЕКУ...ако няма входящи импулси от датчика на Хол гаси помпата след кратко време...т.е. все едно си дал на контакт а не си завъртял да палиш...пуска я за кратко време колкото да вдигне налягане и я спира.
Иначе може и да има разновидности на релетата за помпата...незнам.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот velinsl » Сря 03 юни 2009 19:23


ако няма входящи импулси от датчика на Хол

Това значи ли, че трябва да сменя първо този датчик, за да пробвам дали ще тръгне на бензин?
Защото съм я карал на бензин и без датчик на Хол, докато не спря помпата и като я свалих - ева си майтапа тя си работи, обаче до не я не достига ток, а бушона си е добре.


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот suba » Сря 03 юни 2009 20:47


Ако ти се скапе датчика колата угасва почти веднага.Датчика на хол дава инфо на ЕКУ ,че коляновият вал се върти за да може то да започне процес на запалване и да поддържа двигателя в работен режим.Ако нямаш искра на свещите значи няма сигнал от дачика,ако запалването е безконтактно.Впрочем имам няколко въпроса за да можем да ти помогнем
-какъв е двигателат ти 1.8 моно (ABS,RP),пълна (PB) или 2.0 (2Е)
-имаш ли газова и колата пали ли на газ
-имаш ли ток на бушона или не (и на двете крачета)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот velinsl » Чет 04 юни 2009 18:20


1,8 АБС-мотор. Карама го само на газ, за сега и обмислям идеята да му направя и бензина. За бушона в събота или неделя ще го видя, че прая ремонти и трудно мога да мръдна.


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот bachest » Пет 05 юни 2009 9:17


Здравей колега. Релето на бензиновата помпа е обикновено силово реле, без електроника. Извади го и просто окъси веригата с едно парче жица. Окъсяваш бушониерата там където влизат двата медни пина на релето.


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот suba » Пет 05 юни 2009 20:24


Щом си бръмчиш на газ датчика си е наред.
Извинявай за заблождението колега.На някой коли релето за помпата е 67 а на други 80.Винаги е доло в дясно на таблото с релетата.Така,че спокойно можеш да си го размениш.Релето не е с време а се контролира от ЕКУ както каза колегата zfa159.Имай предвид,че предпазителя е след релето,така,че ако то не работи няма да има наорежение на него.Пробвай като дадеш на контакт и си държиш ръката на релето дали ще изцъка.Иначе колегата bachest е прав.,ако го закъсиш ще пренебрегниш сигнала от ЕКУ и ще подадеш директно ток на помпата.
Успех


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот velinsl » Нед 07 юни 2009 19:41


Релето е добре, щрака като дам на контакт, бушона е изправен, но на бензиновата помпа ток няма.
Какъв може да е проблема, възможно ли е да е субективна грешка?
Измервам напрежетието на двете външни букси на клемата.


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот suba » Нед 07 юни 2009 22:54


Щом и на двете крачета на предпазителя има напрежени е проблема е в веригата защото жеднагаслед предпазителя е помпата.Мериш правилно.Помпата е на двете крайни крачета,двете вътрешни са за нивото на бензина.Ако мериш двете едновременно ги замери поотделно.Вземи маса от купето и виж плюса,ако имана напрежение е изгубила масата,което е по-добрият вариян защото маса се прекарва лесно но ако няма плюс трябва или да провериш целият кабел от бушона до помпата (което е малко тегава работа) или да прокараш нов кабел.


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Смяна на релета Б3

Мнениеот ARusev » Вто 09 юни 2009 20:51


Преди да разглобиш Пасата, направи следната проверка:
1.Увери се, че на контакт 30 на цокъла на съответното реле има напрежение +12 V. ( Този контакт трябва да е свързан с плюса на акумулатора).
2. Ако има +12волта, свържи контакт 30 с контакт 87 на цокъла с късо парче кабел ( по-лесно е с едножилен). Ако системата работи, значи релето е повредено. Ако не работи - търси повредата по кабелите, куплунзите и т.н., както те посъветваха вече колегите.

Успех.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Смяна на релета Б3 - РЕШЕН

Мнениеот velinsl » Пет 25 сеп 2009 16:54


Решен - проблем - калпава връзка на буксата на мултицета :oops: :oops: :oops:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта