гаснене на мотора 2.0 пълна инж. ри изключване от скорост

Техническа и сервизна информация за Passat
el_gado
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cherven briag
Контакти:

Мнениеот el_gado » Чет 16 юни 2005 22:19


Ще пробвам да почистя дроселовата клапа и ще пиша. Ма нещо не ми се вярва това да е проблема. Не ми изглежда да има чак такъв нагар ама ще пробвам.




hhh
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот hhh » Пет 17 юни 2005 9:05


el_gado написа:Ще пробвам да почистя дроселовата клапа и ще пиша. Ма нещо не ми се вярва това да е проблема. Не ми изглежда да има чак такъв нагар ама ще пробвам.


нагара е много тънк слой но при работа на празен ход клапата е почти затворена и тогава и малкия нагар влияе доста на обогатяването на горивната смес!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 28 юни 2005 20:07


el_gado написа:Ще пробвам да почистя дроселовата клапа и ще пиша. Ма нещо не ми се вярва това да е проблема. Не ми изглежда да има чак такъв нагар ама ще пробвам.

робвай стс спрей за почистване на карбуратори /през февруари си бях купил от м-н на "Автохит"- Димитровгрдаска фирма за около 4 лв флакона.Имах проблеми със запушен жиглъор на ПХ на служебната кола, а беше голям студ и не мисе разглобяваше.
Вдигаш обороти и впръскваш през филтъра и така няколко пъти.Ако загасне палиш и пак същата процедура.В спрея има коресилин или ацетон и почиства нагара добре защото дифузорите лъснаха след процедурата.Поне при мен даде резултат.
А подвижните части смазах с тефлонов спрей държи до +260 градуса има в м-н на "Бестимекс" и той е някъде 5лв.


el_gado
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cherven briag
Контакти:

Мнениеот el_gado » Пет 15 юли 2005 22:34


Момчета, да ви кажа, че смених абсолютно всички части по изпарителя и колата се оправи на газ и сега не гасне. Остана само на бензин проблема.


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Пет 22 юли 2005 10:43


Колеги и аз имам сащия проблем. Колата гасне при изключване от скорост, но сам забелязал , че го прави само при ниски обороти дори когато правя маневри на 1 ва и 2 ра , но с малко газ. Понякога като изключвам от 5 та и я пускам по инерция също гасне.
Това е много досадно, но мисля, че проблема е наистина в дроселната клапа и нагара по нея. Този нагар ограничава притока на въздух точно при малко газ, защото тогава се отваря незначително. Трябва по често да се чисти. Това може да става и с обикновена суха кърпа без излишни разходи за препарати.


mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: гаснене на мотора 2.0 пълна инж. ри изключване от скорос

Мнениеот mitni » Чет 06 юли 2006 18:30


ЧАНДЛЪР БИНК написа:
el_gado написа:Значи, имам следната проблемация. Имам колата от една година и до преди месец нямах никакви проблеми. Отначало почна да гасне на газ. След това зпочна да гасне и на бензин, като и на газ и на бензин си има тихи обороти и угасва само след като съм пътувал и натисна съединителя.


При мен проблема де оправи след като монтирах бленда на въздушния филтър (абе с две думи те даси насрещната въздушна струя) Блендата си я направих сам от капачка на дезодорант. Колата бе ГОЛФ 2 1.3 карб 2Е3



Колега,идеята с блендата мниго ми хареса! Даи повечко инфо:как точно да я направя,поне дезодоранти има :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта