

volodya iliev написа:Здравей колега и при мен го има въпросното реле и аз минах по същият път като теб след презапояване на споките в релето всичко е 6.Проблема при мен беше,че по някога както си карах ми гаснеше по време на движение и после нямаше палене докато не поизтине малко.Една вечер когато прибирах колата в гаража пак ми направи същият номер и разбрах за какво става въпрос размърдах релето и колата запали.Това реле служи за захранване на електрония блок на двигателя.Преди това един много голям разбирач ми беше казал да си купя друга бензинова помпа щом 6год съм карал с тазидобре,че не го послушах и си реших проблема сам при това аз карам само на бензин.
lmm написа:Не палеше когато е загряла колата и като поистине след 5/6 мин. пали...,преди година още бях на диагностика в Volkswagen и ми казаха,4е МОЖЕ да е от датчика на хол или от някъква пластина при делкото,която като се нагрее и после не пали.,- нито едно нито другото !....,бях тръгнал на диагностика преди няколко дена и реших да мина при газаджиите,кадето слагах газовия инжекцион(АRGUS 2000) да видя да не е от него повредата.,провериха газ.уредбата и казаха че не от нея ,при тях още като пристигнах и угасих колата после не искаше да запали,замериха ми токовете по двигателя и ми казаха,че е някъква слаба спойка някъде.,поровиха се в техния си комп и казаха че е от РЕЛЕ № 30 (третото подред от горния ред на бушонното тъбло) отвориха го и се оказа,че точно там е бил проблема-две спойки на платчицата в релето бяха заминали,запоиха ги наново и проблема изчезна-даже не купувах ново РЕЛЕ...,ако някой колега има същия проблем да си провери реле № 30...
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта