Скъсан маншон на каре

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Скъсан маншон на каре

Мнениеот bobcho » Чет 27 апр 2006 18:19


Днес не знам какво ме накара да залегна под колата и забелязах, че предния ляв маншон на карето се е прокъсал и има избила грес.

Ясно е, че ще трябва да се сменява.Въпросите са ми :
-колко струва нов???
-с грес ли трябва да ми го продадат???
-каква марка да купя???
-от къде да го купя???




Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 27 апр 2006 18:35


Силиконов маншон, Made in ... BG - 6лв (гол)
Гумен маншон "Льобро", Made in Germany - 13лв (комплект с грес и скоби)
Неопренов маншон, Made in England - 14лв (комплект с грес и скоби, в някои случаи и гайка). Предимство - нахлузва се и без да сваляш карето, понеже е изключително еластичен (с помощта на конус и смазка).

Скоби - 2лв/бр. 2х2=4
Грес - 1,50лв/бр. (тубичка)

По сметката излиза, че който и маншон да си купиш = 11,50...14лв
Аз съм с един "Льобро" и един силиконов, защото нямаше неопренови, когато го сменях. Силиконовия определено е много здрав! Неопреновите също. "Льобро" са доказани вече...

За цените - такива са при нас (в Ямбол).

Разбира се има и по-скъпи, и по-ефтини. Писал съм само за "по"-истински.


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Скъсан маншон на каре

Мнениеот Lisho » Чет 27 апр 2006 18:40


bobcho написа:Днес не знам какво ме накара да залегна под колата и забелязах, че предния ляв маншон на карето се е прокъсал и има избила грес.

Ясно е, че ще трябва да се сменява.Въпросите са ми :
-колко струва нов???
-с грес ли трябва да ми го продадат???
-каква марка да купя???
-от къде да го купя???


1.Между 9-11 лв.
2.обикновенно го продават с грес (която не стига до никъде и трябва да се слага допълнително друга) и скоба
3.за марката е труден въпрос при мен нов (на една година) гумата се нацепи от външна страна.Как ще устиска колкото един оригинален (55 лв.) акъла ми не го побира. Явно на 1-1,5 год ще се сменят - ей тъй за спорта :wink:
4.всяка уважаваща фирма поддържа складови наличности
Успех


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 27 апр 2006 20:01


какъвто и маншон да вземеш-ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е разглобяване, миене и преглеждане на карето!
следва гресиране с нова грес, сглобка и поставяне ако е годно!
не си спестявай тия операции а ако не можеш да ги направиш-иди някъде където да ти сменят маншона и НАСТОЯВАЙ да бъдат извършени като ти бъде представено карето за оглед!
за мене само това е единствения начин да се сменя маншон защото е бил бог знае колко време отворен и кой знае какво има вътре и до какво ще доведе това...
тия с фуниите и смазките неопренови али-бали за мен са мързеливи работи които може само да ти бръкнат по дълбоко в джоба в последствие...
иначе-нямам нищо против-всеки си преценява сам на финала. :D


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 27 апр 2006 20:34


Балгодарско на всички за отговорите.
И аз си мислех за миене на карето от старата грес.С какво да го измием, защото сам ще го сменям (кореселин , бензин) ??


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 27 апр 2006 21:27


разглобява се! и има тънкости! ако не си го правил не се захващай сам...
иначе кореселин.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Скъсан маншон на каре

Мнениеот scuba » Пет 28 апр 2006 8:08


bobcho написа:Днес не знам какво ме накара да залегна под колата и забелязах, че предния ляв маншон на карето се е прокъсал и има избила грес.

Ясно е, че ще трябва да се сменява.Въпросите са ми :
-колко струва нов???
-с грес ли трябва да ми го продадат???
-каква марка да купя???
-от къде да го купя???


Същата работа като мене. Онзи ден купих маншон ФЕБИ от Хеед-91:
цена: 20 лева
В комплекта са включени:
намшон, гарнитура, болтове, грес.
Всичко си върви в комплект


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 28 апр 2006 13:35


Аз заради отворен маншон сменях каре, така че ако чуваш някакви тупания, глухи чукания при завои, или при даване на газ на нагорнище, смятай че няма да се разминеш само с маншон.
В съвета на Васко има голяма логика за промивката, но само ако не се чуват все още почуквания.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 28 апр 2006 15:46


Благодаря на всички за отговорите.
Маншона го смених преди 5 мин.(оште не съм се измил :)).

Имал съм късмет и съм го забелязал навреме.Вътре всичко беше точно.Греста беше чиста.Впреки това аз го промих и сложих новата грес.Смених шплента на самата полуоска, една пластмаска и една метална шайба, маншона и нови скоби.В комплекта даже имаше и нова гайка.

Васко ме посъветва да не го сменям сам, но се справих ( е гледах малко в книгата за Пасат, ама какво да се прави :))

Поздрави :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта