Смяна съединител пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Смяна съединител пасат Б3

Мнениеот Петър Петров » Съб 18 юни 2011 9:51


ВидиМС написа:Петре , изпреварили са ме ама това са част от възможностите.Кво ще речеш сега????
Аз най-обичам платежоспособни и заети клиенти.

Нали се сещаш, че ако кутията не е пипана, ще се види и като го видя и ми каже толко за съединител и толко за работата, първо няма да дам и стотинка за работа и второ бая хора ще разберат кой е тоя серсем.




ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Смяна съединител пасат Б3

Мнениеот ARusev » Съб 18 юни 2011 18:21


Петър Петров написа:Нали се сещаш, че ако кутията не е пипана, ще се вид

На кутията, а даже и на целия двигател, може и една пароструйка да "се удари" за тези пари, и какви ли не обяснения, при необходимост. Но тези клиенти, за които говорим, даже и капака няма да отворят,стига автомобила да върви добре. :)


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна съединител пасат Б3

Мнениеот plamen000000 » Съб 18 юни 2011 20:38


ВидиМС написа:
К.Одаджийски написа:Подпираш предните колела в бордюра, дърпаш ръчната
Абе ти що не престанеш бе човек????
Защо ти е бордюра ако имаш ръчна????
Защо ти е ръчна ако имаш бордюр?????
И случайно има ли значение на коя предавка да се опитаме да тръгнем???????

Пък за заминаването на твоя съединител ............. не говори добре нито за теб , нито за съединителя.

Мисля, че на човека просто не са му сменили съединителя, предния път .Така както често се прави ..........

Виж сега пич, изправността на съединителя се проверява точно така както вече колегата К. Одаджийски, на няколко пъти съветва други колеги, в бордюра и на дръпната ръчна. И случайно има значение и предавката на която ще се опиташ да тръгнеш е трета, и ако мАторя ти реве, колата не гасне, а ти отвътре се пулиш като теле у железница значи съединителя си е заминал безвъзвратно.А колкото до съединителя на Калата ако се е уцелил менте може и за 20 К км да си замине по нашите пътища, а твойто ЕКСПЕРТНО мнение запази за себе си за да не вкараш други колеги в излишни разходи.


Потребителски аватар
Sah0to
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Смяна съединител пасат Б3

Мнениеот Sah0to » Вто 21 юни 2011 14:37


Препоръчвам съединител SACHS, карам с такъв 100,000 км без да е мръднал.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Смяна съединител пасат Б3

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 21 юни 2011 16:15


Миналата седмица сменях съединителя, сложих SACHS, стария беше също такъв и по думите на майстора бил още заводския. Ако километрите ми са реални, занчи че предния е карал 250к км. Моя се оказа някакъв специален съединител, стандартните за тоя мотор били на 215мм диаметър на феродовия диск, а моя е 230мм.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Смяна съединител пасат Б3

Мнениеот Петър Петров » Пет 24 юни 2011 23:43


ARusev написа:
Петър Петров написа:Нали се сещаш, че ако кутията не е пипана, ще се вид

На кутията, а даже и на целия двигател, може и една пароструйка да "се удари" за тези пари, и какви ли не обяснения, при необходимост. Но тези клиенти, за които говорим, даже и капака няма да отворят,стига автомобила да върви добре. :)

Те заради такива се плюеме у целата ни държавица! Нали се сещаш, че тоя другия път нема да дойде при тебе! Нали се сещаш, че пароструйката не може да нарани главата на болка както гаечният ключ, айде сега се сети да не ръсиш мозък как се правят шмекерии, не ти прави чест...


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Смяна съединител пасат Б3

Мнениеот ARusev » Съб 25 юни 2011 18:57


Петър Петров написа:Нали се сещаш, че тоя другия път нема да дойде при тебе!

Разбира се, че няма да дойде при мен, Петьо, зашото аз не извършвам ремонти срещу заплащане ( поне засега, т.к. напоследък във Варна няма работа за заваръчни инженери :( ) и не се нуждая като теб
Петър Петров написа:Аз с брат ми поне не ги правиме тия магарии, ама кажи какъв е трика ...
от реклама или съвет.
Всъщност ти попита как може да се направи магария, защо се сърдиш на отговора?
Петър Петров написа:Нали се сещаш, че пароструйката не може да нарани главата на болка както гаечният ключ

Да разбирам ли, че ако си оставя колата за ремонт на съединителя, при теб и брат ти, не само ще ми измиете двигателя с пароструйката, но и ще ми нараните главите на болтовете? :)
Моето скромно мнение е, че повече от 85% от майсторите са склонни да правят магарии. Затова сам си оправях мотоциклетите и автомобилите, докато не се уморих (от друга работа) и реших да не лежа повече под тях ( пък и едно е да лежиш под млада рускиня, друго - под стара германка :D ). Сега ползвам услугите на познат майстор.
Ето и един пример: На новия ми (стар) автомобил майстори ми монтираха аларма ( купуване на алармата и монтаж на едно място - по-късно разбрах, че алармите се продават в магазините за електроника). Помолиха ме да се поразходя 2 часа (светна ми червено диодче), за да не им преча. КОгато си вземах колата, ми казаха, че стещу неголяма сума и монтаж на реле, алармата ми ще може да ми вдига стъклата ( десетина червени диодчета). След няколко години и 2-3 пъти забравени отворени прозорци, отидох при друг, препоръчан алармаджия. И той каза, че ще монтира реленце и работата ще стане, но да си закарам колата някоя сутрин и да си я взема вечерта, та да може покрай другата работа... ( сто червени диодчета). Трети алармаджия, кварталния, ми каза, че най-вероятно с настройка на алармата стъклата ще започнат да се вдигат, но той не се занимавал с тоя тип аларми ( 20 зелени диодчета ). Всичко това се случва за период от 5-6 години. Преди година намерих малко време и срещу половин час четене, още толкова осмисляне и 10 минути работа, направих необходимата настройка и алармата ми вече вдига стъклата. След още 50 минути майни и благословии приключих. Общо 2 часа за работа, която на монтиралите алармата щеше да отнеме 3 минути, на втория алармаджия-10 минути, и при това без реле (за 3 лева).
В този пример некоректните майстори са 66%, аз вече казах колко % са според мен, а според теб, Петьо, коло са? 8)
Вярно, че форумите са за споделяне на мнения, но по темата, а ние с тебе ... . Моля за извинение автора на темата, за спама.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта