petkow написа:От разбити тампони на заден носач/държа да кажа - на ДЕУ/за 1000 км почнаха вият сменени лагери.После съответния ремонт и всичко си тръгна в норми.Ама чак да изскочи колелото....и пак си бил късметлия де.То това колело каква беля можело да ти отвори!!!
Важни са и материалите.Онзи ден сменях предни лагери (капсоловани са по принцип) на Пасат В3 и то след като преди 6 месеца са сменяни.Учудващо се оказа,че нямат марка,че са ръждясали отвътре без да им е скъсан никой от двата сепаратора и десния се разпадна още като тръгнах да го вадя...така че материалите са ужасно важно нещо

А и искам да помоля - понеже нямам книжка за Лада и никога не съм и имал може ли малко повече инфо за моментите на стягане на лагерите...да си вкарам малко в употреба динамометричния ключ

Предварително благодаря!