По подробно проблемът е следния:централното не заключва вратата, а иначе вдига ел.стъклото.
Става дума за Пасат Б5, 1.8 Т И.
Налага се да заключвам вратата ръчно.
Свалих кората на вратата и стигнах до втора метална кора, която не знам как да разглобя(мисля, че е запечатана) мислех си, че ще открия сам проблема.
Ако някой знае как да се спася да пише, преварително благодаря.
проблем с централното на задна лява врата Пасат Б5
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Здравейте, имам проблем с централното на задна лява врата
не е зле да прочетеш тази тема - viewtopic.php?f=6&t=23478 - може да ти е от полза
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Благодаря, Peteff май ще трябва да си сменям машинката.
май ще трябва да си сменям машинката, моята се задейства само ръчно
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: реших проблема
Разбрах, че в двора на Технополис има един момък който разбира от електроника и механизми.Отидох там и срещу 20 лева въпросния пичага ме отърва от мъката. Също ми каза, че за да не се случи отново да си пръскам ключалките с "VD 40". Говоря за шуменския Технополис.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Здравейте, имам проблем с централното на задна лява врата
wd40-то е само временно спасение , просто им идва времето когато им свършва животеца на тези микрета и трябва да се заменят
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: реших проблема
slipknota написа:Разбрах, че в двора на Технополис има един момък който разбира от електроника и механизми.Отидох там и срещу 20 лева въпросния пичага ме отърва от мъката. Също ми каза, че за да не се случи отново да си пръскам ключалките с "VD 40". Говоря за шуменския Технополис.
И аз пръсках.... докато не дойде момента да я изключа тотално от централното. Реших проблема със смяна на цялата брава

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: Здравейте,
абе този пич ми каза,че е сменял пластмасови части които се късат в следствие на клеясване на бравата и тоя мазилен сппей всепак им удължава живота.
Най-добе е да имаш автомобил от нанороботи (блъскаш се и се възстановява сам).
Най-добе е да имаш автомобил от нанороботи (блъскаш се и се възстановява сам).
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Здравейте, имам проблем с централното на задна лява врата
ще допълня темата на колегата. Аз имам същия проблем с предна лява (шофьорската) врата. Заключва се само механично. Централното сработва всички останали, но не и нея. Пробвах с друга брава, но и тя не действа. Проблема е другаде по веригата. Интересно е, че не работи и регулирането на лявото (шефьорско) огледало. И в двете позиции на ключа (ляво, дясно) все работи дясното. Иначе прозорец, заключване на всички останали врати работи.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Здравейте, имам проблем с централното на задна лява врата
гледах преди ремонт на шофьорската дръжка из руските форуми ... незнам дали е от там просто гадая
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: П.П.
Аз мисля също, че и медта като желязото се окислява било то запоена или притисната в ел. верига само, че по-бавно от желязото. И вследстиве на окислението се получава преходно съпротивление което пречи на проводимостта по веригата т.е. няма сигнал. Не бива да допускаме влага.
Re: Здравейте, имам проблем с централното на задна лява врата
"Аз мисля също, че и медта като желязото се окислява било то запоена или притисната в ел. верига само, че по-бавно от желязото. И вследстиве на окислението се получава преходно съпротивление което пречи на проводимостта по веригата т.е. няма сигнал. Не бива да допускаме влага."
И как да се борим с влагата, преди да разберем, че е окислила медните проводници?
Аз предлагам да си купуваме нови коли, че да има време да им се порадваме, преди да са се разкапали от продължителна употреба.
И как да се борим с влагата, преди да разберем, че е окислила медните проводници?
Аз предлагам да си купуваме нови коли, че да има време да им се порадваме, преди да са се разкапали от продължителна употреба.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Здравейте, имам проблем с централното на задна лява врата
valerius написа:ще допълня темата на колегата. Аз имам същия проблем с предна лява (шофьорската) врата. Заключва се само механично. Централното сработва всички останали, но не и нея. Пробвах с друга брава, но и тя не действа. Проблема е другаде по веригата. Интересно е, че не работи и регулирането на лявото (шефьорско) огледало. И в двете позиции на ключа (ляво, дясно) все работи дясното. Иначе прозорец, заключване на всички останали врати работи.
Проблема при мен беше един от кабелите. Беше прекъснат някъде в сгъвката при пантите може би от затваряне отваряне. Това е една от масите и затова не сработваха нещата. смених кабела с нов и всичко се оправи.
Вземи един уред и започни да мериш всички кабели. Аз си извадих и схемата от Аутодата, за да видя кой кабел за какво е.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Здравейте, имам проблем с централното на задна лява врата
Аз се борих с проблема на бравите в който има 5 бутона.
Копирал съм снимка на схемата на предна брава.
Виж тук:
viewtopic.php?f=6&t=23478&start=195
Ето снимка на ел. схемата на бравите, като тази с 3 бутона /85 модул/е за задна врата.

Тук има цялата схема http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_passat5_5_3bg
При предните брави се поврежда бутона на 8 кабел, при задната това съответно е бутона на 6 кабел. Това е кафяво-черен кабел.
Когато отвориш вратата светвали ти плафона в купето, провери и пиши.
Копирал съм снимка на схемата на предна брава.
Виж тук:
viewtopic.php?f=6&t=23478&start=195
Ето снимка на ел. схемата на бравите, като тази с 3 бутона /85 модул/е за задна врата.
Тук има цялата схема http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_passat5_5_3bg
При предните брави се поврежда бутона на 8 кабел, при задната това съответно е бутона на 6 кабел. Това е кафяво-черен кабел.
Когато отвориш вратата светвали ти плафона в купето, провери и пиши.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта