Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Чет 23 авг 2007 17:24


Хм, а как мога да разбера дали е от това проблема? Щом и при madmen така прави малко се поуспокоих. Но все пак ми се струва че бързо изстина, а иначе пипам ли газта си е винаги на 90°C.
Егати, уж стабилна кола а проблемите като свински черва навързани, едно отремонтирам, друго излезе :)




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 23 авг 2007 17:31


jivkojj написа:Хм, а как мога да разбера дали е от това проблема?

Като измериш температрурата на антифриза.


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Чет 23 авг 2007 17:42


Къде да я измеря, в казанчето ли? И при какви условия, след като съм пуснал колата на скорост и температурата е паднала? Ставаше дума за перката с вискосъединител.
Междодругото, датчика си го купих от VW директно (24Евро), не вярвам и те да са почнали и те да продават ментета.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 23 авг 2007 18:03


Мисля че най-лесно ще е в казанчето (внимавай да не се изгориш като го отваряш !!!), с цифров мултицет с термосонда (е, ако разполагаш с живачен или друг подобен термометър - още по-добре, ама си иска пак внимание). Посочените условия е добре ако може да ги спазиш, а "за справка" може да измериш и температурата когато си показва 90*. Вискомуфтата се проверява много лесно - когато колата и двигателят са студени (сутрин, веднага след като запалиш) натискаш с пръст (внимавай да не стане някоя беля !!!) периферията на перката (плоската част) - ако успееш да я спреш, значи е наред. Опитай след това, когато двигателят (и най-вече радиатора) са порядъчно загрели - тогава не би трябвало да я спреш с пръст. Внимавай да не се изгориш, или нещо да не "захапе" някоя част от теб - мястото не е много широко, а има доста движещи се части. При опита за спиране на перката пръста се загрява - ако трябва, ползвай ръкавица. Ако искаш, може да нагънеш на няколко ката вестник, и с него да се опиташ да спреш перката (като се опитваш да го пъхнеш в лопатките) - ама пак с повишено внимание ! Ако се съмняваш в способностите си, по-добре помоли някой който го е правил (като мен например - колко съм скромен :oops:)
П.П. Промени заглавието на темата, че засягаме и други проблеми.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 24 авг 2007 8:08


dimitar iv написа:madmen ама и моя мотор е баш същия и стрелката си е като закована. Преди като имах проблем с термостата си изстиваше като карам с над 70 км/ч. После като го смених си стои на 90. Да не би онази перка дето е закачена към двигателя с някакъв виско-съединител да е нещо блокирала. И така да се върти по-бързо от необходимото ?

Не знам. Направи ми впечатление, че се случва само и единствено като съм махнал напълно крака от газта и карам дълго по нанадолно. Иначе от скоростта не се влияе -> и с 50 и с 80 и с 120 и с 180 си стои на 90 градуса, само ако спускам някъде дълго време на скорост и без газ -> мърда надолу :roll:


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 27 авг 2007 9:25


И при мен симптомите са както при madmen от предходния пост, с тая разлика че е в по-силна степен изявено. Темературата е 90, но пусна ли газта по надолнище почва да пада. Предполагам, че термостата изпуска. Като гледам не са скъпи и мисля да го сменя. Това води до въпроса - лесно ли става смяната на тоя термостат при Б5, 1,8Т? Т.е. много работа ли е?

ПС: как да променя заглавието на темата, че стана много офф.?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 27 авг 2007 9:35


Промяна на заглавието - отиваш на първото мнение, натискаш бутона "Промени", и променяш заглавието, след което натискаш "Прати" (може преди това и "Преглед" ако искаш).
Описание на смяната на термостата, заедно с неговата проверка след това (на руски е, има и картинки) - ТУК.
Интересна (за четящите руски) ТЕМА за смяна на термостат, и въпроси от втората част на настоящата тема. Оказва се, че с VAG-COM може да се калибрира показанието на уреда. Още една такава ТЕМА.
Последна. Не че няма повече писано, но и там си имат търсачка, наречена ПОИСК.


Потребителски аватар
vurgala
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 16 юни 2010 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia
Контакти:

Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Мнениеот vurgala » Чет 28 окт 2010 20:56


привет и от мен.двигателя ми е 1.9 ТДИ 110 коня. от както взех колата не помня като загрее на 90 градуса да е мърдала.стоеше си стабилно на 90,но на дълаг път веднъж я хванах че помръдна и също си помислих че е от спускането по нанадолнището.започна ту да стига 90 ту да пада и това става в голям диапазон.сега в студеното време за 15 км неможе да стигне 90...не съм ходил при специалист,но ще трябва че сигорно ще се отрази и на разхода..според вас какво е дало фира? датчика,или термостата? аз си мисля че е термостата....но демонтажа и монтажа на новия не е много лесна работа ....и си трябва специалист...


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Мнениеот kirhadj » Чет 28 окт 2010 21:46


Симптомите са като за термостат.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12867
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 28 окт 2010 21:54


Абе вие не сте добре!Малко ти мръднала температурата-дай да отвориш мотора.Карай,ако при стабилен наклон падне под 70 града,тогава разбутвай!


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12867
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 28 окт 2010 21:57


Чакай,че забравих.Аз днес при положение,че беше 3 градуса и работи на место 30 минути-говорих по тела-и дигна 100 градуса?Аз кво да правя тогава?


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Мнениеот Петър Петров » Чет 28 окт 2010 22:40


Zdravko Zankov написа:Чакай,че забравих.Аз днес при положение,че беше 3 градуса и работи на место 30 минути-говорих по тела-и дигна 100 градуса?Аз кво да правя тогава?

Е продължавай с телефона до 120 градуса, па после се вози...


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12867
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 29 окт 2010 16:58


Грешен отговор!Включва перката и сваля температурата,и продължаваш с телефона!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ktamen и 59 госта