Данни за температурен датчик на охлаждащата течност

Техническа и сервизна информация за Passat
viki
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 21 сеп 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:

Данни за температурен датчик на охлаждащата течност

Мнениеот viki » Вто 21 сеп 2004 18:53


Здравейте всички,
имам проблеми с датчика за температурата , този който подава инфо на стрелковият уред за отчитане на температурата. Датчика е в едно тяло заедно с този който подава инфо на компютъра. При показание на стрелката 106 градуса неговото съпротивление е 90 ома ,а при 80 градуса 148 ома . Когато стрелката сочи 106 градуса измервам температурата на главата на двигателя с термометър и той сочи 94 градуса . А и вентилаторът ми се включва когато стрелката сочи 106 градуса. Струва ми се че термистора си е изменил параметрите.
Автомобилът е Passat 1.8i monomotronic abs.

Благодаря предварително за отговорите!




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Данни за температурен датчик на охлаждащата течност

Мнениеот vaskoto1 » Вто 21 сеп 2004 20:01


чакай сега...как така измерваш температурата на главата?
ако мериш 94 градуса на самата глава отвън-отчитай топлообмена все пак!
датчика е натопен в самата течност и разлика от 9 градуса между метала и течноста хич не са тема за разговор в тоя случай.

а тия стойности дето си ги замерил ми говорят че това е термистор с отрицателно действие(или както там се казваше)-при загряване му пада съпротивлението. за съжаление нямам инфо какъв е термистора и какви са контролните му стойности за да сравниш измерванията.

а, и между другото и на моя му се включва вентилатора между 100 и 110 градуса...


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Съб 15 юли 2006 13:25


Някой има ли инфо за съпротивлението на този датчик в зависимост от температурата?
Интересува ме тази част от двойния датчик която управлява измерителния уред
:arrow:


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Съб 15 юли 2006 13:48


Изображение


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Съб 15 юли 2006 14:08


Мерси колега,но това е за частта от датчика която управлява компютъра.
Другата е с различни стойности.


Bobsun Passatov
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Охл.течност,датчик на темп. за комп.

Мнениеот Bobsun Passatov » Нед 16 юли 2006 22:39


Само едно ще Ви кажа на всички. Само не ходете в "Юнитерейд-сервиз" в ж.к. "Дружба". Там изживях един ад. Послушайте ме. Ако много закъсате ще ви напиша да отидете при мой човек, който за 30 минути ми оправи Пасата. Дерзайте. Бобсън.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 16 юли 2006 22:49


оффтопик : Ех колега , защо не скокнеш до Пловдивския предстявител на vw - HAAS 91 да видиш че не си бил в ада а на почивка.... е имам в предвид за отношението към клиента де за работата не знам ама и не искам да знам...... човек се чуства там като Хасан от Факултето на посещение при държавните глави от Г7 :evil:


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ne e normalno

Мнениеот skk » Пон 17 юли 2006 9:45


Температури от по 100 и 110С ме са нормални. От известно време и моята перка вместо на 92 като беше преди започна да се включва на 100С. Купих си датчик за радиатора на 92 (оргиналния е на 95С) и положението остана същото пак на 100С. Това ме доведе на мисълта че водата стига до него късно, тоест термостат. Обаче термостат си отвара на 87С като си му е реда трабите са еднакво топли нямах причина да се съмнявам в него. Сега си направих един експеримент, вчера свалих термостат и загрях колата, перката сработи на 91С. Сега ще трся термостат на 85 или 83 С.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пон 24 юли 2006 15:15


Абе не е ли бая множко да се включва перката на 110? Това си е сериозна температура и двигателя си грее здравата. Може би такова загряване се получава ако се кара на неправилни обороти, нпр на 5-та предавка с 60 км/ч на 1500 оборота. Може и да не съм прав.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта