


основен ремонт на КР
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 04 юни 2009 11:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
основен ремонт на КР
Здравейте искам да ви попитам дали трябва да си правя основен ремонт на двигателя след като ми върна масло и малка част от въздушния филтер е в масло и колко горе долу излиза ремонта ако някой е правил нека сподели ще му бъда благодарен
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: основен ремонт на КР
Val6ebnika написа:Здравейте искам да ви попитам дали трябва да си правя основен ремонт на двигателя след като ми върна масло и малка част от въздушния филтер е в масло и колко горе долу излиза ремонта ако някой е правил нека сподели ще му бъда благодарен
Колко малко масло е върнал..............
Скоро сменял ли си въздушен филтър................
Запушен някъде някой вакум.................
Все въпроси на който требе си отговориш сам

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 04 юни 2009 11:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: основен ремонт на КР
варна ми около 500гр филтера е сменен преди 11000км
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: основен ремонт на КР
Виж да нямаш запушен отдушник на мотора и тогава мисли за ремонт
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: основен ремонт на КР
Val6ebnika написа:варна ми около 500гр филтера е сменен преди 11000км



- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: основен ремонт на КР
Е, ти на по-малко от 11 хиляди ли си сменяш въздушния филтър?
Няма да го сменям през 6 месеца!
Няма да го сменям през 6 месеца!
- antonio.ivanov
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 7:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: основен ремонт на КР
колега аз лично сменям филтъра на всяка смяна на масло.за цената на ремонта 2000 лева без труд
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: основен ремонт на КР
antonio.ivanov написа:за цената на ремонта 2000 лева без труд
Искаш да кажеш- без пътните


... от един автосалон до друг...
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: основен ремонт на КР
antonio.ivanov написа:колега аз лично сменям филтъра на всяка смяна на масло.за цената на ремонта 2000 лева без труд
Еми тогава ще те попитам: ти маслото на по-малко от 11 хиляди ли го сменяш и ако да - с какво масло караш?
- antonio.ivanov
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 7:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: основен ремонт на КР
radotom написа:antonio.ivanov написа:за цената на ремонта 2000 лева без труд
Искаш да кажеш- без пътните![]()
![]()
... от един автосалон до друг...
не колега от едим магазин за авточасти до друг.аз карам с масло XENUM 10в50 икарбонграфит и го сменям на 10К
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: основен ремонт на КР
Лошо няма, колкото по-често е по-добре!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: основен ремонт на КР
Val6ebnika написа:Здравейте искам да ви попитам дали трябва да си правя основен ремонт на двигателя след като ми върна масло и малка част от въздушния филтер е в масло и колко горе долу излиза ремонта ако някой е правил нека сподели ще му бъда благодарен
И кой победи в гонката с Аудито в крайна сметка

Сори за ОФФ-а но тази тема я има като вече заключена в раздела с Голфовете

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: основен ремонт на КР
Темата е леко странна...колко пари ми струва това...че ние откъде да знаем какво има в мотора ти...може да има потрошени бутала,може да е само за сегменти,може да е за шлайфане блока и да трябва да се сменят буталата след това...никой не може да ти каже колко би струвал един ремонт на двигател...без даже да знае какво точно му е.
11 000 с един филтър...аз моя го сменям даже по-често от маслото понеже се задръства и става на нищо...въпрос на околна среда,където се използва колата.
Иначе като пари за ремонт е според това какво му е на мотора...ако трябва да се шлайфа блока и да се слагат ремонтни бутала и т.н. отиваш на дебел ремонт...понеже са скъпи чарковете.Ама това за да се разбере трябва да се отхлупи главата и да се мери блока...ако се шлайфа блока се сваля от колата т.е. се сменят после и биелни и основни лагери,сменят се буталата с ремонтни и т.н. и т.н....никой не може да ти каже дори горе-долу какво може да струва ремонта на двигателя ти...така наскоро събирахме една Toyota и човека си направи една сметка за ремонта...оказа се,че му няма парче от буталото и че цилиндъра му е надран дотолкова,че излиза от допуск за шлайф...понеже вече беше с ремонтни бутала 0.5....съответно мотора отива в кофите.Та питам аз...колко ще ти струва ремонта?
11 000 с един филтър...аз моя го сменям даже по-често от маслото понеже се задръства и става на нищо...въпрос на околна среда,където се използва колата.
Иначе като пари за ремонт е според това какво му е на мотора...ако трябва да се шлайфа блока и да се слагат ремонтни бутала и т.н. отиваш на дебел ремонт...понеже са скъпи чарковете.Ама това за да се разбере трябва да се отхлупи главата и да се мери блока...ако се шлайфа блока се сваля от колата т.е. се сменят после и биелни и основни лагери,сменят се буталата с ремонтни и т.н. и т.н....никой не може да ти каже дори горе-долу какво може да струва ремонта на двигателя ти...така наскоро събирахме една Toyota и човека си направи една сметка за ремонта...оказа се,че му няма парче от буталото и че цилиндъра му е надран дотолкова,че излиза от допуск за шлайф...понеже вече беше с ремонтни бутала 0.5....съответно мотора отива в кофите.Та питам аз...колко ще ти струва ремонта?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта