passat g60 конете умряха

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
IVAN G60
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IVAN G60 » Пет 14 апр 2006 23:10


аз на тоя пасат му сменях ангренажния ремак преди 2 месеса и като свалих капачката за маслото има6е вътре доста грес.сигурен сам че в пувдигачите има грес и клапаните не затварят довре.elmorigre промии си двигатела с добавка и ела даго погледна




pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Пет 14 апр 2006 23:15


От отворени клапани няма да духа в картера


Потребителски аватар
IVAN G60
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IVAN G60 » Пет 14 апр 2006 23:34


абе тои го кара като за последно затова му иэхвърля масло .на всяка скорост оворотомера до 6500


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 15 апр 2006 10:31


Здравеите колеги,и аз искам да се включа по въпроса за сигментите.Подкрепям колегата pvas аз също сам присъствал на такъв експеримент само 4е беше със гас за горене наливат и 4акат после пак и така 2 дни.Аз ли4но не вярвах ама наистина се полу4и,компресията ско4и драсти4но.Експерримента беше на жигула ама какво от това.......... :dance:


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Съб 15 апр 2006 17:56


Пробвал съм с газ, но тази "смеска" дава по-добри резултати ... аз съм я тествал на най-различни коли, отлични постижения


Потребителски аватар
Alex
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Alex » Сря 19 апр 2006 6:46


А къде точно си измерил мналягането на компресора??? ...защото може да има "теч" по системата и налягането да е твърде малко, а в такъв случай, колата е като застрелян кон.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yms » Сря 19 апр 2006 18:08


Най-вероятно са ти износени сегментите или цилиндрите ( при мене беше това). Слагаш втулки и си като нов. :D


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Сря 19 апр 2006 19:09


При наличието на ремонтни бутала да се набиват ризи? "Малко" неразумно ми се струва :) А всъщност какво стана с пасатчето?


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Сря 19 апр 2006 19:38


:D


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 19 апр 2006 20:48


На Г60 мотор, компресия повече от 8:1 е не по-малко притеснителна от 5-6:1. Така че 10:1 компресия за атмосферка може, но не и за Г60...иначе предложенията за ремонти може и да са верни :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 19 апр 2006 20:56


itni, говориш за степен на сгъстяване, а не за компресия.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yms » Чет 20 апр 2006 14:39


-----При наличието на ремонтни бутала да се набиват ризи? "Малко" неразумно ми се струва-----

Поставянето на ризи е по евтино от бутала за г60. Освен това основното износване винаги е по втулките на блока (няма значение какъв е двигателят),износването не е равномерно за това е по добре да си сложиш втулки,отколкото да сменяш бутала(няма гаранция ,че ще има ремонтен размер какъвто ти трябва-износването може да е голямо,а размерите на ремонтните бутала са стандартизирани).


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Чет 20 апр 2006 20:10


Основното износване винаги е по сегментите и буталата...но не ми се водят безсмислени спорове за рисковете при набиване на ризи, резултатите при единия и другия вид ремонт, какво е възможно да му има без да е разглобен и т.н.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта