trepa4a74 написа:Volkswangel написа:.....И още един глас от мен за В5 1,9ТДИ 110к.с.Имам го и не съжалявам....
Само дане бяха тия консумативи.Да добър е,казвам го честно.Но всяка година под 2000лв,не се разминава без подръжка.....
Хора за каква скъпа поддръжка говорите ?!?

Да не си броите застраховката, данъка и винетката защото само те са 400лв. ако чукнете и едно каско за 800лв. ......, а каквато и кола да имате ще ги платите.
Аз имам Passat B5, карам по 10х.км. годишно и сменям от време на време по нещо, ще ви кажа някои конкретни цени:
масло Total Qartz 10w40 5 литра - 66лв. /мотора побира 3,8л другото остава/
филтър - маслен МАN - 10лв.
филтър - въздушен - 12лв.
ремък - пистов - 22лв.
ремък - пистов за климатик - 12лв.
горивен филтър - 18лв.
комплект 8 носача + 2 биалети + 2 накрайника CST - 380лв.
труд за смяна на целия комплект носачи - 100лв. вече 9000км ги карам и са бетон
маншон ляв на полуоската - 20лв.
ангрен. ремък BOSCH + 2 ролки INA - 150лв.
смяна - 80лв. без разкачане на климатика и радиатора! /колега от форума/
лагер FAG за главина лява предна - 90лв.
спирчни дискове FERODO - 170лв. /комплект 2 бр./
накладки - 28лв.
предна маска /решетката без емблемата/ - 23лв.
80% от нещата са от по-долу споменатия сервиз/склад.

към
OldSchoolPassat:
Асеновград сервиза на "АС Метал" до гарата. Поне отиди за сверка на цените които ще ти дадат Пловдивските сервизи.
