Смяна на съединител - пролем...

Техническа и сервизна информация за Passat
koyota
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот koyota » Пон 28 юни 2010 21:21


Здравейте,преди 3 дни смених съединител-комплект.Колата е Пасат В3-1990г.PF-мотор. Съединителя-LUK-223лв.Скоростите ми влизат малко трудно след смяната.Особено първа и задна.Леко прихъркват при натиск,не влизат мазно както би следвало при смяна с нов съединител.Проверих всичко,що се сетих по педали,щангички,лостове,помпи-две---всичко си е там и работи.Ама прихъркват,прихрупват леко-как да го напиша и аз незнам.Гадна работа.Уж ново пък...Със стария съединител педала беше станал твърд,сега е мек,ама...прихърквам.Може с времето да легне,кой знае.Ако някой е брал ядове с такова нещо-подскажете,моля. SKYPE-LZ1NEI




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот znainainai » Вто 29 юни 2010 6:48


При смяната да не си разцентровал жилата? Това може да е причина за трудно превключване на предавките.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот rudoni » Вто 29 юни 2010 7:48


пренастройване на селектора !


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот aron1 » Вто 29 юни 2010 8:07


провери жилата и тампоните на двигателя,аз бях така със скъсан преден тампон


koyota
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот koyota » Вто 29 юни 2010 8:56


Жилата,колега според мен са добре.Имат едни фрезенгови канали,където с помоща на дистанционна шайба и гайка се монтират към ск.сутия.С годините шайбите направо се бяха отпечатали където са си стояли. Сложих ги на същото място.
При смяната на съединителя смених и тампона на ск.кутия,че си беше заминал вече-цената му е-21.50лв.-може и от него да е.Ако е от братския китайски народ-кой знае.Двата двигателни тампона-единя-44лв,другия-21лв,смених преди около 5 месеца.За селектора-не знам как се пренастройва и какво тачно се прави. Благодария на всички отговорили,продължавам да дерзая,при резултат пиша веднага.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 29 юни 2010 9:30


Аз съм със същия мотор и за съединител или друга глупост досега 4 пъти свалям скоростната кутия. Веднъж ми се получи такова прихъркване на скоростите, първа и задна и тогава установих че едното от жилата може да го объркаш и да не го поставиш точно както е било, въпреки фрезенките и шайбите. Провери ги пак жилата, иначе аз също смених целия съединител комплект с LUK и нямам грижи към тоя момент.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот rudoni » Вто 29 юни 2010 22:25


системата от кутията до ръкохватката с която управляваш предавките се нарича селектор /избирач/. :) :да:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот zfa159 » Вто 29 юни 2010 22:42


М,на мен ми се е случвало такова нещо.Преправяхме Пасат с автоматична кутия на ръчна и след монтажа на ръчната,не влизаха добре предавките.Играх си доста с жилата,докато ги нагласихме да влизат много добре (точно 1-ва и задна).Така че,жила му е майката ;)
Иначе - само от тампон на кутията не би трябвало да се получи,понеже кутията провисва малко ама жилата си имат ход и си обират провисването.Виж,ако издухаш и 3-те тампона или предния и "охлюва" на двигателя (задния но не при кутията,а другия) има отражение на влизането на предавките и то понякога е доста осезаемо.
Успех!


koyota
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот koyota » Сря 30 юни 2010 19:28


Днес рахлабих малко жилата и ги преместих с няколко милиметра назад-има подобрение,но явно още не съм на точното място,ама съм близко.БЛАГОДАРЯ на всички колеги от форума за съдействието.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Смяна на съединител - пролем...

Мнениеот vladovelin » Чет 01 юли 2010 9:02


Колега,
споменаваш за двете помпи и мек педал.Има ли вероятност да има въздух в системата? Обезвъздушаването на съединител с помпи как се прави за да отделя добре?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта