Разлика между изтърбушен катализатор и резонансно гърне

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 21 юли 2006 14:40


"При варианта с катализатор явно са плюли на резонансните характеристики в името на екологията и са го сложили напред за да са възможно най-топли изгорелите газове."

Евалла бате, абсолютно прав си. :да:
И моя катализатор го махнаха безплатно да ви кажа.До колкото разбрах пича,който го махна го продава а има търсене заради алуминия.




Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 21 юли 2006 19:42


А някой има ли представа след какъв пробег катализатора е за боклука? Предполагам, че има разлика за дизелов и бензинов двигател, така че споделете какво Ви е известно.


nikiedno
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikiedno » Съб 22 юли 2006 19:08


малко късно се включвам, но да кажа и свото мнение по въпроса:
моят мотор е GX 115 кс и ми се наложи да си махна катализаторчето и на негово място сложих ПРАВА ТРЪБА... е не си мислете, че съм луд. Струваше 10 лв разхода не мога да кажа че е мръднал- галиш 8,3 /100- 80 км/ч: настъпваш 15 /100 - 180 кв/ч просто каквото искаш такова. Има малко по-гърлен звук но да ви кажа наричам го евтиният ми РЕМУС, но при мръсна газ изобщо не ми е до него....


CragHack
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CragHack » Пет 28 юли 2006 9:30


Карам 1.6 101 1995 днес смених катализатора с резонатор щото се появи леко бучене. Незнам дали конете се вдигнаха, това не съм и го търсел ама почна да бучи двойно. А като дам рязко газ x4. Преди звука в купето не се чуваше, сега го чувам и на празен ход.
Смених всички гърнета задно,средно (ASPO). Нещо не съм доволен.
Преди една година тази кола не се чуваше как работи.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 28 юли 2006 10:32


CragHack написа:Карам 1.6 101 1995 днес смених катализатора с резонатор щото се появи леко бучене. Незнам дали конете се вдигнаха, това не съм и го търсел ама почна да бучи двойно. А като дам рязко газ x4. Преди звука в купето не се чуваше, сега го чувам и на празен ход.
Смених всички гърнета задно,средно (ASPO). Нещо не съм доволен.
Преди една година тази кола не се чуваше как работи.

ASPO гърнетата се характеризират с този признак, но за това пък са евтини... :dontknow:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 29 юли 2006 12:40


vasstop написа:ASPO гърнетата се характеризират с този признак, но за това пък са евтини... :dontknow:


Хм... е че те като си гърмят, защо въобще ще се слагат... То и с тях и без тях ще си е шумна колата...


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

ефект

Мнениеот K22 » Пон 31 юли 2006 7:35


Смених катализатора с гърне и Ходих до морето. Няма никакъв ефект във вървежа на колата и разхода на гориво.Загуби се само едно бучене при подаване на пълна газ.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта