Имам проблем със задните врати на Пасат В5 . Едната врата въобще не иска да се отвори , нито отвънка, нито отвътре. Лостчето за заключване стои посточнно в долно положение, когато дръпна дръжката за отваряне от вътре , лостчето се вдига , но вратата не се отваря. Другата не се отключва/заключва с централното. От сервиза казаха че проблема е в електониката (някакви платки ) и за да се сменят трябва да се сменят и на 4-те врати и цената е 1 100 лв за всички врати , а и трябва да се поръча от чужбина.
Мислите ли че проблема е в тях и си струва да се дадат толкоз пари , а може да се окаже съвсем друг проблема ?
Проблем с отварянето/заключването на задните врати
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
мисля че ключалките на пасатчето са като на 4 ката много са сложни отвори ги може нещо по тях да е изпушило
Аз имах следния проблем - Passat-а ми B5/1999 миналата година започна да се заключва и отключва когато си намери за добре. Все едно че някакъв дух живееше в него. И ако проблема със своеволното заключването не будеше притеснение, то не предизвикано с нищо своеволно отключване по сред бял ден на Батенберг определено не беше повод за спокойни сънища. Въпреки стикерите на BulIns. Та още при втората - трета проява на Каспър ("добрия" дух, който живееше тогава в колата ми) ходих до моя шаман. Той опита с няколко заклинания, всички от които завършваха на "...мамата!", но така и не се получи. "Черна магия ще да е" - каза той, а аз - бегом към SakarAuto. Тамошните шамани, завързаха една кристална топка с една жица и отсекоха - "...машинката на шофьорската врата! К'во пра'им ?" Мно'о чудно! К'во ли пра'им? Ми - оправяте я!
Да де ама тамошните шамани работят само с ново. Е, тя и баба ми дето е само шамандура (а не шаманка) може така. Само дето мисълта, че Каспър може да реши пак да се пошегува (посред бял ден на Батенберг) някак си хич не ми харесваше. И двестата лева дето трябваше да ги дам също не ми харесваха ама своеволията на Каспър по-не ми харесваха. Та дадох двеста лева, които не отидаха напразно (само Каспър си отиде), но дано ти бъдат полезни и на теб:
Не е вярно, че машинките не могат да се поправят! Поправят се и още как (аз вече си имам една такава - поправена, само чакам Каспър пак да се настани)! Сложнто е свалянето на машинаката, защото освен кората на вратат трябва да се свали целия стъклопакет (имаше подробна статия в един руски сайт, ще поровя в алманаха - дано го намеря). Машинката се разглобява - не е вярно твърдението, че е капсолован детаил. Най- често се повреждат микродатчиците, които по-светнатите наричат микрошки, но в същност представляват микроключета. И то не се повреждат, а се замърсяват и започват да подават лъжливи сигнали към модула на централното управление. Замърсяването разбира се не става току-така, а в 99% от случаите е резултат от твърде голяма загриженост за автомобила през зимните месеци, когато за щяло и нещяло изливаме ненужно количество незамръзваща течност в ключалките с ... превантивна цел. Така на практика вместо да изпишем вежди - избождаме очите. Такъв беше и моя случай. Когато тази течност стигне до микрошките ги кара да полудеят. След като разбира се ми дадоха "повредената" машинка, спящият във мене гений се събуди и първата му работа бе да провери "а-дже ба какво толкоз се е развалило?". Разглобих машинаката, видях омасляването около микроконтакторите и ги почистих и подсуших. Пробвах я с външно захранване - работи перфектно. Разбира се има и елементи, които могат да се повредят непоправимо (като намотката на електромагнита например), но това според мен, а и според спящия във мене гений, е много малко вероятно. Тази приказка има още една поука - системата е така направена и хидроизолирана, че изобщо, никога и въобще не е необходимо да се наливат каквито и да е било ключалко-противозамръзващи препарати. Предните врати командват задните, така че търсенето на проблема би трябвало да започне от там. Ако имаш желание мога да ти покажа нагледно как изглежда машинаката, но не мога да се ангажирам с разглобяване на вратата. В същност не съм съвсем прав, защото разглобяването е повече от лесно, но след това поставянето на стъклопакета (стъклото+мотора и механиката за вдигане и сваляне) е .... абе "... мамата!"
Разбира се твоята "история" може да се окаже съвсем различна ...
Да де ама тамошните шамани работят само с ново. Е, тя и баба ми дето е само шамандура (а не шаманка) може така. Само дето мисълта, че Каспър може да реши пак да се пошегува (посред бял ден на Батенберг) някак си хич не ми харесваше. И двестата лева дето трябваше да ги дам също не ми харесваха ама своеволията на Каспър по-не ми харесваха. Та дадох двеста лева, които не отидаха напразно (само Каспър си отиде), но дано ти бъдат полезни и на теб:
Не е вярно, че машинките не могат да се поправят! Поправят се и още как (аз вече си имам една такава - поправена, само чакам Каспър пак да се настани)! Сложнто е свалянето на машинаката, защото освен кората на вратат трябва да се свали целия стъклопакет (имаше подробна статия в един руски сайт, ще поровя в алманаха - дано го намеря). Машинката се разглобява - не е вярно твърдението, че е капсолован детаил. Най- често се повреждат микродатчиците, които по-светнатите наричат микрошки, но в същност представляват микроключета. И то не се повреждат, а се замърсяват и започват да подават лъжливи сигнали към модула на централното управление. Замърсяването разбира се не става току-така, а в 99% от случаите е резултат от твърде голяма загриженост за автомобила през зимните месеци, когато за щяло и нещяло изливаме ненужно количество незамръзваща течност в ключалките с ... превантивна цел. Така на практика вместо да изпишем вежди - избождаме очите. Такъв беше и моя случай. Когато тази течност стигне до микрошките ги кара да полудеят. След като разбира се ми дадоха "повредената" машинка, спящият във мене гений се събуди и първата му работа бе да провери "а-дже ба какво толкоз се е развалило?". Разглобих машинаката, видях омасляването около микроконтакторите и ги почистих и подсуших. Пробвах я с външно захранване - работи перфектно. Разбира се има и елементи, които могат да се повредят непоправимо (като намотката на електромагнита например), но това според мен, а и според спящия във мене гений, е много малко вероятно. Тази приказка има още една поука - системата е така направена и хидроизолирана, че изобщо, никога и въобще не е необходимо да се наливат каквито и да е било ключалко-противозамръзващи препарати. Предните врати командват задните, така че търсенето на проблема би трябвало да започне от там. Ако имаш желание мога да ти покажа нагледно как изглежда машинаката, но не мога да се ангажирам с разглобяване на вратата. В същност не съм съвсем прав, защото разглобяването е повече от лесно, но след това поставянето на стъклопакета (стъклото+мотора и механиката за вдигане и сваляне) е .... абе "... мамата!"
Разбира се твоята "история" може да се окаже съвсем различна ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта