Здравейте, имам сериозен проблем със охл.с-ма. Проблема е следния:
Връщам се в Сф и отивам да си мия колата, викам и двигателя да измия.Измиха хората, издухаха със въздух делко и около бубината.Качвам се и пали тръгвам си след 3минути работа на място.
Карам и гледам нещо пуши. от Горубл до Младост3 100 градуса, слизам и с най-голямо учудване установявам че тече антифриз от изпускателния колектор,/не знам дали е точно това името му де/ това което се намира под инжекциона.там от лявата страна/като застана срещу него/ на това нещо има някакви дупки и от там тече , пипам не е гориво, гледам казанчето на антифриза празно.може би има нещо като тапа там, ама да ми е загряла и да е избила някаква защита?????
наливам вода и гледам тече си струя като от по-голяма спринцовка 2мм .Гледам,че има някакви отвори там, и си тече от там, дали има тапа там,избила ли е, защо след миене на двигателя......., ако има такава.не си обяснявам от какво може да е.Като я взех попукваше малко, но си беше това нормално след миенето на двигателя.., мислех си че са останали някакви капчици, след 1-2мин дв. си работеше нормално. и аз потеглих и малко е малко по-динамично, но мисля че не е от това проблема.
Карам на газ/бензин, даже превключих и запалих първо на бензин, от какво ли ще да е проблема, е ли е възможно тоя със струята да е избил някаква тапа там/едва ли/?.............?
Може ли да ми кажете какъв е проблема....,плс
ПОМОЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩЩщщ
Проблем-охладителна с-ма Пасат2-1.8ми-90к.с-РП
- Aylan
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
тапата
тази тапа отвън ли се монтира или отвътре на колектора? там има и други такива тапи, дали не е удачно да ги сменя и тях или те са за друго?
дайте повечко инфо, моля
дайте повечко инфо, моля
- Aylan
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
споделете
МАЙСТОРА/КОЙТО МИ Е И ПРИЯТЕЛ МИ КАЗА чЕ СЪМ ЗА РЕМОНТ НА ГЛАВАТА, чудя се дали е така, защото веднага спрях и да е загряла макс до 103градуса.запалила е на 2 цилиндъра и е било възможно преди това да е загрявала пак и чак сега да се е отметнала по-сериозно главата, имало пяна в казанчето на антифриза, което говорило че е сериозен проблема.
малко ми е съмнителна тази работа и незнам дали му е правилна преценката, но уж е добър майстор.
все пак се появява след миене на двигател, аз реагирам адекватно спирам си колата и не я карам за да не загрее и да не прецакам нещо и той пак ми каза че си е от главата, не е ли за да вземе парите или си е така
малко ми е съмнителна тази работа и незнам дали му е правилна преценката, но уж е добър майстор.
все пак се появява след миене на двигател, аз реагирам адекватно спирам си колата и не я карам за да не загрее и да не прецакам нещо и той пак ми каза че си е от главата, не е ли за да вземе парите или си е така
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта