Прокъсан ангренажен ремък

Техническа и сервизна информация за Passat
aleks
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Прокъсан ангренажен ремък

Мнениеот aleks » Пет 14 апр 2006 14:09


Здравейте,колеги.
Дойде време и аз да се включа във форума.Пасата е B4 1,9 TDI 90 к.с. 1995 г.Карам го от 8 месеца и нямам ядове,като се изключат някои дребни проблеми като вода в купето /често срещано явление при пасатите/, светнала лампа на еърбега-скъсана спирала на волана,мигащ плафон и др.подобни.До преди една седмица.Едва запалих сутринта - започна да киха като москвич на 2 цилиндъра и да бълва бял пушек,така 1 - 2 минути,след това се оправи и тръгна нормално.Тръгна,ама след десетина километра пак заработи като трабант и спря.Добре че беше в София.Обадих се на един приятел и я изтеглихме до сервиза,в който ходя.Майсторът отвори капака на ангренажа и се хвана за главата - ремъкът станал на парцал и се държи на магия.Още малко и....не ми се мисли.А сега само прескочили 2 зъба на помпата.Нов ремък и готово,ама докога?Работата е там,че не се намери причината.Ролките здрави , лагерите в ред,ремъкът е само на 6000 км. и не е менте. Според майстора нещо е влезло отдолу под капака и е направило белята.Възможно ли е и въобще някой има ли идея какво може да е станало?Предстои ми доста пътуване извън София и малко ме е страх да не се повтори.
Предварително благодаря. [/list]




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 14 апр 2006 16:43


Менте ремък.
Менте ролка.
Счупен капак на ремъка - влезнало е някакво чуждо тяло.

Провери си хубаво дали капака на ремъка стои както трябва.
Провери от вътрешната му страна за нередности и го прегледай за следи от драскане и нараняване (евентуално причинени от чуждо тяло).


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 14 апр 2006 18:40


Хм! Я погледни и за съостност и за еднаквост в равнината между отделните ролки. Заради накриво захваната помпа на хидравликата, щото имаще счупено ухо, скъсах ремък на водната помпа и... познай: Почти основен ремонт! Ама какво почти, то... :(
Късмет!


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 14 апр 2006 19:14


Аз от както се помня карам без капак на ангренажа :twisted:

П.С. Не защото нямам а защото така искам :wink:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: !

Мнениеот georgipass » Пет 14 апр 2006 20:56


Sachko написа:Аз от както се помня карам без капак на ангренажа :twisted:

П.С. Не защото нямам а защото така искам :wink:



Зимата е много опасно.... :idea:


kind
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kind » Пет 14 апр 2006 21:54


И аз имах подобна случка, само че с ремъка на водната помпа.
На връщане от Пловдив, малко преди София изведнъж двигателя загря :o Шаш! Вдигам капака - всичко ври! Ремъка направо беше раздробен, станал като сноп конци. Оказа се, че едно камъче се беше заклещило на една от шайбите и естествено се е случило каквото трябва. Отстраних го с една отверка, сложих си резервния ремък и готово.

Така че напълно е възможно да се е заклещило някъде някакво чуждо тяло. Огледай добре!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта