KR16V - Проблем при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 18:46


OzzY написа:
negodnika написа:да имам затруднения,сега се оказа друго като дам на маса от акумулатора бачка като е закачен на буксата,не някъде изглежда по ел.схемите,вече незнам :roll:


Аз затова ти казах да пробваш с една лампичка на мястото на датчика - ако светне,значи всичко е ОК и идва ток.


пробвах и лампичката светва но доста слабо от директна маса,и когато дам директно маса на дюзата работи,на буксата не :?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 11 авг 2006 18:51


negodnika написа:да имам затруднения,сега се оказа друго като дам на маса от акумулатора бачка като е закачен на буксата,не някъде изглежда по ел.схемите,вече незнам :roll:


Може би кофти връзка някъде по веригата... Ако си мерил с волтметър при откачена дюза, товара е нищожно малък и напрежението е 12 V, но закачиш ли дюзата, вече пада напрежението заради лошата връзка... Търси за хлабави или позеленяли от окисляване клемички. А ако наистина става въпрос за "маса", значи имаш кофти маса по двигателя! Пусни един кабел директно от акумулатора, ако щеш, до болта, който закрепва дюзата


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пет 11 авг 2006 19:36


Последователно на дюзата има свързано нещо като датчик,завито на блока до другите датчици - води се времереле.Когато е нагрято,дюзата пръска за по-кратко и обратно - колкото е по-студено,повече време пръска дюзата.Та доколкото си спомням,през него работи дюзата и ако му е лош контакта вътре,нормално е да ти прави мизерии.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 23:08


OzzY написа:Последователно на дюзата има свързано нещо като датчик,завито на блока до другите датчици - води се времереле.Когато е нагрято,дюзата пръска за по-кратко и обратно - колкото е по-студено,повече време пръска дюзата.Та доколкото си спомням,през него работи дюзата и ако му е лош контакта вътре,нормално е да ти прави мизерии.


Благодаря много утре ще го погледна и него :D


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 14 авг 2006 10:59


Провери ли го ?
Какъв е резултата ?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 14 авг 2006 11:19


Имах същият проблем но моя беше и при сруден и при топъл двигател .... седи на 900 оборота на празен ход, скачам на газта колата стига 1500 оборота мисли половин секунда и се изфорсира ..... при мен беше от свещите чисто нови :) няма такова животно като свещ от 5 лева да си знаете :)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 25 авг 2006 10:43


radotom написа:
negodnika написа:да имам затруднения,сега се оказа друго като дам на маса от акумулатора бачка като е закачен на буксата,не някъде изглежда по ел.схемите,вече незнам :roll:


Може би кофти връзка някъде по веригата... Ако си мерил с волтметър при откачена дюза, товара е нищожно малък и напрежението е 12 V, но закачиш ли дюзата, вече пада напрежението заради лошата връзка... Търси за хлабави или позеленяли от окисляване клемички. А ако наистина става въпрос за "маса", значи имаш кофти маса по двигателя! Пусни един кабел директно от акумулатора, ако щеш, до болта, който закрепва дюзата


Ако пусна директен кабел от акумулатора дюзата ще пръска непрекъснато,с моя KR добре са си поиграли преди мене та сега едвам им оправям гениалните творения,реших да взимам нова бенз.помпа пъхам се аз под колата и какво да видя,буксата на помпата откачена и сложена на някаква друга допълнително слагана помпа,тръбичката за бензина срязана супер кофти,както и да е оправихме ги някакси маркучите монтирахме новата помпа(Bosch) права тест и колата пак си прекъсва направо луднах,оказа се,че в регулатора са слагали някакви дебели шаиба за да качат налягане та ги махнах,резултата сега е следния:преди да загрее колата върви доста добре до 6500 оборото след което леко прекъсва,след загряване прекъсва доста повече,днес ще пробвам с читав регулатор дано да е от него :?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 25 авг 2006 11:55


OzzY написа:За тази дюза става въпрос:
Изображение
При мен е със синя букса,предполагам при всички е така.На синята букса идват 12V при рязко подаване на газ,дюзата се отпушва и впръсква допълнително гориво във всмукателните тръби.
P.S. Сори за закъснелия отговор,но нямах нет доста време.

Според мен тази дюза е за студен старт.При палене на студен двигател и то само на стартер тази дюза впръсква допълнително гориво.След загряване и достигане на определена температура датчик прекъсва захранването към дюзата.Няма нищо общо с рязкото подаване на газта.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 25 авг 2006 13:22


Така и така темата си върви и аз да попитам нещо :

Снощи се поразгледах отзад на изпускателните колектори и гледам една тръба от тях отива към дръгата на въздушния филтър!?
И бяха откачени ! Тази на въздушния филтър си се вее така ! Вкарах ги една в друга и сега ще наблюдавам! Това от последния ремонт са ми забравили да я вкарат !
То ми е ясно,че от там засмуква топъл въздух , но това какво влияние оказва?
И тези тръби с нещо хващат ли се?Щот така само да се вкарват една в друга, ще се извадят пак!


niki_sp
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niki_sp » Чет 31 авг 2006 20:37


Не е лошо да извадите и четрите дилзи и да видите дали пръскат на мъгла.И друга проверка има една джаджа над дилзата с синя букса триабва да иа почистите с кореселин[/img]


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 01 сеп 2006 8:29


Малко развитие,пробвах с друг термо регулатор и пак си прекъсва с други кабели,свещи и дистрибуторна-няма промяна,свалях всички дюзи и пробвах как пръскат в едно шише,не са много добре-възможно ли е да е от тях :roll: сега колата като загрее ми играят много оборотите,дори гасне,това на стъпковото моторче ли се дължи и ако го изчистя дали ще се оправи :roll: Казаха ми че може да е от регулатора на налягане които стои отгоре на кутията на въздушния филтър :?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта