От дигифант към моно-мотроник ????

Техническа и сервизна информация за Passat
ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

От дигифант към моно-мотроник ????

Мнениеот ivo_asenov » Пет 25 фев 2011 1:25


Какво ми трябва за подобен тип трансплантация ?

Омръзна ми да се ядосвам с този дебитомер, колата като я взех беше с газова, не пали на бензин , а сега не работи и на газ..
Нямам стъпков мотор , а мени оборотите :screwy
Един път ме изумява с мощността си , а друг път едва потеглям от място, детонациите са нещо нормално , като цяло много "забавно" е да я карам :(
Понеже ми харесва все пак ефтиното гориво и искам да сложа системата от 1.8
без дебитомери и глупости ...

Колеги помагайте , какво ми трябва за да сложа тази система ?

Имам помпа , спряна е да не работи на сухо , имам и бензин в резервоара, може и да заработи :lol:

Може ли да ползвам следните части от сегашната ми система :
Делко, бобина , комутатор, глава на мотора, останалата инсталация на колата ?




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: От дигифант към моно-мотроник ????

Мнениеот moimoimoi » Пет 25 фев 2011 8:14


а до сега някакви опити за откриване и отстраняване на проблемите правено ли е?
сигурно си мислиш че да си направиш колата моноинжекция и няма разваляне
100% съм сигурен че са се насъбрали много неща за смяна и сега се чудиш защо не ти работи колата scare
я кажи филтри въздушен,бензинов и маслен,свещи кога сменя последно

а на газ какво и има на колата че не работи-просто недоумявам-ако има газ,ти трябва само ток до свещите и правилна центровка на делкото


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: От дигифант към моно-мотроник ????

Мнениеот Dpop » Пет 25 фев 2011 9:51


Колега явно си с многоточков инжекцион, но не е ясно какъв двигател 2Е, PB? Това има значение за прехода към моно. Ако е 2Е не може да се сложи глава от Моно, а в другия случай заспива точно. Възможно е, ако си с PB да се пригоди самата глава, но не мога кажа със сигурност. При всяко положение компютъра ще трябва да се смени, а делкото(предполагам ти е електронно),бубина комутатор си остават. Кутията завъздушния филтър знам, че е различна, но поне за Моно ги има доста и може да се вземе за дребни пари.


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: От дигифант към моно-мотроник ????

Мнениеот ivo_asenov » Пет 25 фев 2011 14:51


С 2Е съм , на газ не работи защото при мен центровката не е само делко колутатор и бобина , при мен аванса се определя от компютъра спрямо почти всичко: температурен датчик , дебитомер, антидетонационен датчик , ламда сонда...

Проблема ми е, че дебитомера е гръмнал и стои в едно положение без да се движи спрямо потока въздух, мога да го движа с ръка и пак да остане където съм го сложил , следователно когато го настроя примерно на средни обороти да работи на място, като започна да се изкачвам по наклон колата забива нос , защото съм дал газ до края , дросела е отворен до края , а дебитомера казва че е средно натоварен мотора и преминава в авариен режим ...
Ако го сложа на напълно отворено положение имам мощност в високите, но едва пали защото предварението е в небесата, вече счупих редуктор на стартера :screwy
а като запали на ниски обороти около нея чак люти на очите
и разхода е 22/100 :banghead:

Аз не съм се изразил правилно за главата , исках да попитам колектор от 1.8 става ли на моята глава на мотора.

Другия вариянт е да слагам делко с вакуум и карбуратор, също ме устройва, но тук имаме пак НО :)
На снимката съм показал каква е разликата и какво трябва, но никой не ми е казал до сега колко ще е трудно ?
Това зъбно колело на делкото разглобяемо ли е ? Трудно ли се зацепва спрямо делкото ?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: От дигифант към моно-мотроник ????

Мнениеот moimoimoi » Пет 25 фев 2011 15:55


на газ дебитомера не участва в работата на двигателя,по точно потенциометъра на клапата не влияе,за температурния датчик не съм сигурен
аз като карам на газ даже и да съм извадил буксата на дебитомера пак си работи идеално
празния ход ти се регулира от електромагнитния клапан-някой му викат стъпково моторче :screwy -това е клапан стой отворен или затворен- зависи компа какво му каже и нормално трябва да жужи леко при работа
центровката зависи от температурните датчици-на водата,от детонациония датчик, от делкото,от зацепването на ангренажния ремък

според мен е по добре да си оправиш колата отколкото да я правиш моно или карбуратор

при карбуратор и инжекция предварението е различно

пп:ауди има такъв мотор 2.0 карбуратор или моно не помня вече 90 коня


що не си смениш дебитомера-60-70 лева са в форума
и да си сложиш кихалки

проблема с гърмежите се получава ако сместа въздух-газ е много богата или много бедна, или ако ти се скъса гумения маншон между дебитомера и дросела и почне да поема въздух,или от остарели кабели за свещите


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: От дигифант към моно-мотроник ????

Мнениеот ivo_asenov » Пет 25 фев 2011 17:11


Радвам се, че се отзовавате , но дебитомера влияе на работата на газ и аз си мислех, че не влияе, но вече съм обеден, че е така
Разбрах го когато започнах да движа клапата и двигателя си мени оборотите, ще кажете защото променяш сместа като му намаляваш въздуха , но как променя тогава оборотите на газ когато съм извадил маркуча от кутията и пак движа дебитомера?

А ако го извадя става по-зле , минава двигателя в авариен режим и повече от 3000оборота не може да направи.

Дори и да си купя дебитомер рискувам пак да грамне (аз съм си с кихалки и взривна клапа на маркуча и пак гръмна ;)

Нямам "стъпково моторче" на негово място има тапа , работеше си перфектно така доста време докато не сев счупи колата.

Моята система ще иска: дебитомер, електромагнитен клапан, почистване на дюзи, помпата не се знае дали работи (и при моно ще ми трябва помпа знам)
ще ми трябва толкова пари за система която вече се счупи , мен ако питате ми трябва моята система и газов инжекцион (както се прави ) но колата като цяло не струва повече от 1500лв и не си струва , искам кола която да работи на газ и да пали на бензин , и проста схема която да работи

Вече обмислям сериозно вариянта с вакуумно делко , комутатор и кръгла бобина , и един карбуратор , независимо какъв :)

Ако някой знае да ми каже колектора за 1.8 пасва ли на моя мотор ? по-лесно се преправя за карбуратор.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта