Заглъхва между 1500 и 2000 оборота

Техническа и сервизна информация за Passat
beliot
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Заглъхва между 1500 и 2000 оборота

Мнениеот beliot » Вто 27 юни 2006 8:01


Здравейте! Карам Пасат 1.8MI ABS-93г.
От известно време имам проблем. Като подам газ колата започва да набира стига 1500-1600 оборота и изведнъж заглъхва(сякаш няма бензин), така няколко секунди, след което изведнъж поема и се изстрелва. Ще съм благодарен на всеки, който може да знае от какво се получава това. Забравих да кажа, че проблема го прави само на бензин, на газ няма проблем.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 27 юни 2006 8:10


Пробвай с рестартиране на компютъра.


beliot
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот beliot » Вто 27 юни 2006 8:18


Не става с рестарт на компютъра


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 27 юни 2006 10:30


Мисля че е потинциометъра за полежението на дросела.Точно така се държи когато се е повредил и то не целия а само на места.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 27 юни 2006 10:42


примери си за всеки случай налягането на горивото, ако е ниско - при прехода от ниски към високи обороти има заглъхване.


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Прав е

Мнениеот skk » Вто 27 юни 2006 10:42


Колегата преди мен е прав. Дросела го прави тоя номер. Може да не е повреден а да му трябва почистване и настроика, като се свали обаче проблема е че малко са майсторите които могат да го настроят.


VRX
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 08 юли 2005 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VRX » Вто 27 юни 2006 10:45


Споделям мнението на колегата - най-вероятната причина е в потенциоментъра на дроселната клапа, но може и да е датчика за температура на охлаждащата течност - дефекта е труден за откриване, тъй като в определен температурен интервал датчика не дава необходимото съпротивление. Проверката става, като се демонтира от колата, постави се в съд с вода и се загрява. Трябва съпротивлението му да се мени плавно.


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Вто 27 юни 2006 10:52


Дано да не ти е поренциометъра че много пари .... :? Успех!


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 27 юни 2006 10:59


А защо да не се приеме най-лекия вариант-прескочил зъб на ремък?
Провери си колега белезите на коляновия вал за прескочил ремък или за изместена центровка от делкото. Ако не е от там, тогава си мисли за по-лоши неща.


beliot
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот beliot » Вто 27 юни 2006 11:07


Ako e прескочил зъб на ремък няма ли да го прави и на газ. Пак казвам, че проблема се появява само на бензин и то невинаги.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 27 юни 2006 11:31


Ако ти е отворено кранчето на газта малко повечко? Така се преодолява глъхненето и си мислиш, че проблема е само на бензин.
Провери. Нищо няма да ти коства.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Сря 28 юни 2006 15:24


Ако го прави само на бензин - дросел,според мен. Дано да мине само с почистване.....иначе или караш така или нов.Нямам представа за цена но не е евтино.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 28 юни 2006 16:12


А защо не погледнеш да не е и съответниат датчик, който включва и изключва помпата в резервоара - може да вкл. при по-ниско налягане и за момент мотора да зависва за бензин, докато падне налягането до критичното за включване и после като се включи да се изстреля? При ниски натоварвания не се усеща, щого консумацията е ниска, ама като се натовари смуче повече. Както каза колегата по-горе - виж си налягането на бенза - почни от по-евтините решения и тогава човъркай дросела.


Потребителски аватар
gencho60
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gencho60 » Пон 03 юли 2006 17:01


zdraveite,izviniavam se che pisha s latinskite bukvi no s taia klaviatura ne moga po drug nachin.imam pasat1.8mi s sashtia problem i hodih po masa servizi.smeniha mi stapkovoto motorche i mi pochistiha potenciometrite no problema ostana.sega drugi kolegi mi kazvat che moje da e ot niakakav datchik "lange sonde",ne sam siguren pravilno li go kazvam,no ne znam kade se namira.a niakoi vaobshte reshil li e tozi problem?


NISSAN_Primera
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 23:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: някъде в България

Мнениеот NISSAN_Primera » Пон 07 авг 2006 23:38


Здравей колега, тук съм във вашия форум защото търся решение за един проблем на един приятел който има Пасат, но преглеждайки форума видях и твоя проблем. Аз имах до преди 10 дни същия проблем на Примерата, но смятам че можеш и ти да си решиш проблема като мен, а е съвсем елементарно. На мен също ми даваха подобни съвети но решението се оказа едно почистване на MAF сензора, това е дебитомера на въздуха, намира се над дроселовата клапа, незнам при Пасатите точно къде е но ти давам идеята а ти ще си го намериш. Моя се беше зацапал и това подаваше грешна информация на компютъра за количеството въздух и неговата температура, и понеже вероятно е доста замърсен подава епизодично вярна и епизодично грешна информация. При мен проблемни бяха оборотите от около 2500 до 3000 , на другите работеше перфектно. Съпътстващо, погледни си и вакуумните маркучета, ако са напукани сменяй ги, неса скъпи но също са важни. Успех :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта