Здрасти на всички!
Та помагам аз на един приятел да си смени свещите и покрай нега рекох да прегледам и моята запалителна система!
Свалям капачката на делкото и ..... УЖАС! От искрата или от незнам какво, пластмасата (или е бакелитова тая капачка....) около четирите електрода дето поемат искрата от палеца към съответните свещи се е затопила, а съответните електроди - здраво окислени и нагорели. Палеца е добре, централният коксов електрод - очукан и останал връх като молив. Викам си - добре, нова капачка и палец и съм ток! да , ама не - като хванах да измъкна палеца усетих сериозни луфтове на стеблото - 2-3 мм. аксиално и поне 1 мм радиално!
Знам че делкото работи с ефект на Хол и това не е критично кото при чукче/наковалня, но според мен въпреки това не трябва да има луфтове.
Въпроса ми е:
Има ли метод за възстановяване (смяна втулки и т.н) или директно се взема ново делко и съответно места и цени.
Мотора е 1.8 моно, ABS, 1992 г.
ДАйте акъл че иде зима.......
Луфт на делкото
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта