Здравейте колеги, моля за вашата помощ !
Колата ми е Пасат Б3. На скоро започна леко да тече антифриз от смукателните колектори. Сменихме гарнитурата на колекторите, сложихме и силикон, но продължава да си подлизва антифриз. Ще помоля ако някой се е справил с подобен проблем да сподели с мен неговото решение !



тече антифриз !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: тече антифриз !
След като си сменил гумичката още тече? Странно.Ако си почистил добре леглата и си обезмаслил добре и си го направил като хората не би трябвало да тече антифриз.Погледна ли дали не са изядени челото на главата и колектора и да имат язви...ако е така се затъркват докато се поизравнят и тогава пак силикон и т.н. понеже само гумичката не оплътнява достатъчно.
Сигурен ли си,че е точно оттам? Малко по-надолу е гарнитурата на главата и може между глават и блока да тече а да ти се струва,че е отгоре от това гумено изчадие
Аз последните 2 седмици си свалях колекторите няколко пъти за какво ли не - с нова гумичка и силикон не съм брал никакви ядове...странно 
Сигурен ли си,че е точно оттам? Малко по-надолу е гарнитурата на главата и може между глават и блока да тече а да ти се струва,че е отгоре от това гумено изчадие


Re: тече антифриз !
ами колега, точно отгоре на колекторите има антифриз и мисля, че си е от там. След смяната на гарнитурата тече по-малко в сравнение с преди, но не ми е приятно. Над колектора, който влиза в 1 цилиндър има най-много антифриз, образува се малка локвичка. Над останалите почти няма
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: тече антифриз !
Първи цилиндър....странно.Първи цилиндър е от към ангренажния ремък при двигателите на VW.
Както го опсиваш няма откъде да е освен да е от тази гумичка.Понеже не обърнах внимание на началото на темата ще попитам - тази кола да не е с карбуратор? Понеже при моното горе антифриз няма..и няма и откъде да дойде върху колектора освен ако не тече от тази гумичка.
Ако си е с моно и там си прави локва сваляй пак и гледай внимателно всичко - може да има дребна пукнатина или язва.
Както го опсиваш няма откъде да е освен да е от тази гумичка.Понеже не обърнах внимание на началото на темата ще попитам - тази кола да не е с карбуратор? Понеже при моното горе антифриз няма..и няма и откъде да дойде върху колектора освен ако не тече от тази гумичка.
Ако си е с моно и там си прави локва сваляй пак и гледай внимателно всичко - може да има дребна пукнатина или язва.
Re: тече антифриз !
Колата е с карбуратор. Пропуснал съ да го спомена, за което се извинявам. А при мен от страната на ангренажния ремък е 2 цилиндър, а 1 е в срещуположната страна, т.е. от към акумулатора !
Re: тече антифриз !
искам да кажа, че тече от към цилиндъра, който е от страната на акумулатора. там се образува локвичка, докато от останалите само подлизва понякога !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: тече антифриз !
Е,ти така да беше казал.
Виждам,че е Пасат В3...следва тогава двигателя да е напречен,както са те и тогава цилиндрите се броят от ангренажа към маховика както следва 1,2,3 и 4.Може би се заблуждаваш кой къде е понеже гледаш кабелите за делкото - ама те не палят под ред 1,2,3,4.Съответно при теб локвата трябва да е при цилиндъра,който е най-близо до скоростите - това е 4-ти.
Карбуратора има също маркучи за антифриз.Вероятно тече от ампулата за смукача или маркучите и (ако е Pierburg говоря понеже с тях съм запознат) или от изгнил щуцер на ампулата.При мен като си играх да слагам карбуратор течеше точно отпред от ампулата и правеше същата локва.
Виж ето тук и тук :

Отпред има един гумен О-пръстен,който уплътнява ампулата към корпуса - изгнива и се разтича.Сменя се много е*ано понеже ампулата залепва за корпуса и няма сваляне.Аз за да сваля една понеже ми трябваше корпуса се наложи да я разпробия...като преди това я греях и незнам какво още я правих...а да,и с обратен мечик (екстрактор) съще не пожела да излезе.
Съответно на другата почистих корпуса,смених О-пръстен,сложих даже тефлон на резбата и пак протече
Другия вариант е да са изгнили щуцерите или да са се цепнали от корпуса - много масов проблем при тези карбуратори.Гледай под ампулата...отгоре едва ли ще се види да тече.
Виждам,че е Пасат В3...следва тогава двигателя да е напречен,както са те и тогава цилиндрите се броят от ангренажа към маховика както следва 1,2,3 и 4.Може би се заблуждаваш кой къде е понеже гледаш кабелите за делкото - ама те не палят под ред 1,2,3,4.Съответно при теб локвата трябва да е при цилиндъра,който е най-близо до скоростите - това е 4-ти.
Карбуратора има също маркучи за антифриз.Вероятно тече от ампулата за смукача или маркучите и (ако е Pierburg говоря понеже с тях съм запознат) или от изгнил щуцер на ампулата.При мен като си играх да слагам карбуратор течеше точно отпред от ампулата и правеше същата локва.
Виж ето тук и тук :
Отпред има един гумен О-пръстен,който уплътнява ампулата към корпуса - изгнива и се разтича.Сменя се много е*ано понеже ампулата залепва за корпуса и няма сваляне.Аз за да сваля една понеже ми трябваше корпуса се наложи да я разпробия...като преди това я греях и незнам какво още я правих...а да,и с обратен мечик (екстрактор) съще не пожела да излезе.
Съответно на другата почистих корпуса,смених О-пръстен,сложих даже тефлон на резбата и пак протече

Другия вариант е да са изгнили щуцерите или да са се цепнали от корпуса - много масов проблем при тези карбуратори.Гледай под ампулата...отгоре едва ли ще се види да тече.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта