климатроник В5

Техническа и сервизна информация за Passat
mimik
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

климатроник В5

Мнениеот mimik » Сря 25 ное 2009 19:11


здравейте,имам проблем с мотора на климатроника духа, но много слабо едва дооловимо,а иначе мотора работи и се чува като се увеличава до мах.Дали може да е някоя клапа. Дайте някоя идея.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: климатроник В5

Мнениеот zfa159 » Сря 25 ное 2009 20:05


От къде духа толкова слабо - провери ли всички духалки?
Ако си и на всичките духа слабо а чуваш вентилатора да си увеличава оборотите може би е време да си смениш филтъра на купето ;)
Опитай да пуснеш климатроника на вътрешна циркулация и виж дали тогава ще вее добре.
Ако отново не вее добре имаш проблеми с двойната клапа за вътрешна циркулация и за ограничаване на входния въздушен поток.Едната част от нея има ролята да затваря притока на свеж въздух от отвън а другата има ролята да отваря притока на въздух от купето към системата.
Съответно когато клапата се прецака (механично става въпрос) тогава едната част пада надолу и става невъзможно да вкара въздух от самото купе вътре.А другата част застава така,че не може да се вкарва въздух и от отвън...и вентилатора няма откъде да взима въздух за да вее.
Това би трябвало да може да се види като пробваш както ти казах.Опитай и си виж и филтъра за купето как е.После пиши пак.
Успех!


mimik
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: климатроник В5

Мнениеот mimik » Сря 25 ное 2009 23:40


От всички духалки духа слабо,а филтара го смених преди 3 месеца и като го бях махнал пак го пробвах и духаше слабо.Днес му направих самодиагностика и първо ми изписа [ 4FA 00 ], после натинах темп.+ и изписа [ 000 00 ],пак натиснах темп.+ и изписа [ 444 00 ].Но няма разлика в притока на въздух.При повторно влизане в менюто пак започва с [ 4FA 00 ].


А няма и разлика от това дали е на вътрешна циркулация или притока е от вън


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: климатроник В5

Мнениеот единак » Съб 28 ное 2009 2:53


Да използвам да питам.
Преди време четох мнения, че климатрониците ни спрат да работят при под 6 градуса външна температура.
Тия дни, докато беше студено сутрин, проверих след 10-на км преход и въпреки, че температурата беше 4 градуса климатика си работеше.
По-принцип винаги си ми е включен на авто, парното си работеше, но когато отворих капака тръбата беше заскрежена. Нещо, което ми се получава по принцип с включен климатик.
Не би ли трябвало да се изключи от самия съединител на комресора, демек да не върти, а не от клапите?
Грешки няма.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта