Да се възползвам и аз от темата за палеца ...
Та.. от известно време и аз имам някакви такива проблеми с Пасат 1.8 моно RP мотор.. сякаш работи на 3 цилиндъра, едно неравномерно такова и има загуба на мощност... Сега като си погледнах палеца .. не сочи към резката а сочи към 4-ти цилиндър ?!? Реда по часовниковата стрелка е 4-2-1-3... (гледам накъде сочи металната пластина на палеца, която прави контакт..)
Странно е, че колата върви и така... Сменях кабелите преди време, дистрибуторната капачка и палеца щото тоя централния кабел се беше заварил в старата капачка и прекъснал... Ама все си мисля, че тогава не може да съм объркал реда на кабелите, понеже ги сменях 1 по 1... Странното е, че не съм бутал позицията на палеца от 4 години а преди вървеше нормално ... тоя проблем е от няколко месеца ... А заедно с него се появи и друг - вкарва ми газове вътре в купето... На газ не се усеща ама един път като карах продължително на бензин щяхме да се издушим вътре... А и оня ден като жлезах в Баумакс с колата на газ .. им писна алармата 4е имам изтичане на газ... Газаджиите викат, че всичко е наред и няма изтичане от газовата .. Та, въпроса ми е дали може от неправилния ред на палеца да не може да изгаря хубаво горивото и да излиза отнякъде, т.е. да са свързани двете неша?!? и да се мъчи и от там колата...
Мерси...