Здравейте! Карам Пасат 1.8MI ABS-93г.
От известно време имам проблем. Като подам газ колата започва да набира стига 1500-1600 оборота и изведнъж заглъхва(сякаш няма бензин), така няколко секунди, след което изведнъж поема и се изстрелва. Ще съм благодарен на всеки, който може да знае от какво се получава това. Забравих да кажа, че проблема го прави само на бензин, на газ няма проблем.
Заглъхва между 1500 и 2000 оборота
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прав е
Колегата преди мен е прав. Дросела го прави тоя номер. Може да не е повреден а да му трябва почистване и настроика, като се свали обаче проблема е че малко са майсторите които могат да го настроят.
Споделям мнението на колегата - най-вероятната причина е в потенциоментъра на дроселната клапа, но може и да е датчика за температура на охлаждащата течност - дефекта е труден за откриване, тъй като в определен температурен интервал датчика не дава необходимото съпротивление. Проверката става, като се демонтира от колата, постави се в съд с вода и се загрява. Трябва съпротивлението му да се мени плавно.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
А защо не погледнеш да не е и съответниат датчик, който включва и изключва помпата в резервоара - може да вкл. при по-ниско налягане и за момент мотора да зависва за бензин, докато падне налягането до критичното за включване и после като се включи да се изстреля? При ниски натоварвания не се усеща, щого консумацията е ниска, ама като се натовари смуче повече. Както каза колегата по-горе - виж си налягането на бенза - почни от по-евтините решения и тогава човъркай дросела.
- gencho60
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zdraveite,izviniavam se che pisha s latinskite bukvi no s taia klaviatura ne moga po drug nachin.imam pasat1.8mi s sashtia problem i hodih po masa servizi.smeniha mi stapkovoto motorche i mi pochistiha potenciometrite no problema ostana.sega drugi kolegi mi kazvat che moje da e ot niakakav datchik "lange sonde",ne sam siguren pravilno li go kazvam,no ne znam kade se namira.a niakoi vaobshte reshil li e tozi problem?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: някъде в България
Здравей колега, тук съм във вашия форум защото търся решение за един проблем на един приятел който има Пасат, но преглеждайки форума видях и твоя проблем. Аз имах до преди 10 дни същия проблем на Примерата, но смятам че можеш и ти да си решиш проблема като мен, а е съвсем елементарно. На мен също ми даваха подобни съвети но решението се оказа едно почистване на MAF сензора, това е дебитомера на въздуха, намира се над дроселовата клапа, незнам при Пасатите точно къде е но ти давам идеята а ти ще си го намериш. Моя се беше зацапал и това подаваше грешна информация на компютъра за количеството въздух и неговата температура, и понеже вероятно е доста замърсен подава епизодично вярна и епизодично грешна информация. При мен проблемни бяха оборотите от около 2500 до 3000 , на другите работеше перфектно. Съпътстващо, погледни си и вакуумните маркучета, ако са напукани сменяй ги, неса скъпи но също са важни. Успех 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта