Обмислям покупка на Пасат б5 фейс.
Най-вече ме интересува за пасатчето как са двигателите, търся ускорение от рода на 8-8.5 и разход-а да е до 15, за предпочитане да е 4x4 колата, без значение бензин или дизел.
В някой саитове пише, че ускорението на 2.8(4х4) 193 коня е 10/10.9, а в някой 8-8.2 и не мога да разбера колко е реалното ускорение на колата.
Също ме инт ускорението на 1.8т 170 коня и дали има 4х4, за 2.5тди 180 коня същото.
Колата ще ми я вкарат ог Германия, най-вече се чудя за мотор и скоростна кутия дали да е автоматик или ръчна.
Мерси предварително.
По принцип съм пуснал и в другите форуми теми за ауди а6, бмв 5 и М-Б е класа, защото не мога да избера между тези 4 автомобила.
Също ме инт ускорението на 1.8т 170 коня и дали има 4х4, за 2.5тди 180 коня същото.
Vw Passat b5 предстояща покупка
- bobich
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 27 юли 2008 19:41
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
Re: Vw Passat b5 предстояща покупка
lordlosh написа:Обмислям покупка на Пасат б5 фейс.
Най-вече ме интересува за пасатчето как са двигателите, търся ускорение от рода на 8-8.5 и разход-а да е до 15, за предпочитане да е 4x4 колата, без значение бензин или дизел.
В някой саитове пише, че ускорението на 2.8(4х4) 193 коня е 10/10.9, а в някой 8-8.2 и не мога да разбера колко е реалното ускорение на колата.
Също ме инт ускорението на 1.8т 170 коня и дали има 4х4, за 2.5тди 180 коня същото.
Колата ще ми я вкарат ог Германия, най-вече се чудя за мотор и скоростна кутия дали да е автоматик или ръчна.
Мерси предварително.
По принцип съм пуснал и в другите форуми теми за ауди а6, бмв 5 и М-Б е класа, защото не мога да избера между тези 4 автомобила.
Също ме инт ускорението на 1.8т 170 коня и дали има 4х4, за 2.5тди 180 коня същото.
Ето ти част от отговора.... http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12645.html
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Vw Passat b5 предстояща покупка
Колега недей си купува с Автоматична скоростна кутия,
излишен разход за подръжка и главоболия е.
излишен разход за подръжка и главоболия е.

-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Vw Passat b5 предстояща покупка
Добре, а този мотор 2.5 тди добре ли е, от този 2.8 се отказвам, защото аз в момента карам Ауди а4 и тя ми ускорява по-добре от пасат-а, а аз търся ускорение от сорта на 8-8,5, но главната причина за смяната на колата е пространството.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Vw Passat b5 предстояща покупка
Не очаквай от Пасата да е кола за състезания, той не е замислен и произведен като такава. По-скоро е кола за каране с удоволствие и комфорт.
Динамика 8-8.2 ми се вижда по-реална цифра за 2.8 литровия мотор. Все пак е почти 200 к.с.
2.5 ТДИ практически във всичките си модификации има лоша слава на проблемен двигател с по-скъпа поддръжка и по-ниска надежност от 1.9 литровия си 4 цилиндров събрат.
1.8Т с чиптунинг позволява постигане на мощността на 2.8 литровия атмосферник, което, в първо приближение би означавало и сходно ускорение, макар и това да не е точно така, тук има значение и въртящият момент, за който нямам точна информация за тези мотори.
С чиптунинг на най-мощният 4 цилиндров дизел монтиран на пасатите (ако изключим 2 литровите недуразумения от по-новото поколение) 1.9 TDI AVF (фабрични 130 к.с.) към заводската мощност се добавят още 30-тина кончета и което е по-важно за ускорението, към 50 Нм към въртящия момент, който става 360+. Имай предвид, че големият въртящ момент на дизелите, който те постигат в зоната на ниските обороти (до и около 2000 об./мин) ги правят изключително пъргави конкуренти на старта и скорости до 80-100 км.ч на бензиновите мотори.
Динамика 8-8.2 ми се вижда по-реална цифра за 2.8 литровия мотор. Все пак е почти 200 к.с.
2.5 ТДИ практически във всичките си модификации има лоша слава на проблемен двигател с по-скъпа поддръжка и по-ниска надежност от 1.9 литровия си 4 цилиндров събрат.
1.8Т с чиптунинг позволява постигане на мощността на 2.8 литровия атмосферник, което, в първо приближение би означавало и сходно ускорение, макар и това да не е точно така, тук има значение и въртящият момент, за който нямам точна информация за тези мотори.
С чиптунинг на най-мощният 4 цилиндров дизел монтиран на пасатите (ако изключим 2 литровите недуразумения от по-новото поколение) 1.9 TDI AVF (фабрични 130 к.с.) към заводската мощност се добавят още 30-тина кончета и което е по-важно за ускорението, към 50 Нм към въртящия момент, който става 360+. Имай предвид, че големият въртящ момент на дизелите, който те постигат в зоната на ниските обороти (до и около 2000 об./мин) ги правят изключително пъргави конкуренти на старта и скорости до 80-100 км.ч на бензиновите мотори.
Re: Vw Passat b5 предстояща покупка
sashot написа:2.5 ТДИ практически във всичките си модификации има лоша слава на проблемен двигател с по-скъпа поддръжка и по-ниска надежност от 1.9 литровия си 4 цилиндров събрат.
2.5 моторите (АКЕ,BDH,BFC) уж не били проблемни. При тях наболелия проблем бил отстранен. Дали е така наистина не се знае

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта