Винаги пали от втори път - ЗАЩО?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passat 1.8 adz
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Винаги пали от втори път - ЗАЩО?

Мнениеот passat 1.8 adz » Съб 26 авг 2006 21:47


Колата ми е Пасат 96г, 1.8, ADZ-двигател, имам газова. Когато колата е судена ВИНАГИ пали на второто завъртане, дори първото да е доста кратко. На второто завъртане - веднага. Доста ми е странно, макар, че свикнах вече. Ако е средно топъл - понякога на първото, но по-дълго, друг път на второто. Ако е съвсем топъл - обикновено на първото, но пак по-дълго. Не паля на ГАЗ, защото съм с автоматично превключване. Имам имобилайзер, ако това е от значение. Пробвал съм на "контакт" да задържа повече, в случай че бензиновата помпа трябва да подкачи или нещо такова, но резултатът е същия. Някой да има идея от какво е?




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 28 авг 2006 20:54


Не знам какво имаш предвит под: "от втория път".Въртиш един път - не иска да запали, гасиш/даваш на контакт и въртиш пак - това ли имаш предвит?

Ако е от 2-3 завъртане на стартера е нормално.Колата ти не е с карбуратор и да пали от 1/4 оборот.Трябва време за да сработят системите.


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Пон 28 авг 2006 21:47


Със сигурност ти е от алармата.Значи вариантите са два: или си изключваш имобйлаизера софтуерно(изключваш го от програмируемите функции на алармата) или винаги когато е студен двигателя(подаваш на контакт изключваш имобилайзера от дистанционното ,изключваш контакта и пак подаваш контакт изчакваш 3 сек и тогава стартираш).Сто процента съм сигурен че блокировката на алармата е: прекъсване на помпата в резервоара.Опитай как ти описах и пиши.Успех


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 28 авг 2006 22:07


нещо ми се върти за някакъв клапан дето не задържа налягане в бензинопровода и помпата докато метне бенза другия вариант нещо самата помпа.
vaskoto1 да си каже тежката дума :wink:


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Вто 29 авг 2006 8:47


Акумолатор за налягане се казва .100% е възможно да е от него затова го карах по два пъти да подава контакт.Защото като подаде първият път и докато натисне имобилайзера напрежението към помпата вече е отпаднало. Да видим какво е станало???????


Потребителски аватар
passat 1.8 adz
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passat 1.8 adz » Вто 29 авг 2006 14:35


perfekt написа:Със сигурност ти е от алармата.Значи вариантите са два: или си изключваш имобйлаизера софтуерно(изключваш го от програмируемите функции на алармата) или винаги когато е студен двигателя(подаваш на контакт изключваш имобилайзера от дистанционното ,изключваш контакта и пак подаваш контакт изчакваш 3 сек и тогава стартираш).Сто процента съм сигурен че блокировката на алармата е: прекъсване на помпата в резервоара.Опитай как ти описах и пиши.Успех

Сега го пробвах това - запали добре, но беше топла и не съм съвсем сигурен, утре пак ще пробвам и ще докладвам, дано е от това :) От друга страна, имобилайзерът се изключва в началото заедно с алармата и ако не запалиш до около 20 сек пак се включва, т.е. не би трябвало да влияе в началото. Сега аз го изчаках да се включи и направих описаното... ще видим.


Потребителски аватар
passat 1.8 adz
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passat 1.8 adz » Вто 29 авг 2006 14:38


perfekt написа:Акумолатор за налягане се казва .100% е възможно да е от него затова го карах по два пъти да подава контакт.Защото като подаде първият път и докато натисне имобилайзера напрежението към помпата вече е отпаднало. Да видим какво е станало???????

Нямам никаква идея какъв е този "акумулатор за налягане" и къде се намира, за сефте чувам за него :oops: Някои да знае къде е, как се пробва?


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Вто 29 авг 2006 18:58


Слушай бре човек сигурно аз не съм ти обяснил правилно(сори).Ти като подадеш контакт помпата работи 2 сек и изключва.Точно тези 2 сек ти трябват за да натиснеш копчето на алармата да въстанови веригата към помпата , а то напрежението вече го НЯМА.Затова те накарах да пробваш с два пъти подаване и задържане на контакт,като още първият си изключил имобилайзера разбира се.Идеята беше да локализираме дали ти работи акумолатора за налягане . И все пак пиши дали ти е прекъсната помпата от алармата .Това пък ще разбереш като подадеш на контакт и без да изключваш имобилайзера ако бръмчи бензиновата помпа , значи не е прекъсната от алармата.Поздрави


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 авг 2006 19:03


passat 1.8 adz написа:От друга страна, имобилайзерът се изключва в началото заедно с алармата ...

не четеш колега!
няма такъв дето се изключва после, след контакта!
възможно е от напукани маркучета да не ти задържа налягането в системата. без да тече-просто изпуска налягането съвсем по малко-сълзи. колкото да не капе по земята а да се изпарява по време на сълзенето.
провери всчики маркучи по горивната система като започнеш с тези на горивния филтър. той се намира под колата пред задно дясно колело под една кора. после провери всичко маркучесто под капака свързано с бензина.
горивен акумулатор няма.


Потребителски аватар
passat 1.8 adz
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passat 1.8 adz » Чет 31 авг 2006 19:05


vaskoto1 написа:възможно е от напукани маркучета да не ти задържа налягането в системата. без да тече-просто изпуска налягането съвсем по малко-сълзи. колкото да не капе по земята а да се изпарява по време на сълзенето.


Проверих ги - и на мен това ми се виждаше най-резонно, защото независимо от имобилайзера, когато е подкачено гориво (вследствие запалване на колата или едно макар и кратко развъртане), пали веднага при следващ опит. Засега нищо не съм намерил, но има някои части от горивопровода, до които засега не успявам да стигна. Ще настоявам още.


Потребителски аватар
passat 1.8 adz
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passat 1.8 adz » Чет 31 авг 2006 19:10


perfekt написа:Слушай бре човек сигурно аз не съм ти обяснил правилно(сори).Ти като подадеш контакт помпата работи 2 сек и изключва.Точно тези 2 сек ти трябват за да натиснеш копчето на алармата да въстанови веригата към помпата , а то напрежението вече го НЯМА.Затова те накарах да пробваш с два пъти подаване и задържане на контакт,като още първият си изключил имобилайзера разбира се.Идеята беше да локализираме дали ти работи акумолатора за налягане . И все пак пиши дали ти е прекъсната помпата от алармата .Това пък ще разбереш като подадеш на контакт и без да изключваш имобилайзера ако бръмчи бензиновата помпа , значи не е прекъсната от алармата.Поздрави


Пробвах внимателно това, което предлагаш - няма резултат при студена кола.
Помпата не се чува при контакт и включен имобилайзер.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Teberov и 152 госта