Защитни чашки на предни амортисьори

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Защитни чашки на предни амортисьори

Мнениеот cerosina » Чет 31 авг 2006 13:50


Здравейте,

няма 3 месеца откакто съм с нови предни аморт. Билщайн, и се пукнаха защитните чашки и на двете колела , тези дето са хванати за шок тампона :weep:

Не са се свлекли още, ама на пипане са пукнати и мога да си ги разделя и да ги смъкна от тампона :( :(

Купих ги нови от ХЕЕД, мамка му, уж да е всичко както трябва ! Не им ли писна да продават ментаци???!!!! #@!#!@#!#!
Яд ме е че не сложих старите ......

Та сега не ми се дават 20 лева пак за реглаж заради едни скапани тъпи чашки!

Дали ако ги оставя така ( водата очевидно си влиза при пръчката на амортисьора ) ще е фатално ?
Мислех си да ги лепя ( некво лепило ли що ли ) без да свалям амортисьорите... кво мислите.




Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 31 авг 2006 16:29


Карай си така, какво се кахъриш. Аз отпред съм с Закс на година и месец и в сервиза ми ги монтираха без всякакви такива екстри и си работят амортесъорите. Ако ги сменям сигурно ще сложа поне прахоуловители ама засега ги търкалям така. А след като няма да си сменяш тампоните на макферсона мисля ,че ще минеш и без реглаж дори и да решиш да ги сменяш. :wink:


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 31 авг 2006 16:43


колега с т.нар от теб чашки най -вероятно имаш впредвид именно прахоуловителите щото друго няма какво да е , ако са ти скъсани рискуваш за отрицателно време да си прецакаш амортисцорите, така , че по добре не се помайвай и ги смени


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 31 авг 2006 16:48


купуваш 2 маншона за нехидравлична рейка на опел кадет '90 капката. тия са правени за там да знаете! mhihi тесния отвор към тампона-широкия долу на амортисьора!
НЕ слагайте тия пластмасовите НИКОГА!!! при първия удар на шок тампона се пръсват и не става нищо от тях!


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 31 авг 2006 16:58


vaskoto1 написа:купуваш 2 маншона за нехидравлична рейка на опел кадет '90 капката. тия са правени за там да знаете! mhihi тесния отвор към тампона-широкия долу на амортисьора!
НЕ слагайте тия пластмасовите НИКОГА!!! при първия удар на шок тампона се пръсват и не става нищо от тях!



Напълно съм съгласен!Аз точно така направих и останах много доволен.Цената на един такъв маншон беше около 3-4 лв.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 31 авг 2006 17:20


Да както изглежда няма читави прахоуловители с комплектите за смяна на амортисьри! Преди на Опела след смяна на същите "Монро" изкараха точно 2месеца и се покъсаха-истината е в тези "хитринки" с заместителите :wink:


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Чет 31 авг 2006 17:20


alien1 написа:... А след като няма да си сменяш тампоните на макферсона мисля ,че ще минеш и без реглаж дори и да решиш да ги сменяш. :wink:


Мерси ! "Успокоихте" ме :)
Дали наистина няма да се промени там напречния наклон ( не знам термина ) на колелото ако отвия двата болта 18-ки дето крепят амортисьора долу ? Накъде пишеше че са на ексцентричен отвор и може да се мърдат.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 31 авг 2006 17:23


там няма да пипаш! че пак на реглаж!
развий болта който е перпендикулярен на съблото на шарнира и го измъкни, освобождавайки стъблото. разкачи шарнира. разкачи накрайника. разкачи спирачния апарат. развий гайката на полуоската. махни целия макферсон с все главината и диска. само така ще спестиш реглажа макар и не точно... пак се размества но е минимално и се преживява. но пък не е истина колко повече чанч е...


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Чет 31 авг 2006 17:29


Мерси Васко, ей за този номер не се бях сетил :) :) :)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 01 сеп 2006 13:23


Това със свалянето на цялата главина наистина е сериозен чанч. Съмнявам се дали си заслужава, особено имайки предвид "гайката на главината" - нейното развиване си е цяла епопея. :-)

А положението на въпросните 2 болта може да се маркира (ограждаш главите им с перманентен маркер (или издраскваш с пирон около тях). После лесно се поставят в същото положение.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 01 сеп 2006 15:54


psstv18rp написа:А положението на въпросните 2 болта може да се маркира (ограждаш главите им с перманентен маркер (или издраскваш с пирон около тях). После лесно се поставят в същото положение.

знаеш ли кога ще ги уцелиш-точно никога...
не се занимавай с глупости защото разместиш ли ги-после ако си държиш на гумите-задължително реглаж!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта