проблем с климатик на В5

Техническа и сервизна информация за Passat
trees
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 04 яну 2006 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с климатик на В5

Мнениеот trees » Вто 23 май 2006 9:41


Здравейте. Имам следния проблем с Пасат В5 - като пусна климатика и се появяват вирации. Ходих на диагностика на климатика и не намериха проблем. Моля споделете нормално ли е. При работа на място вибрациите се усещат в купето и спират като изключа климатика.




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 23 май 2006 10:35


Да не би да падат оборотите като го пуснеш?


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Вто 23 май 2006 11:00


Значи, като се включи климатика, двигателят се натоварва допълнително от компресора. На празен ход и при мен, при включване на АС - то, двигателят започва да тресе. Компютърът почти веднага се опитва да компенсира това допълнително натоварване, но се справя май само отчасти. Двигателят се успокоява след изключването му. Не знам дали това е нормално или има нещо за доизкусуряване. Нека някой с повече познания в тази област да сподели. Ще сме много благодарни.


trees
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 04 яну 2006 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trees » Вто 23 май 2006 14:12


Оборотите са си същите - около 900. Има лек спад при включване но почти веднага пак се изравняват.


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Вто 23 май 2006 14:37


Ако оборотите са ти нормални си провери тампоните по двигателя. От друго май няма какво да има вибрации.


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Вто 23 май 2006 15:35


Колеги, реших да използвам темата, за да попитам за следното. Има едно вакуумно маркуче, което влиза от двигателния отсек вътре в купето. Някой ми беше казал, че е за управление на климатика. Аз лично не съм убеден. Моля, ако някой знае каква роля изпълнява този вакуум в купето, нека да обясни.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 23 май 2006 18:37


trees написа:Оборотите са си същите - около 900. Има лек спад при включване но почти веднага пак се изравняват.


При мен е по същия начин и пак се усеща лека разлика в звука от двигателя макар че не бих казал точно вибраций,но мисля че е нормално да се отрази работата на климатика,ако не е особено фрапиращо карай и не се притеснявай!


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Вто 23 май 2006 23:28


Виж ролката на климатика да не ти е за смяна. Като се разбие се получават вибрации и виене.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта