Реглаж на кормилна рейка/накрайници/
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Реглаж на кормилна рейка/накрайници/
Да,тази е гайката,отхлабих я малко защото беше натегната докрай рейката и хрупаше като въртях пиньона и товареше мотора много,сега е малко по-добре.Ама катопоработи малко колата и се вдървява хидравликата/става тежка/иначе при първо палене бива
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Реглаж на кормилна рейка/накрайници/
Има тънкости при тая гайка с които не съм запознат напълно, иначе ако вдигнеш оборотите, хидравликата омеква ли!
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Реглаж на кормилна рейка/накрайници/
не омеква хидравликата а днес забелязох че сълзи рейката от семеринга под карето на кормилния прът,засега нямам видима загуба на хидравлична течност от казанчето почти 5ти ден,ама омаслява там.Ще карам докато не започне да губи така че да не ми оттърва и ще се сваля да се сменя семеринга само той ако не текне от никъде другаде.Ако се разтече ще я разглобя цялата за смяна на оплътненията,руските братя перфектно са описали всяко оплътнение по размери и каталог и всичко може да се копува поединично.
Иначе като са напомпени гумите на 2.2 се ядва тоест с една ръка на место си я въртя хидравликата,нещо немислимо когато бях с механичната рейка,оная чака в мазата неразбутана и ако дойдат лоши дни ще влезе в роля.
Иначе по тази гайка няма кой знае какви тънкости както казваш,тя натиска една пружина която се свива и притиска на свой ред една тефлонова втулка към пръта на рейката,действа като успокоител един вид,иначе по всяка неравност волана ще ти бута ръцете.Обаче има значение колко си я натегнал защото оказва влияние върху усилието което прилагаш върху волана.На мене ми стои и волана от механичната,който е с по-голям диаметър от сегашният ми и това ще помогне също.
дойде ли време за профилактика ще разглобя клапана на помпата и ще го пререгулирам ако може и ще почистя цедката му.

Иначе като са напомпени гумите на 2.2 се ядва тоест с една ръка на место си я въртя хидравликата,нещо немислимо когато бях с механичната рейка,оная чака в мазата неразбутана и ако дойдат лоши дни ще влезе в роля.
Иначе по тази гайка няма кой знае какви тънкости както казваш,тя натиска една пружина която се свива и притиска на свой ред една тефлонова втулка към пръта на рейката,действа като успокоител един вид,иначе по всяка неравност волана ще ти бута ръцете.Обаче има значение колко си я натегнал защото оказва влияние върху усилието което прилагаш върху волана.На мене ми стои и волана от механичната,който е с по-голям диаметър от сегашният ми и това ще помогне също.
дойде ли време за профилактика ще разглобя клапана на помпата и ще го пререгулирам ако може и ще почистя цедката му.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgebonev, plamen_gramatikov и 30 госта