тампони заден мост на пасат 88г
тампони заден мост на пасат 88г
Имам такъв проблем,доста търсих но ненамерих,може и да има но по тези думи нищо .Тампоните на задния мост са много износени,едвам карам,мина ли през дупка и задницата бяга,проверих в магазина 12 лв бройката ,те са 4,Датско производство Denmark,колко са качествени незнам,но това е 2-я проблем ,1-я проблем,съшинския е как се сменят,може ли сам или задължително в сервиз.Ще съм благодарен ако някой е сменял и каже как става.Ако случайно има такава тема ,дайте линк и заключете тази.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Не е задължително в сервиз, но не мисля, че ще се справиш сам.
Погледни това:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=264
Погледни това:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=264
- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
vladtod ako си малко технически грамотен и с кеф се цапаш с масло процедурата е много проста .
Най-лесно е да се вдигне на подемник , но и на канал става .
Значи като погледнеш отдоло колата ще забележиш , че целия заден мост се държи на два болта които минават през тампоните - сваляш скобите които държат спирачните маркучи към моста и развиваш болтовете . Целия мост пада и остава да виси само на задните амортисьори . Старите тампони се избиват лесно с "майсторски" чук , зора е после малко с набиването на новите . Моста ще се освободи когато свалиш и двата болта , само с единия нестава .
Цялата галимация е за около 1,5-2 часа - с "дупенето" , чесането зад ухото , пушенето и лафа с компанията .
Най-лесно е да се вдигне на подемник , но и на канал става .
Значи като погледнеш отдоло колата ще забележиш , че целия заден мост се държи на два болта които минават през тампоните - сваляш скобите които държат спирачните маркучи към моста и развиваш болтовете . Целия мост пада и остава да виси само на задните амортисьори . Старите тампони се избиват лесно с "майсторски" чук , зора е после малко с набиването на новите . Моста ще се освободи когато свалиш и двата болта , само с единия нестава .
Цялата галимация е за около 1,5-2 часа - с "дупенето" , чесането зад ухото , пушенето и лафа с компанията .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
А бе, аз цялата дивотия си я правих на канал, ама ми отне не 1.5-2, а цели 7 часа! Вярно, че най големия зор беше с развиването на разните му болтове и гайки, защото всички съединения са ми станали НЕразглобяеми отдолу на Пасатора
В крайна сметка ми се наложи да сваля целия мост, защото иначе нямаше разглабяне!
Таа.. прецени си възможностите (и ината + инструментите) и действай!
УСПЕХ!

Таа.. прецени си възможностите (и ината + инструментите) и действай!
УСПЕХ!
благодаря за отговорите
Да разбрах,взимам чука и "майката" и я почвам ,после ще кажа дали е станало.
Тъй ,след голямата мъка ве4е мога да си отдъхна,смених ги пустите тампони.сега е супер нито хлопа нито поднася.Старите се бяха разлепили и като мръднах моста и се разпаднаха,избих ги като направих един сряз с ножовката.Не ги набивах а ползвах старите за упора и с една дълга шилка ги притягах докато се наместят.С чук нестава да се набиват,най много да се изкривят.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта