Здравейте всички,
имам проблеми с датчика за температурата , този който подава инфо на стрелковият уред за отчитане на температурата. Датчика е в едно тяло заедно с този който подава инфо на компютъра. При показание на стрелката 106 градуса неговото съпротивление е 90 ома ,а при 80 градуса 148 ома . Когато стрелката сочи 106 градуса измервам температурата на главата на двигателя с термометър и той сочи 94 градуса . А и вентилаторът ми се включва когато стрелката сочи 106 градуса. Струва ми се че термистора си е изменил параметрите.
Автомобилът е Passat 1.8i monomotronic abs.
Благодаря предварително за отговорите!
Данни за температурен датчик на охлаждащата течност
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Данни за температурен датчик на охлаждащата течност
чакай сега...как така измерваш температурата на главата?
ако мериш 94 градуса на самата глава отвън-отчитай топлообмена все пак!
датчика е натопен в самата течност и разлика от 9 градуса между метала и течноста хич не са тема за разговор в тоя случай.
а тия стойности дето си ги замерил ми говорят че това е термистор с отрицателно действие(или както там се казваше)-при загряване му пада съпротивлението. за съжаление нямам инфо какъв е термистора и какви са контролните му стойности за да сравниш измерванията.
а, и между другото и на моя му се включва вентилатора между 100 и 110 градуса...
ако мериш 94 градуса на самата глава отвън-отчитай топлообмена все пак!
датчика е натопен в самата течност и разлика от 9 градуса между метала и течноста хич не са тема за разговор в тоя случай.
а тия стойности дето си ги замерил ми говорят че това е термистор с отрицателно действие(или както там се казваше)-при загряване му пада съпротивлението. за съжаление нямам инфо какъв е термистора и какви са контролните му стойности за да сравниш измерванията.
а, и между другото и на моя му се включва вентилатора между 100 и 110 градуса...
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Охл.течност,датчик на темп. за комп.
Само едно ще Ви кажа на всички. Само не ходете в "Юнитерейд-сервиз" в ж.к. "Дружба". Там изживях един ад. Послушайте ме. Ако много закъсате ще ви напиша да отидете при мой човек, който за 30 минути ми оправи Пасата. Дерзайте. Бобсън.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
оффтопик : Ех колега , защо не скокнеш до Пловдивския предстявител на vw - HAAS 91 да видиш че не си бил в ада а на почивка.... е имам в предвид за отношението към клиента де за работата не знам ама и не искам да знам...... човек се чуства там като Хасан от Факултето на посещение при държавните глави от Г7 

-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ne e normalno
Температури от по 100 и 110С ме са нормални. От известно време и моята перка вместо на 92 като беше преди започна да се включва на 100С. Купих си датчик за радиатора на 92 (оргиналния е на 95С) и положението остана същото пак на 100С. Това ме доведе на мисълта че водата стига до него късно, тоест термостат. Обаче термостат си отвара на 87С като си му е реда трабите са еднакво топли нямах причина да се съмнявам в него. Сега си направих един експеримент, вчера свалих термостат и загрях колата, перката сработи на 91С. Сега ще трся термостат на 85 или 83 С.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта