Здравейте!
От няколко дена при стартиране на ДВГ запалва и веднага угасва.запачва се едно голямо въртене на стартера.Някой път със задържане на стартера при запален ДВГ успявам да запаля.Ако не успея по този начин кората се задавя и няма палене.Имам чувството че в началото на палене компа получава инфо за богата смес и спира горивото.Вадил съм свещите - сухи!
Един път запа ли ли проблеми няма - върви без проблеми.При повторно стартиране пак същия номер!!!
Дано някой някой може да помогне!!!
Пропуснах да кажа имам ГАЗ с компютърче Lamda gaz .Не мога да я запаля на газ-просто не пуска в началото газ.
ЗАдавяне при палене- Passat-ABF-2000 куб 16 V
Re: ЗАдавяне при палене- Passat-ABF-2000 куб 16 V
Симптоми на позасъхнал(и) бензинов(и) инжектор(и).Има много изписано по темата особенно в Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ, Колтек газов инжекцион LPG.
Кратковременна работа на бензин след това обръщане на газ и ефекта се появява след време в намалена пропусквателност на дюзите стигаща на моменти до описаният от теб случай.
"Просто улесняваш цикъла на запушване на инжекторите. Палиш студен двигател, за 2 мин преминава малко бензин през инжекторите и минаваш на газ, на върха на инжекторите остава малко гориво, което вследствие по нататъшното нагряване на двигателя в режим на газ изпарява леките си фракции, като тежките остават и се овъгляват. Този процес протича при всяко спиране на двигателя ако нямаш газова уредба, но много бавно. Ако имаш газова процесът протича много по бързо, защото двигателя продължава да се нагрява, а през инжекторите не преминава бензин да ги промива. В режим на газ със спряна бензинова помпа не само че няма бензин да ги промива, ами и няма постоянен кръговрат на бензин който да ги охлажда.
Виж си хубаво инжекторите, може да ги свалиш и накиснев в разтворител, ако оправиш работата с теча на бензин си пусни бензиновата помпа, карай с поне 10-15л в резервоара и слагай през 2 месеца добавка за почистване на инжекциони. теоретично си избрал най бързият начин да си запушиш инжекторите, като почистването на добре запушен инжектор струва около 20лв/бр и резултата никак не е сигурен. Помисли си дали не е по изгодно да дадеш тези 80лв за бензин и добавка, вместо да висиш по сервизи..." взето е от тук.
Сега ще се наложи да покараш на бензин + тази добавка.Предлага се по БГ бензиностанциите (и е с различна цена
).Колко ще е необходимо да караш на бензин /?/ зависи колко са засъхнали.Може и да се наложи да ходят на ултразвуково почистване ако добавката не си свърши работата.
Преди седмица имах абсолютно същият проблем (запали чак на 4-ти опит) и се наложи да покарам на бензин около 350км + добавката.Сега положението видимо е по-добро, но има още какво да се желае.
Успех
Кратковременна работа на бензин след това обръщане на газ и ефекта се появява след време в намалена пропусквателност на дюзите стигаща на моменти до описаният от теб случай.
"Просто улесняваш цикъла на запушване на инжекторите. Палиш студен двигател, за 2 мин преминава малко бензин през инжекторите и минаваш на газ, на върха на инжекторите остава малко гориво, което вследствие по нататъшното нагряване на двигателя в режим на газ изпарява леките си фракции, като тежките остават и се овъгляват. Този процес протича при всяко спиране на двигателя ако нямаш газова уредба, но много бавно. Ако имаш газова процесът протича много по бързо, защото двигателя продължава да се нагрява, а през инжекторите не преминава бензин да ги промива. В режим на газ със спряна бензинова помпа не само че няма бензин да ги промива, ами и няма постоянен кръговрат на бензин който да ги охлажда.
Виж си хубаво инжекторите, може да ги свалиш и накиснев в разтворител, ако оправиш работата с теча на бензин си пусни бензиновата помпа, карай с поне 10-15л в резервоара и слагай през 2 месеца добавка за почистване на инжекциони. теоретично си избрал най бързият начин да си запушиш инжекторите, като почистването на добре запушен инжектор струва около 20лв/бр и резултата никак не е сигурен. Помисли си дали не е по изгодно да дадеш тези 80лв за бензин и добавка, вместо да висиш по сервизи..." взето е от тук.
Сега ще се наложи да покараш на бензин + тази добавка.Предлага се по БГ бензиностанциите (и е с различна цена

Преди седмица имах абсолютно същият проблем (запали чак на 4-ти опит) и се наложи да покарам на бензин около 350км + добавката.Сега положението видимо е по-добро, но има още какво да се желае.
Успех
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ЗАдавяне при палене- Passat-ABF-2000 куб 16 V
Колега не разбрах колата дави ли се или свеща е суха? Може и газовата да се ебава нещо с инжекторите(ако може да ги свържеш нормално за проба-при положение,че свеща е суха).Ако бяха запушени нямаше ли и на оборот/в движение да работи неравномерно мотора.
Re: ЗАдавяне при палене- Passat-ABF-2000 куб 16 V
колега,на бензин колата върви перфектно !!! Стига да я запалиш
Нито забива муцуна при рязко подаване на газ,не прекъсва както на тихи така и на високи обороти!
Бенз.помпа работи непрекъснато и карам с 30 литра бензин.Просто бензина отива до инжекторите и се връща в резервоара!
Все си мисля че е някой датчик и лъже компа че е -30 градуса и пълни инжекторите здраво и се задавя !Просто не знам
Ще пиша какво е развитието ! Съвети приемам всякакви!

Нито забива муцуна при рязко подаване на газ,не прекъсва както на тихи така и на високи обороти!
Бенз.помпа работи непрекъснато и карам с 30 литра бензин.Просто бензина отива до инжекторите и се връща в резервоара!
Все си мисля че е някой датчик и лъже компа че е -30 градуса и пълни инжекторите здраво и се задавя !Просто не знам
Ще пиша какво е развитието ! Съвети приемам всякакви!
Re: ЗАдавяне при палене- Passat-ABF-2000 куб 16 V
Колеги проблема е решен - оказа се оригиналният имобилайзер!!!Едно майсторче му побая и готово!!!!
Има майстори за всичко!Шофирайте разумно!!!
Има майстори за всичко!Шофирайте разумно!!!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта