Пак митичното парно на Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
wo0feR
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Пак митичното парно на Б3

Мнениеот wo0feR » Нед 25 окт 2009 11:39


Колеги, имаше една много хубава тема със снимки за ремонт на парното на пасат в "направи си сам". Изчетох я 3 пъти последователно цялата обаче мен ме интересува един конкретен въпрос който не беше засегнат. Мога ли да сваля само вентилатора без да махам цялото табло или ако трябва да се махне таблото, но да не се разкачва цялата система и да се вади от колата. Къде е хванат горе за гредата под таблото тоя вентилатор и има ли достъп до болтовете ??
ако може и снимки някой ако е правил...интересува ме конкретно демонтажа и монтажа на вентилатора!
мерси




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот Бързият » Нед 25 окт 2009 11:44


Може да се свали само вентилатора .Намира се над краката на пасажера . Корпуса му се завърта настрани за да се разконтри , откачаш двата кабела и е вънка :)


Потребителски аватар
wo0feR
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот wo0feR » Нед 25 окт 2009 11:52


вчера цяла събота се опитвах да го направя тва ама безуспешно...можеш ли да детайлизираш "разконтри" . и после как се законтря обратно?? до колкото видях калъфа на вентилатора е едно цяло с въздуховода отиващ към централната духалка и няма как да махна едното без другото...къде какво не съм видял??


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот Бързият » Нед 25 окт 2009 11:57


Ами как да конкретизирам ...... значи тялото на самия вентилатор е леко издадено надолу . Има едни зъбчета с които се захваща към "корубата" на парното . Въртиш мисля обратно на часовника за да излезнат тия зъбчета от улеите и той пада . Което не става със сила , става с повече сила :idea: mhihi


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот radotom » Нед 25 окт 2009 12:00


Има разлика в захвата и положението на моделите със и без клима.
За тези без вентилатора изглежда ето така:

Изображение

Трябва да се разкачи целия ръкав до радиаторчетата от щипките. Има и 2 щипки отзад, предполагам си прочел.
Държи се и на 2-та болта, които закрепват и филтъра за входящия въздух отпред, в двигателния отсек.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот znainainai » Нед 25 окт 2009 14:02


AAAA не съм съгласен взимаш едно фенерче гмуркаш се със главата надолу караката към тавана на колата и ще видиш къде е въпросната пластмаса която играе ролята на стопор дръпваш я леко надолу и завърташ вентилаторчето. Те това е на модела със клима е на болтчета :idea: И пак има значение какъв е климатика дали е VW или Diavia (Diaria) :evil: На диарията гадна талянска е като на кола без клима :!:
В момента съм разпилял пасата за парно и климатик скоро ше има писано по въпроса :wink:


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот MobilLife » Пон 26 окт 2009 6:03


Значи махаш жабките,първо долната,после и горната.Отпред като отвориш капака,точно над вентилатора има една пласмасова решетка - разконтряш я като там където са болтовете едни пласмасови джаджи се бутат на страни и решетката се вади.Развиваш болтовете и влизаш вътре.Вентилатора е захванат към парното с един правоъг. въздуховод,посредством едни щипки - махаш ги,има и от задната страна -т.е. на терсене място, и излиза целия вентилатор с въздуховода.... :да:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот znainainai » Пон 26 окт 2009 8:50


Стига сте филмирали човека за чии Х.... му е да сваля целият въздуховод? Ей така да се намира на работа ли? Написал съм как се сваля гадното вентилаторче просто трябва да се понаведе човек :!:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот pas1.8mi » Пон 26 окт 2009 9:29


Напълно съм съгласен!Аз махам само Лавичката под Жабката-отваря се по-вече място и не се навеждам много! mhihi Вентилатора се сваля с завъртане,след освобождаване на една контра!


Потребителски аватар
wo0feR
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот wo0feR » Пон 26 окт 2009 20:31


абе знаеш си аз че не може да е голяма играчка ама знаеш ли ги германците кви са им дошли докато са правили пасата :mrgreen: аз щипките ги видях къде са и си помислих първоначално че е заедно с въздуховода пък като ма е страх да го напъна...да зема да прецакам нещо да се чудя как да го лепя после :roll: ще се опитам да разгадая разконтрянето, пък ако не..ше сваля и тръбата. :wink:
Мерси много


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пак митичното парно на Б3

Мнениеот pas1.8mi » Пон 26 окт 2009 20:48


Нещо като Жокер-контрата е пластмасова пластинка,която ти пречи да завъртиш вентилатора :idea:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 32 госта