РЕШЕН: Проблем с чистачки и вентилатор на парно на В4?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

РЕШЕН: Проблем с чистачки и вентилатор на парно на В4?

Мнениеот Undertaker » Пон 05 юни 2006 15:21


Привет на всички.
Днес неочаквано бях изненадан от факта, че не ми работят чистачките. Последно съм ги ползвал преди 2-3 дена и всичко си беше наред. Прегледах предпазителя - здрав. Странното е, че не работи нито пръскалката, нито мотор-редуктора. Отварях куплунга под волана, на пръв поглед няма нищо прекъснато, но не съм прозвънявал нищо по веригите. Намерих из нета някаква схема, но ми изглежда по-различна.
Дайте някакъв акъл от къде да започна търсенето на проблема.
Предварително благодаря...

Последна промяна от Undertaker на Пет 09 юни 2006 14:31, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2701
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 05 юни 2006 23:22


Провери реле 19 или 99.


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Вто 06 юни 2006 9:25


Смених реле 19 - пак нищо. :?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2701
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 07 юни 2006 1:17


като цъкнеш на паузи,релето цъка ли ?провери си все пак и бушоните .


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Сря 07 юни 2006 7:30


Снощи отворих целия блок на релетата и предпазителите. Няма нараняване на леглата или изкривени пластини. Личи си, че не е пипано нищо там.
Всъщност се губи връзката между Х на контактния ключ и 5. предпазител. Според схемата трябва да са директно свързани, но Х влиза на куплунг Н1 на блока. И толкова...остава в самия блок да не може да прехвърля към предпазителя, но не виждам как ще стане от веднъж. Може би не чета схемата както трябва... :evil:
Пробвах да прехвърля мост от друг предпазител към 5-ти и чистачките бачкат. Освен реле 19 цъка и едно, което е зад блока и има 30А-предпазител.
Не ми се иска да побългарявам с мостове...дано някой да измисли нещо... :cry:


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Пет 09 юни 2006 12:21


В крайна сметка направих мост (с предпазител) към 5. предпазител да идва +.
Последното, което ми идва на ума: реле 18 на позиция 4 е за разтоварване на клема Х от контактния ключ. Ако то не превключва както трябва, не трябва да ми работят именно чистачки, вентилатор, но и късите светлини, нали? Прав ли съм? Защото късите си работят...
За съжаление нямам схема под ръка...
Мерси за отговорите.
[EDIT] Това беше проблемът! Вече съм с реле...от Ланча, намерено на първата морга в Габрово! :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala, Google [Bot] и 143 госта