Сутрин пали от втория път -Б4??? Решено!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gottibg
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Сутрин пали от втория път -Б4??? Решено!

Мнениеот gottibg » Сря 04 ное 2009 11:30


Проблема е следния,от известно време сутрин при палене заработва за секунди /притриса/ и гасне ,втория път пали без проблем и заработва както е писано по книгите/чисто без пушек и заглъхване/,така до следващата сутрин. Мотора е АЕК 1.6,има газов инжекцион.


Проблема се оказа моторчето за празния ход.След като го почистих с кореселин накрая го напръсках с ВД40.Когато го миех с кореселина забелязах, че протича при капачето което затваря моторчето при буксата,за по сигурно, че няма да тегли въздух от него го уплатних по края с малко силикон след което вкарах малко смазка през дупките на маркучите за да се движи по леко.Ефекта не закъсня,колата работи стабилно и пали от раз! :beer

Последна промяна от gottibg на Пет 04 дек 2009 11:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот kossel » Сря 04 ное 2009 11:38


бенз. помпа ? Рестарт на компютър ? пробва ли ?


Потребителски аватар
gottibg
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот gottibg » Сря 04 ное 2009 12:41


Компа е чист/няма грешки/, помпата би трябвало да прави проблема и след това...


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот kbot » Пет 06 ное 2009 17:01


И при мене така. Стигнах до 3-ти, че и четвърти път. Прави го повече при топло време.
Смених свещи - пооправи се, ама не съвсем.
Колегите от форума набедиха температурен датчик. Смених го с някакъв испански (25 лева :banghead: ) - стана по-зле, значи и той има участие :idea:
Та сега ще си търся читав датчик (като ми остане време :D ).


Потребителски аватар
gottibg
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот gottibg » Пон 09 ное 2009 9:30


Днес запалих като бях подал малко педала на газта /половината от хода/ ,колата запали веднага и се изфорсира като притресе в първия момент за секунда,след което заработи перфектно.Ако не бях подал газ пак щеше да угасне.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 09 ное 2009 10:49


Просто помпата не ти държи налягане,пробвай утре сутрин да дадеш на контакт 2-3 пъти без да палиш след това стартирай да видиш дали ще палне от първия път :idea:


Потребителски аватар
gottibg
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот gottibg » Пон 09 ное 2009 20:30


Има равитие на проблема след като заваля днес,на моменти държи високи обороти 1200 ,след което се стабилизират.един два пъти без причина паднаха на 500 и аха да угасне, като му дам газ се изфорсирва.моторчето за празния ход съм го чистил.замислям се дали бобината не се бъзика нещо?.Последната диагностика каза че всичко си е в норми освен /00513/датчик на Хол,но колата работи?!?!
п.п колата е с ГИ вече 20 000км. минат на диагностика и там всичко е ОК,а и не съм имал ядове с него.


Потребителски аватар
gottibg
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот gottibg » Сря 18 ное 2009 10:29


MITKO_DVD написа:Просто помпата не ти държи налягане,пробвай утре сутрин да дадеш на контакт 2-3 пъти без да палиш след това стартирай да видиш дали ще палне от първия път :idea:


Страва,запали след няколко пъти на контакт.Когато я карам на бензин няма проблем,само сутрин при първото палене след това си пали веднага,замислям се дали няма някъв клапан който трябва да държи налягане преди да заработи помпата,нещо което да и помага да не губи налягане???


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 18 ное 2009 10:49


gottibg написа:
MITKO_DVD написа:Просто помпата не ти държи налягане,пробвай утре сутрин да дадеш на контакт 2-3 пъти без да палиш след това стартирай да видиш дали ще палне от първия път :idea:


Страва,запали след няколко пъти на контакт.Когато я карам на бензин няма проблем,само сутрин при първото палене след това си пали веднага,замислям се дали няма някъв клапан който трябва да държи налягане преди да заработи помпата,нещо което да и помага да не губи налягане???


Демек като дадеш няколко пъти на контакт и колата си пали от пъвия старт :?: ,нищо че е сутрин,за след това със сигурност няма да имаш ядове,защото помпата си държи налягане :idea:


Потребителски аватар
gottibg
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот gottibg » Сря 18 ное 2009 10:53


MITKO_DVD написа:
gottibg написа:
MITKO_DVD написа:Просто помпата не ти държи налягане,пробвай утре сутрин да дадеш на контакт 2-3 пъти без да палиш след това стартирай да видиш дали ще палне от първия път :idea:


Страва,запали след няколко пъти на контакт.Когато я карам на бензин няма проблем,само сутрин при първото палене след това си пали веднага,замислям се дали няма някъв клапан който трябва да държи налягане преди да заработи помпата,нещо което да и помага да не губи налягане???


Демек като дадеш няколко пъти на контакт и колата си пали от пъвия старт :?: ,нищо че е сутрин,за след това със сигурност няма да имаш ядове,защото помпата си държи налягане :idea:


Да, пали и заработва нормално.Някакво решение на проблема,освен нова помпа?
Вчера накарах жената да подаде на контакт докато си бях сложил ръката на маркучите при рейката,още от първия път се усеща как се удървя маркуча/входящия и изходящия/,което ме навежда на мисълта за клапан,има един на рейката,дали не е от него?


ginevs
Мнения: 91
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 16:40
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: AAM 1992
Местоположение: София/Варна

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот ginevs » Сря 18 ное 2009 12:42


М...ака му! И при мен е така - В3-ААМ двигател. Преди нещеше като е топло, ама смених свещи и датчик за температурата на водата и се пооправи. Сега обикновено сутрин пали от втория път, иначе ток има да те убие. Ще пробвам да сменя горивния филтър и ще пиша какво е станало. Иначе логични съвети /и професионални/ приемам всякакви.
P.S. Ще почерпя ако се оправи :drunk


Потребителски аватар
gottibg
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сутрин пали от втория път -Б4???

Мнениеот gottibg » Съб 21 ное 2009 19:20


След дълго умуване реших да погледна буксата към компа,откачих и напръсках с вълшебното WD40,резултата беше че ,днес колата запали от първия път и заработи нормално.Ще следя как ще се държи следващите няколко дена и ще споделя дали това е бил проблема :drunk


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: Сутрин пали от втория път -Б4??? Решено!

Мнениеот Mish87 » Нед 13 мар 2011 17:07


gottibg написа:Проблема е следния,от известно време сутрин при палене заработва за секунди /притриса/ и гасне ,втория път пали без проблем и заработва както е писано по книгите/чисто без пушек и заглъхване/,така до следващата сутрин. Мотора е АЕК 1.6,има газов инжекцион.


Проблема се оказа моторчето за празния ход.След като го почистих с кореселин накрая го напръсках с ВД40.Когато го миех с кореселина забелязах, че протича при капачето което затваря моторчето при буксата,за по сигурно, че няма да тегли въздух от него го уплатних по края с малко силикон след което вкарах малко смазка през дупките на маркучите за да се движи по леко.Ефекта не закъсня,колата работи стабилно и пали от раз! :beer



Можеш ли да подскажеш къде се намира това моторче, тъй като и аз имам тоя проблем. Същото е сутрин въртиш един, да три пъти - захапе и работи. После другото. Покарам я малко после паля - гасне, пак паля и работи нормално.Другото което съм забелязъл е че тоя номер не го прави когато в резервуара има 15 литра и отгоре бензин ... карам го първа зима и мислех че е от студа защото лятото не ми правеше тоя номер с паленето сутрин. Благодаря :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта