passat g60 конете умряха
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Здравеите колеги,и аз искам да се включа по въпроса за сигментите.Подкрепям колегата pvas аз също сам присъствал на такъв експеримент само 4е беше със гас за горене наливат и 4акат после пак и така 2 дни.Аз ли4но не вярвах ама наистина се полу4и,компресията ско4и драсти4но.Експерримента беше на жигула ама какво от това.......... 

-----При наличието на ремонтни бутала да се набиват ризи? "Малко" неразумно ми се струва-----
Поставянето на ризи е по евтино от бутала за г60. Освен това основното износване винаги е по втулките на блока (няма значение какъв е двигателят),износването не е равномерно за това е по добре да си сложиш втулки,отколкото да сменяш бутала(няма гаранция ,че ще има ремонтен размер какъвто ти трябва-износването може да е голямо,а размерите на ремонтните бутала са стандартизирани).
Поставянето на ризи е по евтино от бутала за г60. Освен това основното износване винаги е по втулките на блока (няма значение какъв е двигателят),износването не е равномерно за това е по добре да си сложиш втулки,отколкото да сменяш бутала(няма гаранция ,че ще има ремонтен размер какъвто ти трябва-износването може да е голямо,а размерите на ремонтните бутала са стандартизирани).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта