пасат 1.8 бензин 1991г зацепване ангренаж
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 07 яну 2011 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
пасат 1.8 бензин 1991г зацепване ангренаж
колеги сменям ангренажния ремък на пасат 1991г 1.8 бензин и забравих да видя колелото за дистрибутора в какво положение беше а не намерих и белези по които да го ориентирам ?моля кажете ми как да го зацепя?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: пасат 1.8 бензин 1991г зацепване ангренаж
Гледал си без шайбата на коляновия вал,нали? Превърти колелото така,че Палеца в Делкото да сочи 1-и цилиндър(кабела на 1-и,има резка в делкото за 1-и).!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат 1.8 бензин 1991г зацепване ангренаж
Дай кода на мотора и ще ти постна схема от аутодата.
П.С Ето една примерна, тая е за PF мотор
http://store.picbg.net/pubpic/3C/D7/685 ... 743cd7.jpg
П.С Ето една примерна, тая е за PF мотор
http://store.picbg.net/pubpic/3C/D7/685 ... 743cd7.jpg
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: пасат 1.8 бензин 1991г зацепване ангренаж
И при моното и при ГТИ 8в е същата схемата на зацепване. Гледайте си положението и на палеца на делкото и ако е вадено делкото,после как е сложено .
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 07 яну 2011 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: пасат 1.8 бензин 1991г зацепване ангренаж
Благодаря на всички които се отзоваха и ми дадоха информация !Направих зацепването но се появи нов проблем ?Не знам кой и какво е правил по този двигател но не мога да помръдна делкото нито да го завъртя нито да го извадя пробвах и със секач не става!Защо се е занитило така ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат 1.8 бензин 1991г зацепване ангренаж
Ами проблем им е, така се занитват. Само секача оправя положението, поне аз не знам да има друг вариант.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат 1.8 бензин 1991г зацепване ангренаж
на нас понеже често ни се налага подобна работа с делкото,мога да бъда полезен.
Като за начало след като сложил вала отпред на белези,дори да не си ги уцелил на 100%,когато другите два вала са на белези т.е. двигателя е в ГМТ гледаш ето това на делкото (и там има белег) :
Делкото често запича,да...затова взимаш един чук и започваш да го тормозиш оттук-оттам,докато полека лека се размърда.Възможно е да прецакаш датчика на Хол,докато го тормозиш с чука ама...то е въпрос на шанс.Принципно запича доста здраво и си отнася сериозно количество бой и майка,докато се размърда.Като се размърда най-добре го извади и го почисти,за да може занапред да си се върти добре и лесно. След всичката тази интервенция е много хубаво да отидеш някъде,където има стробоскоб,за да ти нагласят предварението на запалването,защото 100% няма да е толкова,колкото трябва да е заводски и ще трябва да се препипа.

Като за начало след като сложил вала отпред на белези,дори да не си ги уцелил на 100%,когато другите два вала са на белези т.е. двигателя е в ГМТ гледаш ето това на делкото (и там има белег) :
Делкото често запича,да...затова взимаш един чук и започваш да го тормозиш оттук-оттам,докато полека лека се размърда.Възможно е да прецакаш датчика на Хол,докато го тормозиш с чука ама...то е въпрос на шанс.Принципно запича доста здраво и си отнася сериозно количество бой и майка,докато се размърда.Като се размърда най-добре го извади и го почисти,за да може занапред да си се върти добре и лесно. След всичката тази интервенция е много хубаво да отидеш някъде,където има стробоскоб,за да ти нагласят предварението на запалването,защото 100% няма да е толкова,колкото трябва да е заводски и ще трябва да се препипа.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта