Смяна на съединител - пролем...
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Смяна на съединител - пролем...
Здравейте,преди 3 дни смених съединител-комплект.Колата е Пасат В3-1990г.PF-мотор. Съединителя-LUK-223лв.Скоростите ми влизат малко трудно след смяната.Особено първа и задна.Леко прихъркват при натиск,не влизат мазно както би следвало при смяна с нов съединител.Проверих всичко,що се сетих по педали,щангички,лостове,помпи-две---всичко си е там и работи.Ама прихъркват,прихрупват леко-как да го напиша и аз незнам.Гадна работа.Уж ново пък...Със стария съединител педала беше станал твърд,сега е мек,ама...прихърквам.Може с времето да легне,кой знае.Ако някой е брал ядове с такова нещо-подскажете,моля. SKYPE-LZ1NEI
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на съединител - пролем...
При смяната да не си разцентровал жилата? Това може да е причина за трудно превключване на предавките.
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител - пролем...
провери жилата и тампоните на двигателя,аз бях така със скъсан преден тампон
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: Смяна на съединител - пролем...
Жилата,колега според мен са добре.Имат едни фрезенгови канали,където с помоща на дистанционна шайба и гайка се монтират към ск.сутия.С годините шайбите направо се бяха отпечатали където са си стояли. Сложих ги на същото място.
При смяната на съединителя смених и тампона на ск.кутия,че си беше заминал вече-цената му е-21.50лв.-може и от него да е.Ако е от братския китайски народ-кой знае.Двата двигателни тампона-единя-44лв,другия-21лв,смених преди около 5 месеца.За селектора-не знам как се пренастройва и какво тачно се прави. Благодария на всички отговорили,продължавам да дерзая,при резултат пиша веднага.
При смяната на съединителя смених и тампона на ск.кутия,че си беше заминал вече-цената му е-21.50лв.-може и от него да е.Ако е от братския китайски народ-кой знае.Двата двигателни тампона-единя-44лв,другия-21лв,смених преди около 5 месеца.За селектора-не знам как се пренастройва и какво тачно се прави. Благодария на всички отговорили,продължавам да дерзая,при резултат пиша веднага.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на съединител - пролем...
Аз съм със същия мотор и за съединител или друга глупост досега 4 пъти свалям скоростната кутия. Веднъж ми се получи такова прихъркване на скоростите, първа и задна и тогава установих че едното от жилата може да го объркаш и да не го поставиш точно както е било, въпреки фрезенките и шайбите. Провери ги пак жилата, иначе аз също смених целия съединител комплект с LUK и нямам грижи към тоя момент.
Re: Смяна на съединител - пролем...
системата от кутията до ръкохватката с която управляваш предавките се нарича селектор /избирач/.



- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител - пролем...
М,на мен ми се е случвало такова нещо.Преправяхме Пасат с автоматична кутия на ръчна и след монтажа на ръчната,не влизаха добре предавките.Играх си доста с жилата,докато ги нагласихме да влизат много добре (точно 1-ва и задна).Така че,жила му е майката 
Иначе - само от тампон на кутията не би трябвало да се получи,понеже кутията провисва малко ама жилата си имат ход и си обират провисването.Виж,ако издухаш и 3-те тампона или предния и "охлюва" на двигателя (задния но не при кутията,а другия) има отражение на влизането на предавките и то понякога е доста осезаемо.
Успех!

Иначе - само от тампон на кутията не би трябвало да се получи,понеже кутията провисва малко ама жилата си имат ход и си обират провисването.Виж,ако издухаш и 3-те тампона или предния и "охлюва" на двигателя (задния но не при кутията,а другия) има отражение на влизането на предавките и то понякога е доста осезаемо.
Успех!
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: Смяна на съединител - пролем...
Днес рахлабих малко жилата и ги преместих с няколко милиметра назад-има подобрение,но явно още не съм на точното място,ама съм близко.БЛАГОДАРЯ на всички колеги от форума за съдействието.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна на съединител - пролем...
Колега,
споменаваш за двете помпи и мек педал.Има ли вероятност да има въздух в системата? Обезвъздушаването на съединител с помпи как се прави за да отделя добре?
споменаваш за двете помпи и мек педал.Има ли вероятност да има въздух в системата? Обезвъздушаването на съединител с помпи как се прави за да отделя добре?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта