Прекалено голям разход на градско.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прекалено голям разход на градско.
Карам пасат 1.8 моно RP мотор 1990 г. Забелязах че когато го карам на градско до работата (която е на около 2 км) ми дава разход от 18 на сто на извънградско дава оклоло 8.5 на сто. Става въпрос на газ. Има ли някой идея какво става с тая кола. Зимата в студа гореше по малко.
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Прекалено голям разход на градско.
skk написа:Карам пасат 1.8 моно RP мотор 1990 г. Забелязах че когато го карам на градско до работата (която е на около 2 км) ми дава разход от 18 на сто на извънградско дава оклоло 8.5 на сто. Става въпрос на газ. Има ли някой идея какво става с тая кола. Зимата в студа гореше по малко.
Толкова ти показва MFA-то или си я засичал и наистина толкова гори

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
решението е просто
след изпарителя излиза един маркуч на него по нататък има един болт с пружина на него ...започваш да навиваш с 1/2 или 1/4 оборот докато КАТО КАРАШ колата не можеш да вдигнеш повече от 4000 оборота ...върви спънато ..ама пък гори малко ... на мене ми гори 10-12 на 100 градско с климатик.
след изпарителя излиза един маркуч на него по нататък има един болт с пружина на него ...започваш да навиваш с 1/2 или 1/4 оборот докато КАТО КАРАШ колата не можеш да вдигнеш повече от 4000 оборота ...върви спънато ..ама пък гори малко ... на мене ми гори 10-12 на 100 градско с климатик.
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kossel написа:решението е просто
след изпарителя излиза един маркуч на него по нататък има един болт с пружина на него ...започваш да навиваш с 1/2 или 1/4 оборот докато КАТО КАРАШ колата не можеш да вдигнеш повече от 4000 оборота ...върви спънато ..ама пък гори малко ... на мене ми гори 10-12 на 100 градско с климатик.
По мое мнение най добре да не пипаш този болт ( kossel - нищо лично). Защото ти гори добре на извънградско а това е болта който влияе върху "извънградското" каране. Най вероятно болта за оборотите на ПХ е проблема ( шото на градско има много празен ход ). Той се намира на изпарителя, ама ако не ти се цапа иди на майстор. Ако пък държиш ще ти обясня как се регулира ( какъв ти е изпарителя ? )
Друг вариант е да са ти се скапали мембраните - откога караш с този изпарител ?
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
аз ходих на газ анализатор , оня ми вика всчико е ок , само дето на високи обороти имаш обеднена горивна смес ... и докато го видя оня шебек отви 2-3 оборота на този болт .... викам си ..дай да покарам така ..оня е майстор ..все пак пари съм му броил ..тряббва да си разбира от работата ...да ама не ... гореше ми 18/100 градско ..ебаси ...върнах си го както си беше и сега засякох ... 10.22 на сто градско с зареждане от лукойла + награда МАРС спечелих
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не знам причината.
Карах я на доста маистори всеки върте струва казват нема начин да гори много на газ анализатора показва добре. Смених мембраните миналата седмица с оргинални уж (изпарител BRC електронен). Намяше файда. А за болта след изпарителя аз съм го нагласил на 3000 оборота започва да се усеща по малка мощност и резултата е 0-ла. на извънградско е екстра ама на гадрско ебах маму(с 5 лв. газ 30 км).
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Прекалено голям разход на градско.
skk написа:Карам пасат 1.8 моно RP мотор 1990 г. Забелязах че когато го карам на градско до работата (която е на около 2 км) ми дава разход от 18 на сто на извънградско дава оклоло 8.5 на сто. Става въпрос на газ. Има ли някой идея какво става с тая кола. Зимата в студа гореше по малко.
според мен това ти е проблема
на такова разстояние няма смисъл от газ
когато е студен изпарителя харчи много ама наистина много
предполагам че сутрин не я оставяш 1-2мин да загрее на бензин
еми как да не харчи 18
за 2км до работа по-добре си карай на бензин
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Май така трябва да направя.
Май така трябва да направя обаче ми се струва че не е нормална тая работа. Найстина са 2 км ама е лято все пак и два километра са на байр после са поенерция на обартно и ако го обърнеш в километрите които минавам се оказва, че използвам тая газ само за половината тоест за 1.5 км. Малко множко ми се вижда. Аз съм карал и зимата тая кола и не съм усетил да ми гори толкова.
Последна промяна от skk на Чет 15 май 2008 22:22, променено общо 1 път.
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Един съвет и от мен. Колкото и да е топло, автомобилът ти загрява на газ, което малко или много води до преразход. + това да не коментираме, че го караш 2 км - слизаш, тя изстине, ти пак се качиш, караш 5 км, слизаш и пак същия цикъл, който спокоино може да ти доведе до този преразход. Както съм писал преди и както те е посъветвал един колега по-горе, смени веднага гаста ако не се оправи иди на гас анализ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта