Винаги пали от втори път - ЗАЩО?
- passat 1.8 adz
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Винаги пали от втори път - ЗАЩО?
Колата ми е Пасат 96г, 1.8, ADZ-двигател, имам газова. Когато колата е судена ВИНАГИ пали на второто завъртане, дори първото да е доста кратко. На второто завъртане - веднага. Доста ми е странно, макар, че свикнах вече. Ако е средно топъл - понякога на първото, но по-дълго, друг път на второто. Ако е съвсем топъл - обикновено на първото, но пак по-дълго. Не паля на ГАЗ, защото съм с автоматично превключване. Имам имобилайзер, ако това е от значение. Пробвал съм на "контакт" да задържа повече, в случай че бензиновата помпа трябва да подкачи или нещо такова, но резултатът е същия. Някой да има идея от какво е?
- perfekt
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Със сигурност ти е от алармата.Значи вариантите са два: или си изключваш имобйлаизера софтуерно(изключваш го от програмируемите функции на алармата) или винаги когато е студен двигателя(подаваш на контакт изключваш имобилайзера от дистанционното ,изключваш контакта и пак подаваш контакт изчакваш 3 сек и тогава стартираш).Сто процента съм сигурен че блокировката на алармата е: прекъсване на помпата в резервоара.Опитай как ти описах и пиши.Успех
- passat 1.8 adz
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
perfekt написа:Със сигурност ти е от алармата.Значи вариантите са два: или си изключваш имобйлаизера софтуерно(изключваш го от програмируемите функции на алармата) или винаги когато е студен двигателя(подаваш на контакт изключваш имобилайзера от дистанционното ,изключваш контакта и пак подаваш контакт изчакваш 3 сек и тогава стартираш).Сто процента съм сигурен че блокировката на алармата е: прекъсване на помпата в резервоара.Опитай как ти описах и пиши.Успех
Сега го пробвах това - запали добре, но беше топла и не съм съвсем сигурен, утре пак ще пробвам и ще докладвам, дано е от това

- passat 1.8 adz
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
perfekt написа:Акумолатор за налягане се казва .100% е възможно да е от него затова го карах по два пъти да подава контакт.Защото като подаде първият път и докато натисне имобилайзера напрежението към помпата вече е отпаднало. Да видим какво е станало???????
Нямам никаква идея какъв е този "акумулатор за налягане" и къде се намира, за сефте чувам за него

- perfekt
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Слушай бре човек сигурно аз не съм ти обяснил правилно(сори).Ти като подадеш контакт помпата работи 2 сек и изключва.Точно тези 2 сек ти трябват за да натиснеш копчето на алармата да въстанови веригата към помпата , а то напрежението вече го НЯМА.Затова те накарах да пробваш с два пъти подаване и задържане на контакт,като още първият си изключил имобилайзера разбира се.Идеята беше да локализираме дали ти работи акумолатора за налягане . И все пак пиши дали ти е прекъсната помпата от алармата .Това пък ще разбереш като подадеш на контакт и без да изключваш имобилайзера ако бръмчи бензиновата помпа , значи не е прекъсната от алармата.Поздрави
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
passat 1.8 adz написа:От друга страна, имобилайзерът се изключва в началото заедно с алармата ...
не четеш колега!
няма такъв дето се изключва после, след контакта!
възможно е от напукани маркучета да не ти задържа налягането в системата. без да тече-просто изпуска налягането съвсем по малко-сълзи. колкото да не капе по земята а да се изпарява по време на сълзенето.
провери всчики маркучи по горивната система като започнеш с тези на горивния филтър. той се намира под колата пред задно дясно колело под една кора. после провери всичко маркучесто под капака свързано с бензина.
горивен акумулатор няма.
- passat 1.8 adz
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:възможно е от напукани маркучета да не ти задържа налягането в системата. без да тече-просто изпуска налягането съвсем по малко-сълзи. колкото да не капе по земята а да се изпарява по време на сълзенето.
Проверих ги - и на мен това ми се виждаше най-резонно, защото независимо от имобилайзера, когато е подкачено гориво (вследствие запалване на колата или едно макар и кратко развъртане), пали веднага при следващ опит. Засега нищо не съм намерил, но има някои части от горивопровода, до които засега не успявам да стигна. Ще настоявам още.
- passat 1.8 adz
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
perfekt написа:Слушай бре човек сигурно аз не съм ти обяснил правилно(сори).Ти като подадеш контакт помпата работи 2 сек и изключва.Точно тези 2 сек ти трябват за да натиснеш копчето на алармата да въстанови веригата към помпата , а то напрежението вече го НЯМА.Затова те накарах да пробваш с два пъти подаване и задържане на контакт,като още първият си изключил имобилайзера разбира се.Идеята беше да локализираме дали ти работи акумолатора за налягане . И все пак пиши дали ти е прекъсната помпата от алармата .Това пък ще разбереш като подадеш на контакт и без да изключваш имобилайзера ако бръмчи бензиновата помпа , значи не е прекъсната от алармата.Поздрави
Пробвах внимателно това, което предлагаш - няма резултат при студена кола.
Помпата не се чува при контакт и включен имобилайзер.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Teberov и 152 госта