Здравеите !
Търсих в търсачката но точно такава тема не намерих.
Отскоро карам пасат Б4 1.8 90ps 95г.
Та проблема ми е когато запаля колата студена се чува едно постоянно виене като въртя волана то се усилва, но волана си се варти нормално като за хидравлика. Но щом позагрее колата става все едно 4е карам ЗИЛ т.е. няма завиване ако не подавам газ. Маслото и ремака са сменени.
Ако някои има идеи да споделя
Благодаря предварително
Проблем с хидравликата на волана
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
за хидравликата


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
madmen написа:wrc_fen написа:Един приятел ме посаветва да сложа по гъсто масло или двигателно защото ако е износена помпата би трябвало да подобри работата и. Е тогава я изхвърляш направо!
Навремето на скоростите на Трабанта сложих ЕР90 вместо предписаното ЕР 80 масло и хвърлих фрайлауфта на 4-та! Тук мисля, че е по-критично
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
за хидравликата
Всички сте прави, задължително следва да се смени помпата и да се постави масло предписано от производителя - G 00200000 , не знам колко нули бяха отзад след двойката, има го в книжката. Както споменах аз го смених с Elfmatic G3 френско масло - червено на цвят. За Passata го пише в каталозите само че е G2, но изглежда се подобряват стандартите с по-високи класове. След като го сложих нямам никакви проблеми с хидравликата на волана. Задължително сменяйте масло съгласно предписанията. Експерименти не си правете. Евтиното излиза скъпо:lol:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта