Сглобяване на скоростна кутия, В3
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Сглобяване на скоростна кутия, В3
Колеги, може ли някой да ми обясни как се сглобява кутията на пасата. Забравих да видя кода, но кутията е с горна и долна помпа на съединителя. С две думи от две си правя една кутия, само съм ги разцепил, обаче има една осичка с две зъбни колела на нея и като разтурях счупих сепаратора на лагера на основния вал, за да мога да я рацепя, лагер имам ама как да събера цялата история?
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Сглобяване на скоростна кутия, В3
Никой от многознаещите ли не иска да каже?
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сглобяване на скоростна кутия, В3
Колега, мога да ти дам един силен жокер, ако не си се възползвал от него:
http://search.data.bg/ready/e64d3e1a0a8 ... 28fe579c16
Документацията е на руски език. Не съм разглобявал кутията и не мога да съдействам с друго. Успех.
http://search.data.bg/ready/e64d3e1a0a8 ... 28fe579c16
Документацията е на руски език. Не съм разглобявал кутията и не мога да съдействам с друго. Успех.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Сглобяване на скоростна кутия, В3
И така, справих се с много зор, но все пак стана, дали някой го интересува да почвам да си чупя пръстите на клавиатурата?!?
- proxy
- Мнения: 259
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сглобяване на скоростна кутия, В3
О, да. Ще е полезно да споделиш.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Сглобяване на скоростна кутия, В3
И така, първо разглобяването, щото и то си има чалъм та да не стане както направих аз да счупя лагер!
Свалят се избирача за скоростите, болтовете и държачите за вилките, четирите гайки откъм кожуха като е хубаво да се почистят резбите преди това. сваля се и ламариненият капак. От страната на ламаринения капак има вилка и края на двата вала със едно зъбно колело на вторичния и муфата, синхрон и зъбно колело на основния вал. Свалят се болтовете на двата вала( болтовете вървят доста трудно през цялото време защото са намазани с лепило за да не се отвиват когато не трябва). Свалят се двата болта на стойката за вилката, маха се вилката и муфата. На основния вал има зъбно колело, синхрон и още едно зъбно колело - хубаво е да има човек под ръка скоба защото първото колело е на шлици, но е и набито. Ако нямаш скоба - от едната страна с по-дебела отверка или тънка щанга се подпира, от срещуполощната страна пак по тоя начин ама и с чук се избива колелото. При избиването е важно да се гледа къде слагате отверката или щангата - под колелото има един тънък пръстен, а синхрона е месингов!!!
Така, избито е колелото, сваляте и второто колело, което е на иглен лагер - внимавайте за посоката на колелото. Зъбното колело на вторичния вал се избива по същия начин. Не знам дали споменах - избива се първо колелото на основния вал!!!
Е сега ако няма счупено колело или зъб отвивате де що видите болт между двете части на кутията и готово.
При събирането - същата система по обратния ред. Абе обратния, обратния ама като вадите двете оси от кожуха после трябва едновременно да ги сложите и след това планчицата на третата осичка.
От мен това, ако нещо не е ясно или съм изпуснал нещо свиркайте, ще дописвам![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
Свалят се избирача за скоростите, болтовете и държачите за вилките, четирите гайки откъм кожуха като е хубаво да се почистят резбите преди това. сваля се и ламариненият капак. От страната на ламаринения капак има вилка и края на двата вала със едно зъбно колело на вторичния и муфата, синхрон и зъбно колело на основния вал. Свалят се болтовете на двата вала( болтовете вървят доста трудно през цялото време защото са намазани с лепило за да не се отвиват когато не трябва). Свалят се двата болта на стойката за вилката, маха се вилката и муфата. На основния вал има зъбно колело, синхрон и още едно зъбно колело - хубаво е да има човек под ръка скоба защото първото колело е на шлици, но е и набито. Ако нямаш скоба - от едната страна с по-дебела отверка или тънка щанга се подпира, от срещуполощната страна пак по тоя начин ама и с чук се избива колелото. При избиването е важно да се гледа къде слагате отверката или щангата - под колелото има един тънък пръстен, а синхрона е месингов!!!
Така, избито е колелото, сваляте и второто колело, което е на иглен лагер - внимавайте за посоката на колелото. Зъбното колело на вторичния вал се избива по същия начин. Не знам дали споменах - избива се първо колелото на основния вал!!!
Е сега ако няма счупено колело или зъб отвивате де що видите болт между двете части на кутията и готово.
![banana :banana](./images/smilies/banana.gif)
При събирането - същата система по обратния ред. Абе обратния, обратния ама като вадите двете оси от кожуха после трябва едновременно да ги сложите и след това планчицата на третата осичка.
От мен това, ако нещо не е ясно или съм изпуснал нещо свиркайте, ще дописвам
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
- Ivaile
- Мнения: 552
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Сглобяване на скоростна кутия, В3
![:да :да:](./images/smilies/th_up.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта