
какво е спасението с превъртяла резба на спирачен апарат
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
какво е спасението с превъртяла резба на спирачен апарат
Здравейте! Обезвъздушавах си спирачките на Пасата(B5)TDI 99г. - и като последния тъпак докато отвивах и завивах пробката за обезвъздушаване още на първия спирачен апарат, се заплеснах за секунда настрана и
превъртя резбата в самия супорт (май са ги направили от кашкавал и то с растителни мазнини). Отначало като погледнах пробката помислих, че нейната резба се е развалила, но уви!!! Имате ли някакви идеи ( това с подмяната с друг и на мен ми мина през главата ) как може да се оправи ситуацията?

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: какво е спасението с превъртяла резба на спирачен апарат
kondzhagyulo написа:подмяната с друг
няма друг начин, освен ако нямаш рода шлосеро-ферзист...
нарязване на резба там е да не кажа невъзможно, защото не можеш да опазиш ъгъла на конуса, с който щуцера уплътнява и общо взето е загубена кауза...
намери друг.
- fantomasss
- Мнения: 317
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: какво е спасението с превъртяла резба на спирачен апарат
Абе навий му калчища или тефлонова лента и стягай и забравяш.
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: какво е спасението с превъртяла резба на спирачен апарат
fantomasss написа:Абе навий му калчища или тефлонова лента и стягай и забравяш.
И се налага да спре по рисковано някъде, щуцера изпуска и той може да е пътник!

Поздрави!
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: какво е спасението с превъртяла резба на спирачен апарат
fantomasss написа:Абе навий му калчища или тефлонова лента и стягай и забравяш.
А, бе то там все едно не е имало резба, иначе...

А да дам и един съвет до колегите - проверявайте си предните си спирачните мъркучи, че да не ви се случи като на мен!
Аз на магистралата с 120 и .... с едно малко по-рзко натискане на спирачката и се чу само едно "пууум" и педала омекна. Пследствията бяха спирачен път повече от 160 метра и танцуване на автомобила от аварийното платно до плътно в ляво, като обезумял. Изтече спирачната течност от предно дясно колело. След като свалих мъркуча, той се държеше на 5мм. гумичка до спирачния механизъм. Подмених и от другата страна мъркуча, защото и на него му се брояха спиранията. Мъркучите, които свалих си бяха още заводските. Като ги сравних с новите, старите се оказаха с 2см. по-къси. Явно годинките и по-малката дължина, която при пълен завоймалко "мъчно" му идва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта