ел. инсталация

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

ел. инсталация

Мнениеот spokomen » Съб 30 окт 2004 15:54


най общо с ел инсталацията. Единя е за захранването на касетофона и ако не се оправя до 2-3 дни ( което е най вероятно) ще го постна в съответния раздел.
Тук искам да попитам за осветлението на трите "врътки" за вентилатора, температурата и разпределението на въздушния поток. Адски ме нерви, че нищо не свети там. Забравих да кажа - Пасат 91 година. Свалих пласмасата която е на щипки и от вътрешната страна видях една крушка която е до бутоните за климатика. Свети си крушката, вечер се виждат бутоните, ама само до там. Отгоре има една преградка и след това са кръглите дупки за ключовете. Около двете крайни има и бели пласмасови световоди над зеления пласт . В средната няма пластмасов световод но има такъв около врътката в средата. Но никакъв намек за крушка. Не виждам и място където да може да се разположи. Не знам дали някой разбра какъв ми е проблема, ама ако можете - давайте акъл.




AIA
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 7:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот AIA » Съб 30 окт 2004 16:15


средната врътка се издърпва внимателно и крушката е там вътре. (кршката е без цокъл)


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

10X

Мнениеот spokomen » Съб 30 окт 2004 16:20


Благодаря много. Четох някакво ръководство на руски ама там не намерих нищо по въпроса. Слизам долу да свалям врътката:-)


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 30 окт 2004 21:01


Чети тук.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0

Пластмасата която се използва за светловод старее. Опитай се да я почистиш малко. В тая част ВАГ малко са я попретупали и плаче за преправяне. ( поне аз съм решил така - да я преправя някак си с светодиоди ) Пробвай с по-мошна крушка, но не толкова че да разтопи пластмасите.

А за касетофона ти би трябвало като го свързваш да има 2 плюса - единя е постоянен, а другия идва и се прекъсва от ключа.


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Ами като сме почнали

Мнениеот spokomen » Нед 31 окт 2004 7:38


да питам и за касетофона.( между другото обяснението със снимките към което ~None~дава линк е идеално - точно като за мен, не ти дава възможност да сбъркаш). Та за плюса който минава през ключа ми е въпроса. Като купих Пасата радиото разбира се го нямаше ( както и колоните за съжаление), но бяха оставили куплунга със захранването. Като сложих новото радио всичко беше ОК за няколко дни. После нещо някъде окъси и гръмна крайното стъпало. Така и не можах да открия късото. Всичко си е наред с изключение на плюса който минава през ключа. Като дам контакт се явява напрежение около 0,6 волта а когато извадя ключа остава около 0,1волт. Свързах и двата плюса на радиото към този от акомулатора и то свирна, ама когато го изгася и сваля панела остава консумация около 130 милиампера. Не смея да го оставям така , че юе ми отиде акомулатора ако не карам колата няколко дни. Ако трябва да разглобявам таблото или контактния ключ (който изобщо не знам какво представлява) ,,,май ще върва към монтиране на допълнително ключе за да прекъсва плюса вместо контактния ключ колкто и грозно и тъпо да е това решение.


kostadin iantchev
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kostadin iantchev » Нед 31 окт 2004 11:46


Провери си бушоните


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 02 ное 2004 12:37


Тази консумация от радиото ли ти върви ??


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Чет 04 ное 2004 7:39


От радиото и то при свален панел. Явно някаква част от него е захранена и консумира независимо, че не работи и предния панел е свален


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 04 ное 2004 8:56


ако колата е пасат имаше някакъв пиниз с реотаните на задното стъкло.мисля,че горните два са антена! за повечко инфо popeye
може да ти отговори.той имаше проблеми с това.
от там може да е "късото"
също така единия от кабелите е за автоматична антена когато пуснеш радиото пуска ток на изхода .
имал съм и друго приключение с кабел за осветлението на самия касетофон,когато пуснеш фаровете осветлението на дисплея намалява.


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Чет 04 ное 2004 17:27


Да колата е пасат. ( затова съм постнал въпроса във раздела за пасат). Колата дойде с антена която е на предното стъкло. Някаква измишльотина, но не за нея ми е думата. Сега проблема е с липсата на дванайсетте волта минаващи през ключа. Свалих пласмасата около него ( бъдете по снисходителни - това е първата ми кола, а при другите които съм карал не ми се е налагало да правя нищо друго освен да натискам газта:-)) и това което видях съвсем ме обезкуражи. Това нещо май не се ремонтира, всичко му е капсуловано или поне така изглежда, а и да може да се прави нещо ми се вижда сложно или поне сложно за мен. Проверих всички бушони до които имам достъп и те са здрави. За другоо не се сещам.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 05 ное 2004 1:33


Значи как стоят нещата ....???
Имаш три основни клеми 15-та(през ключа),30-та(постоянни 12В) и 31-ва(маса) !!!!!
Не е необходимо да разглобяваш ключа!!!! Ако да речем лампата на плафона ти веднага загасва след като дадеш контакт значи на 15-та се подават напреженията и всичко е ОК !!!! Освен това те се комутират през реле !!!
Огледай и натисни всички релета около бушоните и виж дали някое не липсва ???
А и не знам какъв е тоя зор да си вържеш радиото през контакта ??
Като нямаш ключове и КО не мОеШ да си слушаш радио ???
Аз моето директно съм го вързал !!!
Дерзай !!!
Успех !!!! :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта