Този пасат го карам 2 години и е супер- добре вози,никакви ядове,екстри,клима,лети джанти и т.н.
И изведнъж като се започна - тампони,свещи,газовата уредба,лагери на главините,климатроника.
А най- лошото - нещо не ще да върви.Зимата яко пуши отзад.На диагностиката - компресията на 4-ти цилиндър е 7.5,на другите - около 11.
Да не би двигателя да е за основен ремонт ?
А смяната на тампон на двигателя сериозно нещо ли е?И задължително ли е да се направи?
смяна тампон на двигател
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Определено е наложително да се сени скъсан тампон, защото ако не го смениш, натоварваш агрегатите с усукване при тръгване и при спиране с мотор и ще ти докара още по-големи неприятности.
А този цилиндър ти е с много ниска компресия! Вероятно се касае за запекъл клапан, но може и счупен сегмент да имаш. Без да се отвори поне главата, няма как да разбереш.
А този цилиндър ти е с много ниска компресия! Вероятно се касае за запекъл клапан, но може и счупен сегмент да имаш. Без да се отвори поне главата, няма как да разбереш.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 13:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
сменяй веднага тампоните, че ще имаш ядове. Първо ми се скъса този на скоростите и не му обърнах внимание 3м. След това ми се скъса гърнето след сакса под чашкатаПричината - скъсани тампони на двигателя, при което се усуква двигателя/при тръгване,палене, гасене най-вече/. Появиха се шумове по двигателя и най-новото - започна да ми тресе лявото вътрешно каре.
тампон за скоростите - 25лв /OPTIMAL
големия отпред - 30лв /OPTIMAL
ремонт на гърне - 15-20лв
Има и по-качествени вариянти, но сумата ще е различна
тампон за скоростите - 25лв /OPTIMAL
големия отпред - 30лв /OPTIMAL
ремонт на гърне - 15-20лв
Има и по-качествени вариянти, но сумата ще е различна
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта