Пускане на перката на радиатора с копче

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ibm » Сря 22 дек 2010 21:23


[quote="zfa159"]При насажданите климатици/климатроници ....
При мен няма нищо "насаждано"-нямам климатик...!
Понеже нямам камера на телефона-дръпнах от идин руски сайт тази снимка
Не е точно същия троиник но датчиците са същите-както виждате този тройник е с 2 датчика и един маркуч който влиза отстрани-При мен няма маркуч, а е с три датчика -два отгоре и един отдалу.Но датчеците са същите.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пускане на перката на радиатора с копче

Мнениеот ktamen » Чет 23 дек 2010 0:03


ibm написа:
ktamen написа:Конектор от английски свързвам. Колегата има предвид буксата на температурния датчик, ако е много окислена не винаги прави добър контакт. Предполагам, че при теб се намира на един тройник на главата, в същия тройник влиза горния маркуч от радиатора. Датчика прилича на болт и в него влиза един кабел издърпай кабела и почисти буксата, ако е нужно я стисни малко с клещи за да е по-стегната. Много е вероятно и при теб датчика да прави "на късо" и затова да ти показва толкова висока температура, ако не се оправи след почистването вероятно датчика е за смяна или кабела прави късо някъде другаде.
Датчика за вентилатора не го пипай, както си го описал значи работи идеално.

Няма нищо общо с болт!
и не е на букса !
а трябва да се езвади скобата та да го сваля
Ако говорим за този датчек! Под тройника-черния датчик-дето като го извадиш потича малко антифриз
Гледах за букса, обаче няма-и към него са 2 кабела и не видях нищо което да ми прилича на болт
Вчера смених термостат -обаче си е същото
Като запалих поработи малко на 70 гр и започна да откача-стига до 110 пада на 80 после се вдига пак
Имам едн питане за термостата!
като го смених - запалих курника и парвите 20-тина минути се затопляше само горния маркуч излизащ от радятора,а долния беше студен-хладак
ЧАК СЛЕД ОКОЛО 20 мин започна да загрява-така ли трябва да е?
Долният маркуч да загрява по бавно от горния!

Съжалявам, ако съм те подвел, явно не всички имат като моя двигател :oops: Затова и съм писал, че предполагам. Термостата явно ти работи добре, така, че проблема би трябвало да е електрически - лош контакт или късо около датчиците.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта