Термостатът не отвори ли ,перката е за красота.
Няма кой да я пусне ,защото до датчика на радиатора не отива топло.И радиатора е студен.А колата грее.
Парно на макс...знам ли?
За водната помпа не знам ,не ми се говори ако рече да спре.
Ама при нея всичко ще свърши бързо...
От какво е проблема ??? Колата прегря а радиатора е студен ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: От какво е проблема ??? Колата прегря а радиатора е студен ?
mely написа:И що пък цялата да я сваля заради термостата.
Не на всички се сваля.
На 2Е и РВ например термостата е межу помпата и блока и няма друг вариант да се свали.
На RP и ABS се сваля с лека усмивка само

vinixxx написа:А какво се предприема ако на дълг път ти са развали водната помпа или термостата?Дава се сигурно на късо на буксата на перките перките,нали?
Ако се скапе помпата или термостата единственото, което може да даде на късо е портфейла на собственика!

Контакта OFF и се обаждате на пътна помощ

Горното, разбира се, ако нямате инструменти и не ви хлопа нещо


Аз лично ако не бях с 2Е мотор не бих се обадил!



- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: От какво е проблема ??? Колата прегря а радиатора е студен ?
Ако ти се развали водната помпа - спираш и я сменяваш с нова, ако се развали термостата - зависи кака се е развалил /отворен или напълно затворен/ ако е отворен карай - няма да държи 90 градуса, а при спускане ще пада температурата, ако е запекъл затворен има виц:
Каква е разликата между свинята и шофьора - свинята си избира къде да легне, шофьора къде го свари нуждата
Каква е разликата между свинята и шофьора - свинята си избира къде да легне, шофьора къде го свари нуждата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта