Проблем с пасат 89г.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Проблем с пасат 89г.
Нещо стана с колата и нямам наидея какво стана. Както я карах и ми се скъса ремака на динамото. Бях на далеко от родния град и трябваше да се прибера, но беше късно и бях сам. Като по филмите вместо ремък слойих чорпогашник. Но полза нямаше. Шумът на двогатела се промени и започна да пуши яко и загуби мощност. Къде може да е проблема. Днес слоцих нов ремък и зареден акомолтор. Шумът и пушекът останаха. Идея къде е проблема?
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с пасат 89г.
Първо-добре дошъл.Второ-сигурно си я прегрял.Това, че пуши е най малко гумички на клапаните, но това с шумът не е добре
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с пасат 89г.
Гарнитура....и когато се отвори главата ще се види какво и е...Маслото как е?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с пасат 89г.
На този модел пасат ремъка за алтернатора върти и водната помпа. Също и често уреда за температура на таблото дава дефекти. Комбинацията от двете е
Да не те плаша, ама не е на добре работата. Виж дали има вода и как е маслото.
Да не те плаша, ама не е на добре работата. Виж дали има вода и как е маслото.
- ligustrum
- Мнения: 510
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с пасат 89г.
точно и аз щях да питам-не видя ли,че си дигнал градуса?пък и с тоя "чорпогащник"...
малко извън темата,ама ми е любопитно-от къде намери чорапогащник,като си бил сам
малко извън темата,ама ми е любопитно-от къде намери чорапогащник,като си бил сам
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с пасат 89г.
Winner25 написа:На този модел пасат ремъка за алтернатора върти и водната помпа. Също и често уреда за температура на таблото дава дефекти. Комбинацията от двете е
...
Хмм, при мен алтернатора е отделно на един ремък а водната помпа е заедно с хидравличната. А така както го обяснява колегата за да скъса ремъка, най - вероятно са блокирали лагерите на генератора и от там тоя шум. Пушека обаче откъде идва нямам идея.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с пасат 89г.
К.Одаджийски написа:Хмм, при мен алтернатора е отделно на един ремък а водната помпа е заедно с хидравличната. А така както го обяснява колегата за да скъса ремъка, най - вероятно са блокирали лагерите на генератора и от там тоя шум. Пушека обаче откъде идва нямам идея.
И ти си прав
По принцип ако няма хидравлика е с един ремък
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с пасат 89г.
незнам отива на сервиз....
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с пасат 89г.
ligustrum написа:точно и аз щях да питам-не видя ли,че си дигнал градуса?пък и с тоя "чорпогащник"...
малко извън темата,ама ми е любопитно-от къде намери чорапогащник,като си бил сам
Изпревари ме с въпроса, дано жена му не чете тук!
.....................................
Та сериозно. Щом е паднала мощността, прегрял си я юнашки. Сегменти за смяна, гумички и клапани пасване. Главата на шлайф и се моли буталата да не са повлеки, че и бутала ще купуваш.
Затова у наше село си сменяме ремъците профилактично, а старите - в багажника за резерва, че не винаги си возим гадже с чорапогащник!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с пасат 89г.
оказа се че чорпогашника се е навил покраи едната ролка на двигатела и ми е прескочил ангранажния ремък! От там са ми се набили клапаните....
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с пасат 89г.
Лоша работа, но ако няма отчупени парчета и груби механични проблеми, нови клапани,гумички и гарнитура на главата и газ.
П.С Още преди петнайсетина години се мъчих така с чорапогащник да си тествам на москвича и честно казано не постигнах никакъв успех. Опитвах само и единствено от любопитство, но така и не се получи, или се късаше чорапогащника, или буксуваше и не вършеше работа.
П.С Още преди петнайсетина години се мъчих така с чорапогащник да си тествам на москвича и честно казано не постигнах никакъв успех. Опитвах само и единствено от любопитство, но така и не се получи, или се късаше чорапогащника, или буксуваше и не вършеше работа.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Проблем с пасат 89г.
Йосиф Кръстанов написа:оказа се че чорпогашника се е навил покраи едната ролка на двигатела и ми е прескочил ангранажния ремък! От там са ми се набили клапаните....
Не е зле да споделиш с къв мотор си...ако си 1.6 турбодизел...лошо,но ако си 1.8 моно,да знаеш,че като ти е прескочил зъб на ремъка,само центровката е избягала в багажника ,няма как да срещне бутало и клапан,щото при тази 89г. най-вероятно,ако си 1.8 моно си РП,а той е със степен 9:1
Отиваш в сервиз,където разполагат със стробоскоп и ти нагласят колата,щото не е добре да караш така,заради детонации,които могат да разкрасят буталата
Лошото е,че ако ремъка на динамото върти и водната помпа,тогава си се прибрал без охлаждане!
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Проблем с пасат 89г.
Ако алтернатора е 90А, има голяма вероятност да е прецакал лагерите. Роторите има са много тежки и са склонни да ги прецакват (така ми казаха като си купувах новите лагери, когато ги сменях) единия лагер беше тотално блокирал, а другият стържеше на умряло. Колега, Ти, трябва да си имал странни стържешти звуци преди да ти се скъса ремъка! Ама с тоя чорапогащник... Оглавяваш класацията
Ако имаш хидравлика, значи не си прегрял колата, една центровка и си ОК
Успех!
Ако имаш хидравлика, значи не си прегрял колата, една центровка и си ОК
Успех!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проблем с пасат 89г.
emiltd тези мотори УДРЯТ клапани недейте да се лъжете.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Проблем с пасат 89г.
Stenly написа:emiltd тези мотори УДРЯТ клапани недейте да се лъжете.
И аз така мислех,докато преди 2 години на РП-то ми блокира обтяжната ролка и резултата беше,скъсан ангренажен ремък.Тогава доста се уплаших,че ме чака ремонт и се свързах с едно приятелче майсторче.Той ми каза да дотегля каручката при него и да си взема нов ремък и ролка,така и стана,човека зацепи ремъка и до днес колата си пее безпроблемно.Каза,че този мотор не среща...дали е прав или аз съм късметлия незнам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rady66 и 36 госта