Здравейте,
Днес закарах колата (Пасат Б5) за смяна на маншон на лявата полуоска (по кората на калника се виждаха пръски от грес) и малко след като си я взех забелязах странен шум при въртене на волана от крайно до крайно положение (най-вероятно породен от преминаване на въздух през хидравличната помпа). Проверих нивото на течността, нивото си беше такова каквото винаги е било, единствено с тази разлика че по повърхността имаше пяна - съвсем ясен признак че системата в момента се обезвъздушава. Възможно ли е смяната на маншон на лявата полуоска по някакъв начин да налага разхерметизиране на хидравличната система. След като я покарах известно време пяната изчезна както и шумът.
Б5 шум след смяна на маншон на лявата полуоска
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта