Само да кажа че днес си вземах колцата от сервиза където съм си абониран. Смяна на гумички ( гумички + ремонт ) = на 35 лв. От утре ще следя дали пак ще изпушва сутрин при палене - надявам се да е изчезнал този проблем. Гарнитурата на капака на клапаните не е сменяна, защото била добре.
Corko, струва ми се че по принцип за смяната на гумичките не се налага сваляне на блока.
Тъмен дим при палене на студен двигател
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Колеги , няма пушеци през ауспуха вече 3-4 сутрини и най-вероятно гумичките са били проблема - забравих да ги питам в сервиза в какво състояние са били. Най-хубавото което чувам когато работи двигателя ( а може би си внушавам ) е едно приятно жужене, бръмчене на двигателя. От както съм я взел, не смея да пусна музика в колата, само и само да слушам звука на двигателя



-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако пушека е синкав (може и тъмно син) - със сигурност е от гумичките при палене на студен двигател. Ако е по скоро черен значи ти се дави колата и е нещо по запалителната система най-вероятно. А ако е бял си е конденз и не е страшно. За гумички се разбира и по друг начин - пускаш по някакъв наклон на подходящата скорост без газ и когато стигнеш равен участак започваш да подаваш газ и гледаш на огледалата ако изпуши синкав пушек = гумичките са за смяна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта