гаснене на мотора 2.0 пълна инж. ри изключване от скорост
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 16 юни 2005 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
el_gado написа:Ще пробвам да почистя дроселовата клапа и ще пиша. Ма нещо не ми се вярва това да е проблема. Не ми изглежда да има чак такъв нагар ама ще пробвам.
нагара е много тънк слой но при работа на празен ход клапата е почти затворена и тогава и малкия нагар влияе доста на обогатяването на горивната смес!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
el_gado написа:Ще пробвам да почистя дроселовата клапа и ще пиша. Ма нещо не ми се вярва това да е проблема. Не ми изглежда да има чак такъв нагар ама ще пробвам.
робвай стс спрей за почистване на карбуратори /през февруари си бях купил от м-н на "Автохит"- Димитровгрдаска фирма за около 4 лв флакона.Имах проблеми със запушен жиглъор на ПХ на служебната кола, а беше голям студ и не мисе разглобяваше.
Вдигаш обороти и впръскваш през филтъра и така няколко пъти.Ако загасне палиш и пак същата процедура.В спрея има коресилин или ацетон и почиства нагара добре защото дифузорите лъснаха след процедурата.Поне при мен даде резултат.
А подвижните части смазах с тефлонов спрей държи до +260 градуса има в м-н на "Бестимекс" и той е някъде 5лв.
Колеги и аз имам сащия проблем. Колата гасне при изключване от скорост, но сам забелязал , че го прави само при ниски обороти дори когато правя маневри на 1 ва и 2 ра , но с малко газ. Понякога като изключвам от 5 та и я пускам по инерция също гасне.
Това е много досадно, но мисля, че проблема е наистина в дроселната клапа и нагара по нея. Този нагар ограничава притока на въздух точно при малко газ, защото тогава се отваря незначително. Трябва по често да се чисти. Това може да става и с обикновена суха кърпа без излишни разходи за препарати.
Това е много досадно, но мисля, че проблема е наистина в дроселната клапа и нагара по нея. Този нагар ограничава притока на въздух точно при малко газ, защото тогава се отваря незначително. Трябва по често да се чисти. Това може да става и с обикновена суха кърпа без излишни разходи за препарати.
Re: гаснене на мотора 2.0 пълна инж. ри изключване от скорос
ЧАНДЛЪР БИНК написа:el_gado написа:Значи, имам следната проблемация. Имам колата от една година и до преди месец нямах никакви проблеми. Отначало почна да гасне на газ. След това зпочна да гасне и на бензин, като и на газ и на бензин си има тихи обороти и угасва само след като съм пътувал и натисна съединителя.
При мен проблема де оправи след като монтирах бленда на въздушния филтър (абе с две думи те даси насрещната въздушна струя) Блендата си я направих сам от капачка на дезодорант. Колата бе ГОЛФ 2 1.3 карб 2Е3
Колега,идеята с блендата мниго ми хареса! Даи повечко инфо:как точно да я направя,поне дезодоранти има

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта